Begin aan een nieuwe baan, koop een huis en plan een verbouwing. Werkt heel afleidend (maar helaas ook vermoeiend)!
Wow meid! Jij hebt er goede moed in! Succes daarmee!! Ik ben nog relatief nieuw hier op kantoor (doe dit sinds eind maart 2018). Heb het redelijk druk, maar omdat ik hier ook echt 'stil' zit, kan ik me te hard focussen op het 'voelen' en denk ik dus veels te hard na! Van zodra ik me richting huis begeef, begint de fysieke drukte: jongens gaan halen aan school, me haasten naar de crossfit, dan weer naar huis haasten, eten maken, huistaken van de jongens regelen, badjes geven, de vaat doen, ... Resultaat: wanneer ik eindelijk op de bank kan, duurt het maar 5min voor ik in slaap val... En dan krijg je natuurlijk dit: 'ben ik zo moe, omdat ik het gewoon druk heb? of...?' Stop, hersenen! Stop!!
Snap ik ook hoor. Ja, ik 'zit' ook stil hier maar omdat ik echt pas deze week ben begonnen heb ik genoeg afleiding. Het is sowieso veel bij elkaar maar ik wist waar ik aan begon. Ws komt het wel weer een keer bij me terug maargoed.. zoals tijdje geleden, heb ikw ekenlang hoofdpijn gehad. Het was eigenlijk gewoon te veel bij elkaar. maargoed... dat is ook wel een beetje mijn aard. Heb je fijne werkdagen- en tijden?
Ik duim echt voor je! Ik heb wel aangename tijden: begin van 8u30-16u45! Even een (dom) vraagje: is je NOD op 14DPO of op 15DPO?
15 dpo Ik begin rond 8.15 of half 9 tot 16.30 ong (maar als ik een afspraak heb dan gewoon 17.00). Maar daarna nog wel stukke rijden (spits). Ik ben rond 17.30 dan meestal wel thuis en zorg altijd dat ik een restje eten al heb ontdooid. Scheelt weer.
NOD 29 NOVEMBER T/M 5 DECEMBER 2018 29 november (3) Nina Sanders, 28, 2e kindje, ronde 5 - MMM met Menopur, Ovitrelle en Utrogestan Roever, 31, 3de kindje, ronde 1 Luna86, 32, 3e kindje, ronde 13 Lizzie88, 30, 3e kindje, ronde 2 30 november (2) Lalalaura, 30, 1e kindje uit mijn buik. Ronde 9, mmm: iui-d met menopur (112,5), pregnyl en utrogestan Eef31, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 1 december (3) Roodborstje2, 23, 1e kindje, ronde 1 na miskramen Rietje86, 32, 2e kindje, ronde 2 Poetie85, 33, 1e kindje, ronde 6 2 december (1) Mommyofcasa , 24 jaar , 3e kindje ronde 3 3 december (1) Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 6 4 december (3) AniS, 27, 1e kindje, ronde 3 Aapje88, 30, 2e kindje, ronde 2 (na primolut) Lady1984, 34 jaar, 2e kindje, ronde 6 5 december (7) Magnolia29, 32 jaar, 2e kindje, ronde 0 Kiki84, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 met clomid Ukkie26, 26jaar, 2e kindje, ronde 2 Indy89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Saskia0507, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 5 Cil88, 30 jaar, 2de kindje, ronde 2 Nimonia, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 10 fee89, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 Datumloos (0) Totaal: 22 Wachtbankje (15) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0)
Ik baal zo vanmiddag eindelijk een positieve ovulatietest, maar man heeft vanavond geen tijd. Kans is groot dat het morgenavond te laat is toch?
Bij mij springt hij meestel 48 uur na de posieve test dus zou het nog optijd zijn. Morgenochtend sowieso Wij proberen het nu om de dag te doen, zodat er ook al wat zaadjes klaar liggen.
Inderdaad morgen kan ook nog. Heb 3 apps op mijn telefoon om menstruatie in bij te houden en in allemaal 6 maanden historie opgenomen. Geven ze alle 3 een andere dag van ovulatie aan haha.
Okeeee ik heb zooooo gefaald!!! Haha Net een cb digital gedaan... eigenlijk wel wetende dat ie negatief aangaf, en toch doen Ik haaaaaaat t wachten...
Ik heb net twee heel erge steken gehad aan de linkerkant van mijn baarmoeder! Was al een tijdje aan het zeuren, maar plots een extreem erge, gevolgd door een iets minder erge steek. (Zo hard dat ik er van omhoog sprong en vriendlief direct dacht dat ik een blinde darmontsteking zou hebben ) Vreemd allemaal! (Oh en dit heb ik me echt niet ingebeeld! )