Ik heb het idee dat ik misschien wel meer een middag tester ben . Anyway zo eerst maar eens wat kopen. Als ik zwanger ben moet ik de gyn bellen ivm de problemen tijdens mijn eerste zwangerschap. Wanneer ik dan een echo zou krijgen weet ik niet. Fijn dat de verloskundige zo aardig was! In mijn vorige zwangerschap werd ik lang niet serieus genomen en had ik het gevoel dat ik niet met mijn zorgen bij hen terecht kon. En ik had dus wel gelijk. .. Zoek dus echt iemand die je fijn vindt! En bevalt het je toch niet, switch dan gewoon alsnog. Het gaat tenslotte om je kindje!
Net toch wel bloed gespot. Maar ik doe toch even de test. Dan weet ik ook gewoon waar ik aan toe ben! Ik denk dus toch op voor een volgende ronde heeeel verwarrende cyclus dit keer bij mij Nou test is nu klaar en idd helemaal wit. Stom he dat je jezelf dan zo voor de gek kan houden!
Ik ga ook morgen testen en als het dan goed opgelopen is dinsdag op m'n vrije dag bellen, hoef ik tenminste niet meteen op m'n werk te gaan bellen
Hier nog steeds geen menstruatie krampen of bloed..helemaal niks eigenlijk maar zit al wel op cyclus dag 32. Ik denk dat ik dan een langere cyclus heb dan "normaal". Ik heb k2v5 gehaald om het uit te sluiten. Vanavond en morgen testen
Diep van binnen hoop ik zo dat het alsnog zo is maar die witte test van de action gisteren bewees het tegenovergestelde..en vele krijgen pas een lijn op hun nod haha hoop dat ik daar 1 van ben en anders hoop ik dat ik vandaag nog ongesteld word zodat ik verder kan....
Is niet stom!! Het is jammer dat je niet gewoon een duidelijk signaal krijgt dat het zo is en dat je het alleen ziet met testen en dan nog onduidelijk omdat je cyclus weer gek doet!
heb getest en na 5 minuten een stomme tuurstreep vorig maand precies het zelfde..ik had 4 x positief getest maar het liep af maar dit is zo mega tuur dus vast niet zwanger
Ik ben ook met een megatuur begonnen en gisteren was mijn nod zie mijn bijgevoegde foto maar. Die knallen ook nog niet!
Ik zie wel iets maar inderdaad een tuur. Zo begon ik ook.. hoop voor jullie dat ie nog oploopt, je hebt nu ook niet met ochtendurine getest dat scheelt veel.