We hebben thuis gisteren goed gepraat. We gaan inderdaad donderdag of vrijdagochtend even samen zelf testen. Want gebeld worden met de uitslag en niet kunnnen opnemen is veel te stressvol...Dan is dat gesprek met de psych weggegooid want dan denk ik toch alleen maar aan de uitslag! Wilde eigenlijk zelf nog eerder testen want dan kan ik eerder stoppen met de utro en dus ook weer eerder opstarten. Maar bedacht me daarna dat het hoe dan ook wel netaan goed zal uitkomen....Het ziekenhuis sluit 2 weken rond kerst, maar met een beetje mazzel kan ik nog net 1 ronde ervoor doen.
Ik moet even editen: zaterdag was het 'over'. Gister weer helemaal 'daar'! Ik had de typische menstruatiepijnen, ja... Veel bloed, weefsel, klonters,... (sorry voor de details!), dus ook officieel over! Ik begin donderdag weer met ovutesten... En plots regent het van de zwangerschapsaankondigingen op facebook Kom je dan mee naar de NOD 20-26 december?
Nou de eerste vage is binnen hier. Vandaag 8/9 dpo en met 2e urine. Ik stond vanochtend op met rugpijn en dat heb ik nooit eerder gehad. Wilde helemaal niet testen maar moest naar de action voor iets anders en kwam met testen thuis. Toen ik daar een vage streep op zag de predictor gedaan en daar zie ik dus een super vage streep op..
Kwaliteit gaat altijd achteruit met uploaden dus dat kan de reden zijn dat wij niks zien... morgen of overmorgen opnieuw proberen met geconcentreerde urine? Wel heel spannend in ieder geval
Thnx allemaal!! Ik duim zelf ook keihard. Na 13 rondes mag het wel een keertje ik heb donderdag de afspraak bij de gyn staan. Ik ga er voor nu nog even vanuit dat ik dat door moet laten gaan. Ik laat het weten woe/donderdag
@Luna86 Je maakt het wel spannend hoor zo! Ik duim voor je! @Lalalaura Goed dat jullie het er over hebben gehad. Snap dat je het liefst nu wilt testen, maar denk dat dit een goede keuze is. En maar weer wachten
Bekijk bijlage 598895 Ik heb een andere foto bewerkt. Zien jullie hem nu wel? Hmm nu zie ik zelf 2 strepen Nou ja, we wachten af
Sorry, beetje afwezig hier door de drukte, maar lees wel alles mee.. @Luna86 ik zie ‘m met heeel goed turen op je eerste foto wel en op je laatste bewerkte foto zie ik ‘m ook! Wat zou dat geweldig zijn zo voor je afspraak bij de gyn, ik ga duimen voor je!
Deze zie ik, maar ik zou nog even afwachten tot het echt een mooie roze lijn is en geen evt voorgedrukt lijntje.