Welkom! Wat verdrietig van je miskraam! Hoeveel weken was je zwanger? Bereken je je ei via de app of temperatuur je? Je lichaam kan namelijk best van slag zijn na een miskraam.
Oh Jezus mensen!!!!! Haha Ik had gehoopt dat ze binnen kwamen voor Mn vriend thuis kwam, dit was helaas niet t geval. Heb ze stiekem naar binnen kunnen loodsen! Haha Nu was het zo dat ik hele middag en avond weg zou dus gauw stiekem getest..... negatief! Ik ging Mn paard verzorgen en daarna daar alvast de kinderkamertjes schilderen en werd gewoon af en toe misselijk. Zou het me wel weer verbeelden. Net weer naar de wc en kijk ik met me stomme kop op die test en zie ik gewoon een lichte/paarse streep?!?!?!? Ik ben echt mega confused!!! En had t allang weer van de baan gegooid.......! Morgenochtend maar een nieuwe doen en dan eens zien hoe snel die tevoorschijn komt! Oh mannn..... ik word er gewoonweg misselijk van! Toch niet te geloven zo snel?!?
Ahh Nee denk het niet dan. Maar mocht je het niet te vertrouwen zou je er altijd om kunnen vragen. Zal het wel even in de gaten houden.. Maar misschien valt het allemaal wel mee
Hier zijn de predictors nog steeds niet aangekomen. PostNL heeft het zogenaamd druk. Lekker dan, en ik maar wachten. Na de negatieve test op 12 dpo heb ik natuurlijk wel mn antwoord al...
Oeeeh ja ik zou zeggen duidelijk, maar omdat je hem buiten de afleestijd pas hebt ontdekt kan het een valse zijn... Al vind ik hem wel heel duidelijk. Ben benieuwd naar die van morgen
Ja ik kom zeker mee Sorry had trainingen deze begin dagen. Dus weinig mogelijkheden om online te komen. JA hier ook net vriendin van me zwanger. Gaat hard inderdaad.
O @roever dat is wel een duidelijke streep hoef ik niet eens de foto voor te vergroten.... spannen ben benieuwd naar je test van morgen. Hier begint de testdrang ook een beetje te komen. Maar wacht nog even tot donderdag, dan ben ik twee dagen voor nod. Mn borsten blijven gevoelig net t springen bij t sporten was ook niet prettig. Nog even geduld...
Benieuwd naar je test van vandaag! Met een timer testen! Dan ben je zeker dat je lang genoeg wacht en ook niet te lang ik duim!
Ik zit nu op 8 DPO. Heb alleen wat last van een raar gevoel aan mijn rechterkant iets meer in het midden. Gisteren bij Gynae geweest ivm mijn bloedtest (testosteron, TSH),... Ze heeft ineens een inwendige echo gedaan en zei dat alles mooi eruitzag, maar dan zei ze dat ze een verdikte baarmoederslijmvlies zag. Ze zei dat ze hoopt dat het deze ronde raak is voor mij. Gisteren was het dus 7 DPO. Ik weet nu niet of ik blij moet zijn of dit normaal is?