Sorry late reactie ben ongesteld geworden inmiddels haha..vandaag laatste dag menstruatie en nieuwe ronde nieuwe kansen x
zoo... deze lijst was al niet zo actief meer maar ik ben ook eindelijk ongi geworden na 7 dagen na NOD
@liesvp @Roetje08 @Suusje27 @Anna4 @Leolove @Suze29 Hoi Dames, volgen jullie nog een vervolgforum nu jullie zwanger zijn? Ik ben erg nieuwsgierig naar het verloop van jullie prille zwangerschap
Ja, ik zit in de eind januari, begin februari groep. En er is ook een Facebook groep februari 2018. Ik voel me tot nu wel vrij goed. Moe en wat last van m'n darmen, maar verder geen kwaaltjes. Aan de ene kant fijn, aan de andere kant zorgen die kwaaltjes voor een soort veilig gevoel dat je echt zwanger bent of zo. Hoe is het met jou?
Wat leuk dat je het vraagt! Ik ben ook lid van bovenstaande groepen. Best wel wat kwaaltjes dus dat is wel geruststellend. 22 juni eerste echo....Heel spannend. Hoe gaat het met jouw zwangerschap?
@Leolove @Suusje27 Hier ook de nodige zwangerschapskwaaltje. Volop rommelende darmen en lastige stoelgang, vlagen van misselijkheid en mijn borsten doen sinds 2 dagen zeer! Ook ontzettend moe, vooral na een werkdag. Maar ben wel iedere ochtend erg vroeg wakker! En inderdaad het geeft een veilig en zwanger gevoel Collega's maar ook vrienden merken op dat ze iets aan mij zien.. En vermoeden ook een zwangerschap. Alleen moet ik echt nog even geduld hebben tot de bekend making lastig vind ik dat!! 3 juli heb ik de eerste echo dan ben ik 8 weken en 5 dagen Doen jullie mee met moedersvoormoeders? Ik start daar morgen mee Leuk om weer iets van jullie te horen!
Fijn nog iets van jullie te horen! Sinds ik zwanger ben is er veel minder te doen op het forum Ik zit ook in de groep hier en op facebook. Ik vind het ergens eel wat raar/vervelend dat je dus totaal niet weet wie wie is door de verschillende namen tussen deze groep en facebook! Hier gaat nog alles goed. Na de eneorme misselijkheid de dagen na test en voor nod heb ik even geen kwaaltjes gehad. Behalve verloeidheid en hevig dromen. Nu vooral vermoeidheid , emotioneel, jeuk (?) en borsten die jeuken, aanwezig voelen... Ook last van de darmen S avonds is mijn buik ook erg opgezet. Ik kan precies ook minder tegen de zon? Heel even buiten geweest en nu verbrand...?
Bedoel je die op facebook of hier op het forum? Die op facebook is geheim daar kan ik je wel toevoegen als ik weet hoe je echt heet haha. Ik tag je wel even bij de groep op het forum.
@Pln ahhh leuk dat je het vraagt! Ik klets ook mee in de februari groep hier op zp, ben niet een gigantische Facebook fan... Kwaaltjes, nog niet echt eigenlijk, maar bij m'n zoontje begon dat rond week zes dus even afwachten - had het toen ook wel goed te pakken dus hoop stiekem dat het zo lang mogelijk wegblijft (en alles ok is met het kindje) 1 juli de eerste echo, ook spannend!
Hehe, nu pas gezien Hier is het nu druk, omdat we bezig zijn een huis te kopen . In het begin nog actief meegelezen met de groepjes hier, maar helaas geen tijd. Heb ook nog een dagje in het facebookgroepje gezeten, maar er werd daar te veel gepost voor mij. Ik ben ook iemand die nogal beïnvloedbaar is, en ik heb meer rust in mijn hoofd als ik het forum niet volg. Al die posts waarin iedereen zich zorgen maakt, zorgen ervoor dat ik er echt de hele dag mee bezig ben.