Haha nee ik temperatuur dus weet dat ik echt 8dpo ben, maar heb op 6 dpo een dip, dit kan de innestelingsdip zijn! Ben wel stiekem bang dat het ergens anders zit dan in mijn baarmoeder. Pfff, spannend.
Ik durf niet zo goed omdat ik bang ben om teleurgesteld te worden en woensdag pas mijn nod en nog maar 7/8 dpo
Ik heb woensdagochtend en gisteren in de namiddag getest met de action early test, maar helaas helemaal wit. Misschien nog te vroeg? Ik had geen geduld haha. Vannacht na het vrijen verloor ik een heel klein beetje lichtroze afscheiding. Iemand hier ervaring mee? Zal ik toch deze ochtend testen met predictor express of is het daar echt nog te vroeg voor?
Wat veel zwangeren opeens! Gefeliciteerd allemaal! Ben heel blij voor jullie maar tegelijkertijd doet het ook wel een beetje pijn om jullie mooie testjes te zien, sorry. Maar hoop dat jullie een super zwangerschap gaan krijgen mijn tijd komt vast ooit nog wel
Jeetje, wat een geluid maakt zeg gefeliciteerd allemaal. Hier net toch maar een testje er tegenaan gegooid. Gewone van de action. Ik zie toch echt een lijntje binnen de tijd of maak ik mezelf gek
Hoeveel dpo ben je nu? Zo begon dje van mij van de action ook. Ik heb vanmorgen allebij tegelijk gedaan. Een predictor en een action early. Maar die action bleef best ligt tegenover die predictor.
Ik ben nu 11dpo. Had de vorige x met de action pas met 6 weken een knaltest. Heb nog van die strip testjes liggen maar durf die niet zo goed uit angst dat er wat anders uitkomt.
Snap ik wel. Dat had ik vanmorgen met die prodictor dat ik hem jiet durfde te doen, omdat we al 2 dagen vage action testen hadden