Mijn ovulatietest loopt op als het goed is !! Eindelijk....?! Ik hoop het, dan word het een kerst ei!
YES YES YES! Alhoewel de action test nog niet knalt en ook de streepjes op de cb niet helemaal. Denk dat ik nét mijn positieve test heb. Hmmm vanavond gezellig maken? Of morgenochtend? Wat vinden jullie?
Ik zit nog binnen afleestijd, maar kom op meiden.... dit moet toch gewoon gaan lukken EDIT : LEEG BOLLETJE CB!
Dat is fijn. Dus de testen van de action werken voor jou ook beter? Bij mij nu nog Omo wit. Maar ik verwacht woensdag of donderdag een knaller
Hier nog witte testen. De eerste heeft later een indrooglijntje gekregen buiten de tijd. Kan soms heel snel gaan. Ik heb vaak maar één dag een knal test.
Ja... ik heb hele pijnlijke liezen sinds een paar dagen. En sinds gisteren branderige tepels. Veel waterige afscheiding maar gemixt met bloed. Dit heb in sinds 10 dagen.
Ik zou eind van de morgen testen en eind van de avond. Als ik een streepje krijg op mijn test ga ik dat ook doen. En vanaf het moment dat de streep net zo donker als de test strip is beginnen te rekenen. Dan duurt het nog 40-48 uur voor je ei er is. Op het moment dat je test iets lichter wordt kun je zien dat je ei dan valt ( maar daarvoor is het het beste als je al geklust hebt).
Hier een leuk plaatje wanneer je lh piek is. Je ziet dat de ovu testen even donker zijn als je controle streep zijn twee dagen achter elkaar. Vanaf de eerste positieve ovulatie test duurt het dus 48 uur voor je ei springt. Als je ei springt heb je geen pijn meer. Dat is alleen tijdens het rijpen (groeien) van het eitje. De ene vrouw heeft trouwens de hele cyclus een wat hogere lh waarde in de urine dan de andere vrouw. Waardoor sommigen heel lang een licht streepje zien voor de eisprong en erna.
Voor mij is dit positief! Heb nooit knallers met action al meermaals bewezen dat dit mijn piek is , veel donkerder word het gewoon niet Zonder eisprong zijn deze omowit hier of tuur
Zit echt met mezelf in de knoei vandaag. Enorm drukkend gevoel onder in m'n buik, alsof je moet plassen zeg maar, maar dat moet ik niet.. Krampen en buikpijn. Nu 5/6 dpo
Soort blaasontsteking gevoel maar zonder die specifieke pijn? Dat heb ik 3x gehad bij 3 zwangerschappen tussen ei en nod! Daarna verdween dat blaasontsteking gevoel maar zonder echte pin bij plassen