Ik zie ook in de verte wat! Op je eerste foto zag ik de onderkant van het lijntje een beetje. Ben erg benieuwd hoe het verder uitloopt bij je!
Sh*t zeg.. Had nog wel hoop na die actiontest, ookal was hij buiten de tijd. Blijkt dus wel dat je zo'n test na afleestijd echt niet moet vertrouwen.
@Luna86 ik zie hem op de 2e foto ook! Alleen wel een grijslijntje, hopelijk is hij morgen roze!!! Ik ga duimen!
Vandaag echt 0,0 klachten gehad. Had net alleen wat dikke witte afscheiding (sorry) in me broek zitten.
@Ukkie26 ik zie op de 2e foto als ik héél goed tuur iets. Maar zou binnen paar dagen opnieuw testen oftewel op NOD.
Zit zelf op 6 DPO en heb steekjes aan rechterkant. Maarja dat kan echt vanalles betekenen... wachten is zo hard
Jaa zo erg hea.. ik ben nu 7 DPO. Gister ook wat steekjes gehad.. maar vandaag dus niks noppes nadaaaaa. Maargoed volgens mij had ik dit vorige ronde wel contstant dus wie weet
HO ging niet goed... Maar dat is 11 dagen voor nod! Is dat niet heul erg vroeg? Zou wel super zijn nat natuurlijk!
Oeiii. Twijfel!!! Hier komen vandaag toch nog een paar dipsticks van z en k binnen. En ik denk dat ik me vast niet in kan houden... maar weet ook bijna zeker teleurgesteld te gaan worden!
Ik probeer te wachten tot zaterdag haha, 8 dpo. Nu 4 dpo maar sinds 2 dpo beetje menstruatiepijn en dat heb ik elke maand, dus heb er geen goed gevoel over