Je temperatuur moet zeker zo een 3 dagen omhoog gaan dan weet je zeker of je gisteren je eisprong had
@Ukkie26 gecondoleerd @Nina Sanders Hier gistermiddag ook getest met een predictor express... ook mega wit!! Hier donderdag ook pas nod maar al t idee hebben dat we door daar de vlgnde maand gaan.
Die app snap ik voor geen meter haha En nee, manlief wil daar nog niet aan beginnen.. Wel om de dag gezellig gemaakt
Meestal pas vanaf 14dpo heb je beter resultaat . Op 11 dpo zijn testen meestal nog spierwit dus zou zkr morgen nog eens testen
Je hebt hetzelfde als mij ongeveer . Mijn temperatuur wil maar niet omhoog gaan na mijn ovulatie.maar ben zeker dat mijn eisprong voorbij is door positieve ovulatietest en ovulatiepijn Dus heb ik het opgegeven met temperatuur te nemen. Was daar ook laks in en werd vaak wakker tijdens de nacht .
Ik klets ook graag mee! Hier vorige week zondagavond en maandagavond positieve ovulatietest. Die maandag had ik ook kramperig gevoel. Dus ik denk nu op 5 of 6dpo. Gister had ik de hele dag wel iets vreemds wat ik nooit eerder heb gehad. Namelijk een gevoelig stuitje, herken dit alleen maar van na mijn eerste bevalling en tijdens mijn 2e zwangerschap. Verder gister ook krampen. Voor de rest merk ik weinig. Heb ook vaak dingen gevoeld als ik niet zwanger bleek
Serieus, dat is wel vreemd. Ik heb geen rood gehad maar wel weefsel. Officieel ook echt voorbij, beetje rare cyclus... Heb jij last of iets @Lizzie88 ?
Ik ben vandaag zo dom geweest om te testen op 7/8 dpo. Mijn man en ik zagen heeel vaag iets in het juiste licht, maar zeker nog niet iets wat duidelijkheid geeft. Kon me niet meer bedwingen
I know maar ach weetje er zijn hier dames die nog veel meer moeten doorstaan dan ik. Ik vind dat ik echt niet mag zeiken. Ik ben een beetje teleurgesteld maar geef de moed nog niet op. En dan nog, wij zijn pas 5 mnd bezig met OI.
Ik ben wel 1 min verdrietig geweest en ik weet dat t nu nog niks zegt maar ik heb gewoon niet zo veel vertrouwen in huidige methode nog. Daarom kijk ik uit naar januari
Ik snapte fertility friend ook niet eerst, maar je went er wel aan ik gebruik ze nu allebei en fertility friend is toch beter hoor. Die past zich echt aan. Ovutesten zijn handig om zeker te zijn Mijn vriend was er eerst ook tegen omdat ik er dan "te veel mee bezig was", maar nu vraagt hij zelf naar die testjes Hier 4dpo, nog wachten dus. Ik denk dat ik deze maand niet op voorhand ga testen. Ik ga mooi tot 5 december wachten. Als ik dan niet ongesteld ben, kan ik op Sinterklaas testen en dan hopen dat de goede man een cadeautje heeft gegeven...
Ik zit 2/3 dagen voor nod en ben op gestaan met lage rugpijn. Herken ik niet van andere maanden maar ik verwacht niet dat dit positief is. Eerste ronde dat ik echt totaal geen testdrang heb. Denk dat dat komt door het loslaten van temperaturen en ovu testen. Volgende maand weer!
Ik denk dat de “tijdsduur” niet altijd alles zegt over de zwaarte van een traject! Het is logisch dat je teleurgesteld bent. En 5 maanden hormonen in je lijf spuiten is echt niet vergelijkbaar met 5 maanden “normaal” proberen!