Maandje ouder dan jouw zoontje en ook een jongetje Wat gek dat je wel al deze dingen hebt en wit test..... ben je zeker van je ei?
Je moet doen wat goed voelt meis! Alleen ik kan mij voorstellen dat vaak teste juist onzekerheid gaat geven. Succes ermee!
Helaas hier een witte test. Niet een mega teleurstelling omdat ik het al voelde maar toch stom. Ik stop nu met mn meds en dan word ik dinsdag ongesteld. Iedereen nog heel veel succes, hopelijk veel roze in deze lijst!
Al die negatieve testen. Het gaat echt slecht op het moment op alle lijsten he. Vandaag 9dpo, temperatuur blijft mooi constant. Nog even geduld hebben voor ik ga testen. Voor iedereen die vandaag nog gaat testen duimen draaien
Ik wil me ook graag aanmelden, ik ben nieuw op dit forum en merk dat ik toch de behoefte heb om samen met andere die vol spanning wachten erover te praten. Ik heb meestal een cyclus van 26 - 28 dagen, maar ik word gemiddeld 12 dagen na mijn eisprong ongesteld. Nu heb ik deze ronde een vroege eisprong gehad dus daarom verwacht ik op 30 mei mijn nod. Ik temperatuur ook en sinds gister is mijn temperatuur iets gedaald van 37,1/37,2 naar 37,0. Mijn gemiddelde temperatuur voor mijn eisprong ligt rond de 36,7. Gister hoopte ik nog dat de daling wellicht een innesteling was, maar geen idee of je temperatuur ook twee dagen lager kan zijn.
NOD-lijst 29 mei t/m 4 juni 2017 29 mei Elfi, 32 jaar, 1e kindje, ronde 35 Riri93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 5 Bella28, 30 Jaar, 2e kindje, Ronde? MMM Liesvp, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Caroline1, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Roetje08, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 30 mei Arwen86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 Frummels, 29 jaar, 1e kindje, ronde 28 GwoonAn, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Muisje 91 Ingie1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 Svlok, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 31 mei Lena1982, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 Suusje27, 30 jaar, 2de kindje, ronde 5 Anna4, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 1 juni Leolove, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Suze29, 32 jaar, 1e kindje MMM 2 juni Pln, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 MJBP, 37 jaar, 1e kindje, ronde 8 (na mk) Babylovebaby, 23 jaar, 2de kindje, ronde 7 Baby2017, 24 jaar, 1e kindje, MMM 3 juni Doobie, 33 jaar, 2e kindje, ronde 9 MMM Fiederelsje, 35 jaar, 2e kindje, ronde 4 4 juni Dp2015, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 Mamajongens, 36 jaar, 4e kindje, ronde 7 Sennie2014, 30jaar, 2e kindje, ronde 4 Anonise, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 eendje86, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Juutje89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Datumloos Marleen1, ? jaar, 2e kindje, ronde 1 na mk Jildouu, 23 jaar, 1e kindje, ronde 12 Totaal: 31 Wachtbankje (22), Zwanger (1), Ongesteld (2), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Zo inmiddels helemaal bij gelezen! Roetje gefeliciteerd en ik denk dat ik precies hetzelfde zal doen, heel veel testen om te kijken of het echt zo is. Helaas Bella en Elfi toch ongesteld geworden Hier heb ik aardig wat symptomen: gevoelige en opgezette borsten, opgezette buik en het gevoel dat er af en toe een scherp voorwerp in mijn buik wordt geprikt of er een hele strakke band omheen wordt getrokken. Ik heb last van lage rugpijn en spierpijn in mijn bovenbenen (en nee ik heb niet gesport). Ik heb deze symptomen twee keer eerder gehad en toen is het beide keren helaas overgegaan in een vroege miskraam. Hopelijk heb ik nu wel een plakker, zo niet dan gaan we het ziekenhuistraject in, afgelopen dinsdag de intake gehad en 15 juni de vervolgafspraak. We mogen al zo vroeg dit traject in omdat er afgelopen zomer een verhoogd prolactine bij mij is ontdekt (wordt veroorzaakt door een gezwel op mijn hypofyse). Ik slik daarvoor medicijnen, zonder medicijnen ben ik helaas onvruchtbaar, dus ik hoop dat het snel raak is zodat ik kan stoppen met het slikken van die troep! Ik ben van plan om morgen te gaan testen als mijn temperatuur weer stijgt. Ik zal proberen mijn temperatuurkaartje te uploaden, ben wel benieuwd naar jullie mening.
Upload je kaartje maar, ik wil best even meekijken! Heb voordat ik zwanger raakte van de eerste acht maanden lang elke ochtend netjes de temperatuur gemeten. Ik zal mijn kaartje er zo ook eens opzetten. Heb hem op 'vergelijken' staan. De paarse lijn is van de zwangerschap van mijn zoontje en de groene is mijn huidige lijn. @Anna4 mijn eitje was inderdaad wel wat later dan ik in eerste instantie dacht, maar heb hem op donderdag 18 mei voelen springen. Met een LF van 11-12 dagen zit je dan op maandag en dinsdag.
Ik zie wel wat gelijkenis, maar nu dus een witte test en toen was het juist de dag van een positieve test..
Inderdaad veel gelijkenissen, erg spannend dus! Ik heb mijn kaartje ook geupload, weet niet of die zichtbaar is? @Suze29 Spannend!!
Net begonnen met werken en nu al zooooooo moe. Is het de warmte of misschien..........? Meer meiden die hier 'last' van hebben? NOD is woensdag.
Ik heb gisteren helaas nu kunnen testen. Ik was onverwachts op bezoek. Ik ga na 12:00 uur even naar de kruidvat hollen
Ik ben ook al een paar dagen zo ontzettend moe. Wil zo gauw ik wakker wordt alweer slapen eigenlijk. Ik vraag me ook af of het de warmte is of meer... Wanneer ga je testen