Wij lopen gelijk denk ik hier ook 1dpo. Had heel fel pijn mijn linkereierstok, is nu voorbij, dus ik denk dat het eitje weg is. Ook ovutest was gisteren positief en temperatuur is wat gestegen.. ik zet me straks op het wachtbankje
Mijn dochter is 21 maanden en wij mogen het ook niet altijd bij haar doen. Ik poets zelf altijd mee en zij zuigt enkel de tandpasta uit de tandenborstel.. Daarna probeer ik spelenderwijs wat te poetsen en dan mag zij het bij mij doen. Als het een keer niet lukt, lukt het niet. De tandarts adviseerde mij er geen strijd van te maken, maar snap dat je ze graag gepoetst wilt hebben...
Wat gaan jullie hard! Mijn temp niet goed kunnen meten en denk dat mijn eisprong vandaag pas is.... Gisteren nog wel geklust dus heb goede hoop Zijn er meiden die utro gebruiken? Ik ga morgen (op eigen initiatief) starten ivm een korte LF, maar ben van plan er maar 2 sochtends en 2 savonds te doen, omdat ze er op mijn werk ws toch meteen weer uit gaan vallen... Hoe doen jullie dit?
Eruit vallen kan niet. Wordt snel opgenomen. Je zegt op eigen initiatief. Maar hoe kom je er dan aan en stel je de juiste dosis vast? Bedoel dit echt niet betuttelend want ik weet echt ALLES van een korte LF en artsen die zeer moeilijk doen over utro (heb ik nu ook) en zie dit meer als een uiting van bezorgdheid . Is wel serieus spul
Ja strijd maken wil ik niet als als ik aankom gaat O een keer scheetgeluiden maken en houdt zn mond stijf dicht . Hij zuigt idd ook tandpasta eruit.
Even in een notendop. Ik heb zonder utro een LF van 6 a 7 dagen. Ook mijn progesteron waarde is laag. Dat is de reden waarom ik 2 jaar geleden op utro ben gezet. Met resultaat. Eerste ronde utro zwanger. Dat is ook de reden waarom ik het nu weer wilde. Maar de artsen nu (ander zh) geloven er niet in en willen niet mee werken. Ondanks mn voorgeschiedenis. Ik heb gezegd een SO te willen en overwoog terug over te stappen naar mijn oude zh. Heb het toen toch gekregen maar wel telkens maar tot ong 5 wk zwangerschap. Hoe ik dit daarna ga aanpakken zie ik wel. Heb het bij O gebruikt tot 12 wk (afbouwen vanaf 10wk) ondanks dat ik moest stoppen met 8 wk. Ik durfde het gewoon niet aan
Pffffffff ik bloed intussen echt wel redelijk hard (veegje rood in inlegkruisje, maar bij het plassen loopt het er mee uit - sorry voor de details!) Als ik dit morgen nog heb, zet ik me op ongi
Ik zit nu ook op 3 dpo en had vanochtend ontzettend last van krampen in me onderbuik en onderrug. Het leek ontzettend op ongikrampen Werd er wel een beetje angstig van
He bah het eerste bloed al! Hier weer vollop valse hoop! Maar zoals ik eerder al zei, dat heb ik altijd rond dit moment... Het is echt wachten tot 11 dpo ofzo, dat ik opeens weet: het is klaar. Nu 9 dagen na pregnyl en 7 of 8 dpo.
NOD 29 NOVEMBER T/M 5 DECEMBER 2018 29 november (3) Nina Sanders, 28, 2e kindje, ronde 5 - MMM met Menopur, Ovitrelle en Utrogestan Roever, 31, 3de kindje, ronde 1 Luna86, 32, 3e kindje, ronde 13 Lizzie88, 30, 3e kindje, ronde 2 30 november (2) Lalalaura, 30, 1e kindje uit mijn buik. Ronde 9, mmm: iui-d met menopur (112,5), pregnyl en utrogestan Eef31, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 1 december (3) Roodborstje2, 23, 1e kindje, ronde 1 na miskramen Rietje86, 32, 2e kindje, ronde 2 Poetie85, 33, 1e kindje, ronde 6 2 december (1) Mommyofcasa , 24 jaar , 3e kindje ronde 3 3 december (1) Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 6 4 december (3) AniS, 27, 1e kindje, ronde 3 Aapje88, 30, 2e kindje, ronde 2 (na primolut) Lady1984, 34 jaar, 2e kindje, ronde 6 5 december (9) Magnolia29, 32 jaar, 2e kindje, ronde 0 Kiki84, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 met clomid Ukkie26, 26jaar, 2e kindje, ronde 2 Indy89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Saskia0507, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 5 Cil88, 30 jaar, 2de kindje, ronde 2 Nimonia, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 10 fee89, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 Aloesja, 21 jaar, 1e kindje, ronde 2 Datumloos (0) Totaal: 23 Wachtbankje (18) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0)
Snap ik! Mag je het nu wel langer gebruiken als je zwanger raakt? Ik heb een nieuwe huisarts en hij gelooft er niet in. Ik krijg pas een doorverwijzing naar de gyn als ik een jaar bezig ben, wat ik opzich ook wel kan begrijpen. Heb voor mijn dochter miskramen gehad en ook steeds een korte LF. Nu dus ook weer, begin al met bruin en een klein beetje helder bloed v.a. 7 dpo en dan breekt het rond 9 a 10 dpo echt goed door. Ik zit nog op een besloten forum met een groep meiden die in hetzelfde schuitje zitten en kon via iemand utro overnemen. Tja.. Voor eigen dokter spelen is niet verstandig en terecht dat je daar je zorgen over uitspreekt.. Maar ik wil het toch een maand proberen. Wie weet doet het niks voor me of krijg ik last van bijwerkingen, dan stop ik meteen