Hoi lalalola, Ik zag dat dit je eerste kindje zou worden mocht het raak zijn, mag ik vragen wanneer je met je anticonceptie bent gestopt? Bij met name de pil maar ook andere vormen kan het echt wel een poosje duren voordat je een normale cyclus hebt. Heb je toevallig eerst een menstruatie afgewacht of zijn jullie meteen van start gegaan? Welkom in de groep en heel veel succes deze spannende tijd!
Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil heel onregelmatige cyclussen. Van 28 dagen tot nu 41 dus... ik houd sinds halverwege deze cyclus mijn temp en afscheiding bij en denk dat mijn nod dan wel dit weekend moet zijn. Nu maar niet ongesteld worden en volhouden tot dan!! Wel heel moeilijk hoor.
Ik ben sinds 1 november met de pil gestopt. Sindsdien onregelmatige cyclussen. Ik kon wel elke maand de eisprong voelen en werd dan precies 14 dagen later ongesteld. Maar natuurlijk juist nu we zwanger proberen te raken lijk ik elke week wel een eisprong te voelen en weet ik het even helemaal niet meer.
Haha, herkenbaar! Eerst voel je 4 eisprongen en daarna alle zwangerschapssymptomen. Ik voel inmiddels al vóór de eisprong zwangerschapssymptomen... dus ik vertrouw niet echt meer mijn gevoel en gewoon op de testen.
Ik heb zogenaamd ook last van alle symptomen. Daarom probeer ik alle drang te blokkeren en vol te houden tot zondag. Hopelijk dan gewoon een dikke positieve streep ipv dat eindeloze turen.
Ik heb absoluut niet het gevoel dat ik een eisprong heb. Heb ook regelmatig last van mn darmen en een opgezette buik maar dan gooi ik het daar ook maar op. Ik ga woensdag weer testen!
9 dpo, testje gedaan en wit. Temp is wel mooi hoog dus morgen gewoon weer een testje, mits ik niet ongesteld wordt natuurlijk
T Temp mooi hoog is goed he! Zou je normaal morgen ongesteld worden? Hopelijk blijft het uit en morgen moie test!
Vind het zo spannend, zou het echt zijn of niet haha. Temperatuur was vanochtend omhoog dus dat is hoop ik ook een goed teken dan. Duim duim
Mijn testjes lopen niet goed op.. Ik heb er vanochtend nog net een gedaan en is een vaag streepje te zien. Is bijna 48u later.. Het zou toch duidelijker moeten zijn...vanmiddag na het werk test ik nog eens, als het niet donkerder is (effectief 48u later) dan is het foute boel vrees ik ;(
He, wat jammer. Wel dezelfde testen gebruikt? Hopelijk is ie vanmiddag wel donkerder. Bedenk wel als je dan wat meer gedronken heb, dat ie ook lichter kan zijn toch?
Bij m'n laatste cyclus was het idd een LF van 9 dus morgen ongesteld. Maar als het overmorgen is ben ik al heel blij want dan is m'n LF een dagje langer!