Haha zo zou die van mij ook zijn Ik wacht morgen me ongestelheid af. En als er morgen niks is wil ik zaterdag weer testen. Dan die ik een proditor express
Dit lijkt me positief maar het is ingedroogd wat misleidende resultaten kan geven . Morgenvroeg maar eens testen
Ik weet ook niet of je het kan vergelijken, maar mijn action ovu testen begonnen ook zo totdat ik uiteindelijk wel positief met die ovu testen een paar dagen later. We gaan het zien. De tijd zal het leren
Ik heb nog een predictor early gedaan! Over paar dagen nog maar eens testen. Wel gek want ik had juist gister onwijs ongesteldheidsgevoel. Het voelde eigenlijk alsof ik al ongesteld was.
Wooh, even niet lezen en gewoon 3 zwangeren er bij!!! Gefeliciteerd @Lalalaura @Rietje86 en @Lila2019 !!! Dat het maar een mooie plakkert mag zijn!
Wauww wat top! Dat ongestelheidsgevoel heb ik ook sinds gisteren, maar tot nu toe nog niks.. werd vanmorgen ook wakker met pijn in me onderrug.. erger als normaal bij een ongesteldheid.. blijf toch wel stiekem hoop houden
Wauw 2 streepjes en een twijfeltest!! Gaaaaaaaaaaaaaf! Voorzichtig gefeliciteerd meiden, leuk voor jullie
Ooo wat een geweldige testen zie ik voorbij komen! gefeliciteerd allen! Nog meer testers vandaag of morgen? Het wordt op deze manier wel lastig om me in te houden hoor Maar voel niks geks dus denk niet dat ie hier positief gaat zijn
Vandaag 7 dpo. Niets speciaals te voelen, ook geen testdrang voorlopig... Morgen naar de huisarts om bloed te laten trekken om mijn hormonen na te kijken... stiekem hoop ik misschien een beetje dat uit die test hcg komt, maar dat is nog veel te vroeg zeker? Vooral progesteron wordt nagekeken denk ik..
Begrijp ik goed dat jij nu bij de huisarts je eerste vruchtbaarheidscheck krijgt? Word je niet meteen doorverwezen naar een gynaecoloog? Ik zit ff te denken wanneer ik de stap neem
Ik wil nog liever niet op roze. Het is echt een te vaag streepje voor 13 dpo en een vroege test. De kans dat dit niet oploopt is groter dan wel. Ik wacht morgen even af!
Wauw, gefeliciteerd mommy's to be!!! Zal duimen blijven draaien voor iedereen. Hier vandaag flinke steken links, gevoelige borsten en pijn in de onderrug. Gisteravond enorme buikpijn in mijn onderbuik. Zit pas op 9dpo dus nog flink wat daagjes wachten als mijn cyclus tenminste weer normaal is. Vraagje, hoe plaatsen jullie zo'n Banner?
Ik heb ‘m via Google, banner zwangerschapspagina en dan kom je op de juiste site.. Hier vanmiddag lichtroze slijm in m’n inlegkruisje en ook met afvegen..toen paar uur weer niks en net weer ienieminie roze lijm in inlegkruisje.. Cyclusdag 22 vandaag (banner loopt 1 dag achter), vandaag 9 dpo, geen idee wat ik ervan moet denken maar als het doorbreekt zou dit wel een hele korte cyclus zijn