NOD lijst 29 nov - 5 dec 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rietje86, 30 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roever

roever Niet meer actief

Update:

Ik moest vanacht rond de klok van 4 naar wc.. (altijd rond dat tijdstip wakker door jongste)
    Heb toen getest en shame on me... de test mee naar boven genomen,want vond het veel te koud op t toilet en beneden hahah
    Iets na de 5 minuten kwam er weer een streepje opzetten en nu in daglicht ongeveer t zelfde streepje als gisteren... mis heeeeeeel iets donkerder.
    Wel ben ik gewoon echt met vlagen misselijk.. ken dit niet zo snel van Mn vorige zwangerschappen, kwam pas na 6/7 weken.
    Ik denk dat ik vanmiddag als iedereen op bed ligt en/of weg is in alle rust nog eens 1 doe..
    Krijg t af en toe wel n beetje benauwd hoor haha
    Onze jongste is nog zo’n nachtbraker! Haha

Nimonia, Rietje86, Nonaches en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Lizzie88

Lizzie88 Actief lid

6 nov 2018
    271
    261
    63
    Vrouw
    Ik duuuuiiim zoooo voor jou!!!

3. Lizzie88

Lizzie88 Actief lid

6 nov 2018
    271
    261
    63
    Vrouw
    Even een kleine update over mezelf:
    Had al gezegd dat ik vorige week donderdag (8DPO) 's avonds twee enorme steken voelde. Vrijdagochtend eerst een klein beetje roze bloed en dan gingen de sluizen open (rood bloed met af en toe een stolseltje). Vrijdag een inlegkruisje vol, zaterdag een inlegkruisje vol, zondag dan maar een tampon gebruikt (niet helemaal vol), maandag nog wat spotting.
    Vroege menstruatie dacht ik dus. Had ook geen pijnlijke borsten ofzo.
    Gister geen bloed meer, maar door de dag (op het werk), merkte ik dat ik last had van pijnlijke borsten. Niet gespannen, gewoon pijnlijk bij stappen enzo.
    Gisteravond plots wel misselijk.
    Aangezien ik nog zwangerschapstesten van sensitest in huis heb, deed ik er vanmorgen 1(14DPO) (angst omwille van mogelijkse miskraam!?).
    Daar is een tuurstreepje op te zien (zie foto, wel echt HEEL moeilijk op foto te krijgen).
    Net gemerkt: weer wat lichtroze verlies en dat bij het naar de grote WC te gaan (sorry voor alle details!!).
    Dus nu zit ik met de volgende bedenkingen:
    1) Heb ik dan mss gewoon een vroege 'miskraam' (als je dat al zo kan noemen)
    2) Vreemd dan toch, dat ik pas pijnlijke borsten krijg NA de bloeding?
    3) Zou ik een hematoom kunnen hebben?
    4) Wat moet ik nu doen!?

:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:

(Oprechte excuus als het lijkt alsof ik op zoek ben naar iets, terwijl er niks is - wil ik helemaal niet doen! Ik ben gewoon zo in de war :()

(Ik ga hier een nieuw onderwerp voor starten op het forum)

Bijgevoegde bestanden:

Indy89 vindt dit leuk.
  4. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Oh wat lastig. Wel slechte foto, Kun je niet vk bellen? Of huisarts?

5. Lizzie88

Lizzie88 Actief lid

6 nov 2018
    271
    261
    63
    Vrouw
    Ik kreeg de foto echt niet scherper :confused:
    Wat betreft bellen naar vk (ben van België, dus hier bellen we rechtstreeks naar gynaecoloog ;) ) of huisarts: aangezien ik nog maar 14DPO ben, denk ik dat ze sowieso zullen zeggen nog even te aanzien...

Nonaches vindt dit leuk.
  6. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Ik laat ook nog even wat van me horen.
    onder tussen ben ik denk ik 6 a 8 dagen na ei. nod 5 dec is niet betrouwbaar aangezien ik niet met zekerheid weet wanneer mijn ei was.
    sinds vermoedelijk ei continu beurse en pijnlijke baarmoeder gehad. Sindsdien ook continu doorzichtig slijm blijven verliezen. Sinds enkele dagen is daarbij gekomen dat ik pijn heb bij elk toiletbezoek door gevoeligheid en beursheid, voelt alles bauw en dik aan bij wijze van spreken. sinds enkele dagen matig tot pijnlijke ongiekrampen die heel de dag op en af gaan maar voor nu nog niet stoppen. dit in combi met timing 6 à 8 dagen na ei doet me iets vermoeden, maar voor nu durf ik nog nergens op hopen. een posi test of ongie zal het moeten uitwijzen. Ik ga dit weekend (of kort erna) een test doen mocht ik niet ongesteld zijn en daarna mezelf kennende elke dag een test tot ik ongie wordt of tot die mooi oploopt naar een knaller. spannend heh.
    deze symptomen had ik ook helemaal exact bij mijn vorige zwangerschappen.

nu maar even enkele pagina's teruglezen.

Lizzie88 vindt dit leuk.
  7. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Wat spannend die tuurstrepen en onzekerheden dames.
    Al vind ik de test van Roever zeker positief en ben ik erg benieuwd naar die van straks :rolleyes:

mijn duimen draaien voor iedereen!

Ik zit ook al enkele dagen boeren te laten, wat ik normaal niet echt doe :o: En de ongiekrampen houden aan, heel vervelend maar hoopgevend na enkele dagen;

8. roever

roever Niet meer actief

E6793E10-500E-498D-885A-9F90B2B75536.jpeg 089CC5E4-D573-4DCF-89E5-B9CE114BE896.jpeg
    Net getest en dit is t resultaat :eek:
    (Binnen 5minuten)

AniS, Nonaches, Ukkie26 en 8 anderen vinden dit leuk.
  9. Lizzie88

Lizzie88 Actief lid

6 nov 2018
    271
    261
    63
    Vrouw
  10. Aloesja

Aloesja Lid

9 nov 2018
    43
    34
    18
    Vrouw
  11. Aloesja

Aloesja Lid

9 nov 2018
    43
    34
    18
    Vrouw
    Ik zit vandaag op 8 dpo en wil zo graag testen! Zou het te vroeg zijn als ik vrijdag op 10 dpo een testje waag? :oops:

12. Mommyofcasa

15 aug 2018
    52
    21
    8
    Vrouw
    Heyyyy duidelijk positief hoor

Spannend

13. Mommyofcasa

15 aug 2018
    52
    21
    8
    Vrouw
    Had gisteren getest op 11 dpo volledig wit jammer maar elk vrouw is anders tis wel teleurstellend om een witte testje te zien dan beter enkele dagen wachten . beste is te testen vanaf 12/14 dpo

14. ceresita

ceresita Actief lid

25 jan 2011
    148
    127
    43
    Vrouw
    Rotterdam
    Roever, gefeliciteerd
    lizzie, hoop dat het mooi oploopt.

Ik had mijn mk bij 8,3 weken. Ik weet wanneer ik mij ei heb omdat ik mijn cervixslijm controleer en het ook voel. Twijfelde of het dit x misschien minder duidelijk zou zijn qua dag door de mk, maar afgaande op mijn oude normale cycluspatroon was het precies op tijd.
    Na een paar dagen spotting is het vandaag opgehouden lijkt het. Ook bij de grote boodschap niks

Wacht maar af wat er gebeurt.

Zal flink duimen draaien voor de dames die gaan testen

15. Aloesja

Aloesja Lid

9 nov 2018
    43
    34
    18
    Vrouw
    Dan maar proberen te wachten tot maandag. Gaat wel een moeilijk weekend worden haha

16. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Gefeliciteerd roever!!

17. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    hier beide keren op 11dpo licht streepje. Vroeger niks

18. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Gefeliciteerd @roever

Hier ook wel een trots momentje. Heb namelijk nog geen geld verspild aan testen. Hoera! Ik heb het volgehouden en mezelf dus een paar dagen teleurstelling bespaard. Straks maar even kopen voor vrijdagochtend....Wil hoe dan ook wel even testen voor de bloedtest, omdat ik de telefoon niet kan opnemen op het moment dat ze bellen met de uitslag... en dat is wel heel awkward...

roever, Indy89 en Saskia0507 vinden dit leuk.
  19. Saskia0507

Saskia0507 Bekend lid

25 aug 2018
    503
    558
    93
    Vrouw
  20. Rietje86

Rietje86 Actief lid

17 sep 2015
    342
    167