Ohhh ik ben een slechte meeschrijver. Lees wel alles mee. Maar ik ben deze week begonnen met mijn nieuwe baan en heb het druk Hier alweer 8dpo Voel niets bijzonders.
We lopen gelijk! Ik voel soms wel iets, dan weer niets... Zal dus wel gewoon tussen mijn twee oren zitten...
Dat durf ik niet te denken. Heb ook krampen namelijk Ik heb eisprong gevoeld. Hij is vrijdag/ zaterdag geweest. Had ook eggwhite cervixslijm en op zondag was dat weg.
Ja zou inderdaad kunnen, we zullen zien of het doorzet. Voelt wel echt als ongi. Verlies ook weefsel, dus denk het niet Zit inderdaad 5/6 DPO. Misschien in cyclus van slag als gevolg van spiraal
Ik duim voor je!!! Ik ben intussen zo dom geweest om snel even een ovutest te doen... Had al een paar keer gelezen dat een positieve ovutest kan wijzen op zwangerschap... Hij was negatief! Ik ga nog niet wanhopen. Als mijn innesteling effectief nog niet geweest is (zit op 8DPO, innesteling is meestal op 9DPO?), dan veronderstel ik dat er nog geen HCG wordt afgegeven? Of zie ik dat verkeerd?
Geen idee! Als je de correctheidspercentages van CB Digital mag geloven, heb je op 3 dagen vóór je NOD (dus op 11DPO) al 90% kans dat ie juist is...
8DPO is inderdaad nog erg vroeg. Het kan nog alle kanten op gaan. Gemiddeld is innesteling 9DPO, kan iets eerder, maar ook iets laten. HCG is inderdaad nog niet voldoende om de test positief te krijgen. Enige methode is wachten.
Bij vorige zwangerschap deed ik de kruidvat 2v5. Die zijn ook gevoelig, volgens mij destijds 4 dagen voor NOD getest.
Ronde 2 nog maar... Bij mijn eerste zwangerschap duurde het 4 rondes, omdat ik toen nog GEEN idee had van wanneer ik mijn eisprong had. Bij mijn 2de was het van de eerste keer raak, omdat ik de eisprong perfect voelde. Dit keer (deze ronde dus) een combinatie van een positieve ovutest (die ik gedaan had om zeker te zijn dat mijn 'eisprongklachten' niet ingebeeld waren) en het voelen van de eisprong. Ik weet dat het een beetje naïef is om te denken/hopen dat het weer dadelijk raak zou zijn, maar toch... Van zodra je ermee bezig bent, is het moeilijk los te laten
Edit: oh en: ik wil HEEL graag een leuke pakjesavond bezorgen aan vriendlief (en dan kunnen we onze ouders ook een heel leuk nieuwjaarsgeschenkje geven )
Predictor. Bij de op is op zijn ze soms 2 voor 5,- Je hoeft niet eens de early te hebben maar de gewone is prima. Action omdat ze zo lekker goedkoop zijn maar die geven bij mij altijd een streepje dus dat zou ik jezelf niet aandoen.
Bij mij eerste keer ook ronde 4. Ja ik herken het. Daarom zit ik weer op forum... Terwijl we echt niet mogen klagen, sommige vrouwen die zijn al zo lang bezig en wij piepen om 1 ronde en een week wachten...soms denk ik echt wat erg, maargoed hoort ook bij de spanning. En het is inderdaad leuk moment om het te vertellen gezien sint en kerst
In ronde 1 mag je het net zo graag willen en net zo spannend vinden als in ronde 13 hoor Je mag gewoon lekker klagen Een weekje wachten is idd niks maar je hebt toch hoop dat je misschien eerder al wel wat gaat voelen wat met een zwangerschap te maken heeft!