Hoe gaat het hier met iedereen? Mijn vriend is overtuigd dat ik gelijk zwanger raak, hij heeft het met z'n achternaam en zegt dat ik heet niet voor niets....... Met m'n achternaam hahahaha zei tegen hem dat ik er alsnog niet gelijk veel van verwacht want dat is dan alleen teleurstelling... M'n moeder bleef gisteren maar doorgaan over een kamer dat we nog vrij hebben in ons huis... Hele tijd dat word een baby kamer! Nee mam dat word een computer kamer! Hahaha werd gewoon bijna vervelend....
Hier nog ongesteld.. later dan verwacht maar dat geeft niet. De komende maand laat ik het even rusten en ben ik hier waarschijnlijk wat minder te vinden in verband met het afstuderen. Laatste drukke weken gaan in. Heel veel succes allemaal en welkom voor de nieuwe dames
Hier al een week aan het snotteren en zere keel. Ik had 8 dagen gebloed en nu komt er weer vruchtbaarslijm, ik gebruik ovutesten dus hoop dat ie na zondag positief word haha want klussen kunnen we even niet, heb avonddiensten en ben dan pas rond half 12 thuis en dan geen puf meer om wat te doen en een kleine die overdags rond huppelt wordt hem ook niet.
Geef je groot gelijk Pln, als dat eenmaal achter de rug is kan je zonder zorgen weer verder! Succes! Welkom Frummels! Wat hoop ik voor jou roze deze keer! Hahaha gewoonan niet een uitzondering maken voor het goede doel? Wij duiken soms de badkamer even in hahahaha echt erg eigenlijk....
Nja het valt nu even zo normaal lukt het wel, maar heb een pittige baan werk in de zorg 32 uur op contract maar door onderbezetting maak ik vaak rond de 40 a 48 uur. En dan ben ik ook echt wel kapot, lichamelijk is het super zwaar. En dan is mn libido ver weg haha.
Herkenbaar, ik werk ook in de zorg maar 24 uur contract maar werk deze maand ruim 30 per week. Heb een b12 en vit D tekort dus meer lukt mij gewoon niet om te werken. Ach wie weet verrast je lichaam je en heb je vlak voor de eisprong even een hoog libido hihi
Bij jou ook zo erg ? Wat voor afdeling werk je ? Ik op somatiek, echt drama met personeel. Ja na zondag 2 dagen vrij dan kunnen we los.
Gehandicaptenzorg werk ik, ben vaste begeleidster. We hebben een zwaar tekort aan flexers, we hebben nooit iemand van het uitzendbureau maar het is nu zelfs zo dat we mensen van het uitzendbureau nodig hebben...
Hier idemdito. Wij krijgen alleen niemand erbij omdat er geen geld voor is. Dus we werken vaak voor 2. Slaat nergens op en veel collega's zijn ook ziek geworden door de werkdruk.
Bij ons moet er altijd wel iemand zijn op een groep anders worden ze gewoon niet uit bed gehaald en krijgen ze geen medicatie. Bij gehandicapten is het natuurlijk iets anders en heb je natuurlijk ook nog gedragsproblemen en agressie enzo. We hebben zelfs een dagje groepje van 4 gehandicapten en 3 begeleiders, zo extreem....
Hou allemaal, ik kan ook weer op een lijstje.. Mijn cyclus is erg kort. De eerste na de ring duurde 24 dagen, de ronde erna maar 21 dagen... Gisteren erg gaan bloeden in de ochtend, de rest van de dag een beetje en vandaag amper iets. Deze ronde ga ik mijn ei zoeken met ovulatietesten, eens zien op mijn LF niet te kort is.. Voorlopig gok ik op 29 mei!
NOD-lijst 29 mei t/m 4 juni 2017 29 mei Pln, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Riri93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 5 Liesvp, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 30 mei Fiederelsje, 35 jaar, 2de kindje, ronde 4 31 mei 1 juni Leolove, 31 jaar, 2de kindje, ronde 2 Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 2 juni 3 juni 4 juni Mamajongens, 36j, 4e kindje, 7e ronde Datumloos Totaal:6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren![/QUOTE]
Ja idd pittig zeg. Ik heb zelf geen ervaring met gehandicaptenzorg alleen pg, somatiek en revalidatie. Laatste avonddienst zo meteen en dan lekker 2 dagen vrij!
NOD-lijst 29 mei t/m 4 juni 2017 29 mei Pln, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Riri93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 5 Liesvp, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 30 mei Fiederelsje, 35 jaar, 2de kindje, ronde 4 31 mei 1 juni Leolove, 31 jaar, 2de kindje, ronde 2 Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 2 juni Pln, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 3 juni 4 juni Mamajongens, 36j, 4e kindje, 7e ronde Datumloos Totaal:6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!