Thanks. Dus dat was bij jouw zoontje ook spannend! Ik heb nooit spotting voor mijn menstruatie, dus ik hoop nu heel erg dat het innestelingsbloed is... Zit het hele internet af te struinen , maar hoop nog wel op meningen van dames hier.
NOD-lijst 29 mei t/m 4 juni 2017 29 mei Elfi, 32 jaar, 1e kindje, ronde 35 Riri93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 5 Bella28, 30 jaar, 2e kindje, ronde? MMM Liesvp, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Caroline1, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Roetje08, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 30 mei Arwen86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 Frummels, 29 jaar, 1e kindje, ronde 28 GwoonAn, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Muisje 91 Ingie1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 Svlok, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 MMM 31 mei Lena1982, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 Suusje27, 30 jaar, 2de kindje, ronde 5 Anna4, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 1 juni Leolove, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Suze29, 32 jaar, 1e kindje MMM 2 juni Pln, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 MJBP, 37 jaar, 1e kindje, ronde 8 (na mk) Babylovebaby, 23 jaar, 2e kindje, ronde 7 Baby2017, 24 jaar, 1e kindje, MMM 3 juni Doobie, 33 jaar, 2e kindje, ronde 9 MMM Fiederelsje, 35 jaar, 2e kindje, ronde 4 4 juni Dp2015, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 Mamajongens, 36 jaar, 4e kindje, ronde 7 Sennie2014, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Anonise, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 eendje86, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Juutje89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Jildouu, 23 jaar, 1e kindje, ronde 12 Datumloos Marleen1, ? jaar, 2e kindje, ronde 1 na mk Totaal: 31 Wachtbankje (17), Zwanger (3), Ongesteld (6), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Heb vorige maand op 10 dpo ook een spotting gehad. Beetje bruin en een drupje bloed. Dit ging gepaard met wat mentruatiekrampjes. Het bleek inderdaad innesteling. Helaas is deze uitgelopen op een vmk, maar op 10 dpo kon het dus inderdaad een innestelingsbloeding zijn!
Wat rot dat dat uitgelopen is op een vmk. Hoe ver was je toen als ik vragen mag? En heb je toen wel een positieve zwangerschapstest gehad? De krampjes zijn bij mij al over en ik heb geen rood, alleen bruin...
Ik was slechts 4 weken en 5 dagen. Op nod een positieve test en twee dagen later nog een test en geen oplopende streep. Heb deze cyclus op 6 dpo bruinverlies gehad en op 7 en 8 dpo heel licht roze. Dus het is hier ook weer duimen draaien deze maand. Ik hoop voor je dat het bruinverlies stopt en er weer gewone afscheiding voor in de plaats komt dan wordt het echt spannend hoor!
Vanmiddag naar de huisarts geweest, hij heeft bloed getrokken en belt vanavond laat nog met het resultaat. Vind het best weer spannend, laatste test was gisteren rond 11u met cb digital. Jammer dat er al heel wat rode op de lijst staan Maar wel blij dat er op de eerste dag al 3 roze zijn, ziet er alvast veelbelovend uit.
Hoop het sowieso voor je! Maar als je het anders nooit hebt is dat in mijn ogen wel hoopvol, ik had voor m'n zoontje ook een innestelingsbloeding (was anders dan het spotting wat ik normaal had) en omdat het vaak ook oud bloed is kan het al eerder hebben plaatsgevonden dus met 10dpo is het goed mogelijk. Hopelijk blijft het bij wat spotting en stopt het ook weer!
Ik dacht dat je de dagen erbij op mag tellen dus dat je dan nu 14 dpo bent, maar zeker weten doe ik het niet!
bij mijn zoontje had ik op 7dpo een innestingsbloeding. Deze was roze en was 1 x bij het afvegen. Dacht deze keer met 8dpo dat ik hetzelfde onderging want weer roze. Maar helaas kwam mijn menstruatie erna. Deze is heel erg licht en kan ik met een inlegkruisjes opvangen, maar na 2 negatieve testen me erbij neergelegd dat mn menstruatie nog even op gang niet komen na het verwijderen van mm spiraal. Hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is en dat het hierbij blijft
Normaal krijg ik die vlak voor de menstruatie door de hormonen. Kan me niet herinneren of ik er m'n eerste zwangerschao last van had of dat het toen wegbleef...
@Suusje27 Twee positieve testen toen, dus dat is toch heftig lijkt me. Je huidige cyclus klinkt inderdaad ook weer hoopvol! Ik duim voor je! En thanks, hoop het ook! @Anna4 Dank je, klinkt goed, hoop het ook! @Ingie1985 Dank je. Je weet het dus nooit...
NOD-lijst 29 mei t/m 4 juni 2017 29 mei Elfi, 32 jaar, 1e kindje, ronde 35 Riri93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 5 Bella28, 30 jaar, 2e kindje, ronde? MMM Liesvp, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Caroline1, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Roetje08, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 30 mei Arwen86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 Frummels, 29 jaar, 1e kindje, ronde 28 GwoonAn, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Muisje 91 Ingie1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 Svlok, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 MMM 31 mei Lena1982, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 Suusje27, 30 jaar, 2de kindje, ronde 5 Anna4, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 1 juni Leolove, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Suze29, 32 jaar, 1e kindje MMM 2 juni Pln, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 MJBP, 37 jaar, 1e kindje, ronde 8 (na mk) Babylovebaby, 23 jaar, 2e kindje, ronde 7 Baby2017, 24 jaar, 1e kindje, MMM 3 juni Doobie, 33 jaar, 2e kindje, ronde 9 MMM Fiederelsje, 35 jaar, 2e kindje, ronde 4 4 juni Dp2015, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 Mamajongens, 36 jaar, 4e kindje, ronde 7 Sennie2014, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Anonise, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 eendje86, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Juutje89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Jildouu, 23 jaar, 1e kindje, ronde 12 Lalalola, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 Datumloos Marleen1, ? jaar, 2e kindje, ronde 1 na mk Totaal: 32 Wachtbankje (18), Zwanger (3), Ongesteld (6), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Hoi, ik heb mezelf even toegevoegd aan de lijst. Ik ben niet helemaal zeker van mijn nod, maar denk tussen 1 en 4 juni. Dit is voor mij een erg lange cyclus dit is al dag 41. Ik dacht al eerder mijn nod te hebben maar had toen een negatieve test. Ik heb toen tien dagen later nog eens getest weer negatief. Ik was toen die witte testen zo zat dat ik besloten heb om weer twee weken te wachten met testen. Dat zal dus op 4 juni zijn.
Voor de dames waar het nog niet gelukt is: https://bibliotheek.ortho.nl/9267/beter-sperma-met-tomaten/ Dus vanaf nu elke dag tomatensoep
Ik vind het echt spannend deze ronde! Ergens denk ik dat ik zwanger ben, omdat er zoveel dingen zo anders zijn dan normaal bij mij, maar (heb toch getest vanmiddag) die testen zijn nog zo wit. Dus dan denk ik weer, ik kan niet zwanger zijn anders had ik wel een mini tuurstreepje gezien. Conclusie.. Misschien kan ik het beste nog maar even wachten de tijd zal het leren