NOD 29 NOVEMBER T/M 5 DECEMBER 2018 29 november (4) Nina Sanders, 28, 2e kindje, ronde 5 - MMM met Menopur, Ovitrelle en Utrogestan Roever, 32, 3de kindje, ronde 1 Luna86, 32, 3e kindje, ronde 13 Lizzie88, 30, 3e kindje, ronde 2 30 november (2) Lalalaura, 30, 1e kindje uit mijn buik. Ronde 9, mmm: iui-d met menopur (112,5), pregnyl en utrogestan Eef31, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 1 december (3) Roodborstje2, 23, 1e kindje, ronde 1 na miskramen Rietje86, 32, 2e kindje, ronde 2 Poetie85, 33, 1e kindje, ronde 6 2 december (1) Mommyofcasa , 24 jaar , 3e kindje ronde 3 3 december (1) Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 6 4 december (4) AniS, 27, 1e kindje, ronde 5 Aapje88, 30, 2e kindje, ronde 2 (na primolut) Lady1984, 34 jaar, 2e kindje, ronde 6 SZ91, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 5 december (9) Magnolia29, 32 jaar, 2e kindje, ronde 0 Kiki84, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 met clomid Ukkie26, 26jaar, 2e kindje, ronde 2 Indy89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Saskia0507, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 5 Cil88, 30 jaar, 2de kindje, ronde 2 Nimonia, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 10 fee89, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 Aloesja, 21 jaar, 1e kindje, ronde 2 Datumloos (0) Totaal: 25 Wachtbankje (9) Ongesteld (6) Zwanger (10) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0)
Mezelf toch maar op rood gezet. Veel succes alle zwangeren! En duim voor jullie die nog niet zeker zijn
Ik voel me op dit moment echt zwaar vertieft. Plottwist 3. Ben het ZO kots en kotsbeu. Liep bij de consulente naar binnen voor t bloedprikformulier....Zegt ze: “ja echt super rot voor jullie dat het nu zo loopt.” Dus ik zo huh? Maar t hcg was toch gestegen? Toen schrok ze heel erg en ging in de computer kijken. En ze zei ja, dat klopt... Maar jullie zijn dan toch niet helemaal goed geïnformeerd en ik wil realistisch zijn Ze liet de hormoonwaarden zien en mijn oestrogeen is veel te laag. En dat zien ze bijna altijd als het fout gaat. Het was 57 en moest minimaal 100 zijn . Ze verwacht ook niet dat het op de verkeerde plek zit want dan moeten andere waarden weer hoger zijn... Dus moet nu alsnog vanmiddag afwachten, en dan is het 90 procent zeker wachten op een miskraam. Ben echt helemaal kapot nu van al dat ge-ja/nee en geflipper. Om 12:00 nog wel ove de uitslagen, maar we weten nu dus al dat het gewoon kut zal zijn.
Wat onwijs slordig dit en dit moet echt een klap zijn! Onwijs sterkte en ik duim toch nog op een positief vervolg...
Dat is vervelend @Lalalaura en totaal niet netjes. Hier vanochtend wit getest en net roze tijdens afvegen. Zal straks doorbreken denk ik. Helaas.
Dat is ZO ONGEHOORD!!!!!!! Ik moet bijna huilen voor je! Heel veel sterkte en ik blijf toch duimen hoor! Knuffel!
Geloof me. Plottwist 4.0....Gehuild hebben we!!! Van blijdschap, angst en verwarring. Het ziekenhuis was helemaal verbaasd. Tegen alle verwachting in was mijn hcg opeens toch al 125. Oestradiol was ook gestegen maar blijft nog steeds achter. Nog een erg grote kans op een miskraam daardoor, maar ze hadden überhaupt geen stijging verwacht. Ik mag nog hoop houden. Tegen alle verwachtingen in. WAT THE FUCK. Net een soap dit.
@Lalalaura jeeetje eat spannend allemaal.. heel veel sterkte met afwachten weer.. wanneer krijg je nog meer duidelijkheid? Of is het nu afwachten.
@Lalalaura Jeetje wat rollercoaster zeg!!! Ik duim enorm voor jullie, hopelijk krijg je dinsdag goed nieuws
De achtbaan is gestopt. Maar niet op de manier zoals ik hoopte. Bloedverlies en flink ook. Nu al. Het is klaar. Morgen direct Genk bellen. Oef. Dit was ECHT teveel voor op 1 dag. Ben gesloopt.