Als het een kleine hoeveelheid is kan dit ook gewoon een bloeding zijn vertelde de verloskundige mij. Ik heb namelijk positieve testen en wat bezuinig bloedverlies en dat hoeft niks te betekenen. Ik zou als ik jou was een keertje testen, nu je overtijd bent zou daar een betrouwbare test uit moeten komen. Succes
vandaag weer getest en weer negatief heb ook een ovulatie test gedaan maar ook die niks bijzonders...dag 34 van mijn cyclus "2 dagen over tijd...heb online gelezen dat het met afvallen te maken kan dat de menstruatie uit blijft ? ben niet heel veel afgevallen maar sinds vorig week zaterdag ramadan begonnen en ben nu ongeveer 1.5 kg lichter
Ja dat kan er mee te maken hebben, al is het misschien eerder dat je natuurlijk je lichaam even een flinke shock geeft nu door je eetptroon helemaal om te gooien. Wel knap hoor!
He wat jammer sterkte! @RiRi93 dat bedoelde ik eigenlijk een beetje gisteren, ik denk dat verandering van je eetpatroon namelijk veel met je lichaam doet. Succes voor jou!
Ja het zou kunnen idd ik zou het niet weten de vorige ramadan maanden zat ik aan de pil en weet niet meer hoe mijn cyclus was voor de pil haha afwachten dus
Ik duim met je mee, knap hoor de ramadan! Ik eet veelste weinig nu.. al een aantal keer gebraakt en met vlagen zo enorm misselijk. Nu bevordert de nachtdienst de kwaaltjes natuurlijk ook wel lekker.. toch probeer ik steeds kleine maaltijden te eten en drinken gaat wel goed als ik het bij thee en water houd. van snoepen is echt geen spraken nu. Voornamelijk fruit, groente, een beetje vla en beschuit met kaas of hagelslag.
@Jildouu hoeveel dpo ben je nu? Ik zou morgenvroeg testen met ochtendurine, die is geconcentreerder en bevat dan in het begin meer hcg. Hoe verder je bent kun je ook overdag positief testen.
action test en ovulatie test... met streepje is uiteraard de ovulatie test...allebij hartstikke negatief nu wel klaar met testen
Positief blijven, volgende ronde ga je voor meer geluk! Als je menstruatie over een paar dagen nog niet begint zou ik nog een keer testen. Mijn eerste test was erg vroeg 8 of 9 dpo en spierwit.. maar daarna verscheen er toch steeds een donkerder streepje. Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan maar probeer je anders komende maand wat minder te focussen dat hielp mij er de afgelopen maand doorheen, ik was dan ook enorm verbaasd toen er een tuutstreep verscheen.
Ja heb me er nu twee maanden bijna niet mee bezig gehouden en dan vond ik ook super fijn ..maar denk aankomende maand dat ik me iets meer bezig ga houden omdat ik weer begin met ovulatie testen vind het toch wel fijn om ongeveer te weten wanneer mijn nod ong is
Ik denk dat als ik de ovulatie testen niet had gebruikt wij echt totaal op de verkeerde momenten bezig waren geweest, heb pas rond op cyclusdag 20 m'n ei! En voor m'n zwangerschap rond cyclusdag 18 terwijl ik wel een cyclus had van 28 dagen.
Heb volgens mij wel een mooie oploop, al vindt ik het op de sensitest wel beter te zien. Beide eerste foto 9dpo (laat in de middag) vs 14 dpo. @liesvp hoe gaat het met jou? En zijn er nog dames die gaan testen vandaag?