Inmiddels ongesteld geworden, 4 dagen later dan gepland. Mijn volgende NOD maar even verzet naar 2 juni!
@Pln balen Misschien nog geen regelmatige cyclus na het verwijderen van de implanon? Of werkt dat niet net zo als bij ontpillen? Welkom @DP2015
Al met zn achten! Voor een aantal van jullie was het vorige ronde spannend lees ik... Balen dat je dan toch ongesteld wordt Ik heb een weekje wat minder tijd gehad om mee te lezen en te schrijven door zieke dochter. Dl is weer beter maar nu heb ik een zeer keel en spierpijn Maar gelukkig nog geen ei in zicht dus kan nog even uitzieken voor we weer aan de slag moeten
Oh leuk he. Hier ook, pff. Ben deze maand begonnen met temperaturen maar het is zo onbetrouwbaar. 3 na heen opgezeten met zieke dochter, en daarna zelf zo hoesten dat ik tig keer wakker wordt snachts. En ik met juist om te meten of ik wel een eisprong krijg, want de vorige ronde had ik echt het gevoel dat er niks gebeurde in m'n lichaam. Ach ja, vermoedelijk nog zo'n 1,5 week tot m'n eisprong, dus hoop dat tegen die tijd ik enig idee heb wat m'n normale temperatuur zou moeten zijn.
Beterschap Fiederelsje! Dat scheelt dan weer hahaha straks weer helemaal fit rond de ei! Phoe dat lijkt mij nou echt een karwei Leolove, hopelijk krijg je gauw inzicht! Vandaag zou ik officieel weer een pil moeten innemen dus vandaag is dus officieel de 1e pil loze dag!
Spannend @Gootje1988 ! Ikzelf heb nu mijn tweede echte menstruatie. Maar we zijn niet heel druk bezig met zwanger worden. Aangezien mijn man medicijnen gebruikt waardoor het voor hem lastig is om klaar te komen, ben ik gestopt met de pil omdat ik daar zeer veel hoofdpijn van kreeg in de stopweek. Beide willen we het heel graag, maar gaan niet elke maand echt proberen. We zien wel hoe het loopt. Mocht het lukken zijn we er heel blij mee! Als dadelijk ons huis verkocht is en we helemaal gesetteld zijn in een nieuw huis, dan willen we er echt volledig voor gaan. Spannend was het van de week wel, toen ik na 7 dagen overtijd toch weer aan een nieuwe cyclus begon.
Oeps, ik zag dat er wel heel veel tikfouten in m'n vorige bericht zitten, weet alleen niet hoe ik het moet wijzigen. Typen en tegelijkertijd een kleintje bezig houden is moeilijk haha. @Gootje1988 ik vind het ook echt een heel gedoe, maar ik denk de enige manier om zekerheid te krijgen zonder dat het kapitalen gaat kosten.
Leolove, ik heb bij de eerste keer zwanger worden ook getemperatuurd. Was idd een gedoe maar gaf me wel veel inzicht. Zo weet ik nu dat mn ei vaak twee dagen na een positieve ovulatietest pas springt. Nu met een dreumes zou ik niet weten hoe ik het erbij zou moeten doen! Dus vindt het erg knap dat het jou lukt
Haha normaal slaapt mijn dreumesje door, dat geluk heb ik. En als ze sochtends al wakker zou worden voor ik ga tempen dan wacht ze maar even, weiger toch haar voor 6u uit bed te halen
Oh dat is wel een dingetje dan zeg! Fijn dat jullie dan nu nog heerlijk los erover kunnen zijn en dat het niet " moeten " gaat worden. Vanaf welke dag gebruiken jullie ovulatietesten trouwens??
NOD-lijst 29 mei t/m 4 juni 2017 29 mei Pln, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Riri93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 5 30 mei Fiederelsje, 35 jaar, 2de kindje, ronde 4 31 mei 1 juni Leolove, 31 jaar, 2de kindje, ronde 2 Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 2 juni 3 juni 4 juni Mamajongens, 36j, 4e kindje, 7e ronde Datumloos Totaal:6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
NOD-lijst 29 mei t/m 4 juni 2017 29 mei Riri93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 5 Bella28, 30 Jaar, 2e kindje, Ronde?? MMM GewoonAn, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 30 mei Fiederelsje, 35 jaar, 2de kindje, ronde 4 31 mei 1 juni Leolove, 31 jaar, 2de kindje, ronde 2 Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 2 juni Pln, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 3 juni 4 juni Dp2015, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 Mamajongens, 36 jaar, 4e kindje, ronde 7 Datumloos Totaal:9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
zo, even de goede lijst bijgewerkt Ik had gister zoiets raars. Maandag m'n laatste menstruatiedag gehad. Donderdag begon er al wat slijm te komen. En gister opeens slijm met een beetje bloed. Normaal heb ik dit alleen de dag voor m'n menstruatie. Geen idee wat het betekent, maar voor de zekerheid het vanochtend maar gezellig gemaakt