Ja dat dus! Kon 't ff niet omschrijven, ik wil 1 januari pas testen.. Maar ben bang dat 't tussen m'n oren zit.
Mij zou dit gevoel hoop geven! Ik kan het ook niet echt omschrijven maar zodra ik het heb denk ik telkens "oei komt een blaasontsteking aan" maar die komt nooit aan. Altijd gehad als ik zwanger was , na eisprong voor nod Misschien dus een innesteling? Ik duim voor Je!
Ik zou niet vroeger als 10 dpo testen, ik zeg 31december -1 januari om 00.00 Laat de test maar knallen ipv het vuurwerk
Mijn action test knalt nu echt. Maar geen steken meer... kak ben nu echt bang dat dat stomme ei al is geweest, de stiekemerd. Vanavond gauw klussen. Vorige ronde sprong ie na 24 uur (na 1e posi test). Hopelijk zijn we nog op tijd.
Hier deze knallen wel, net nog eens gedaan zelfde urine nog als van de action test later de avond (iets donkerder als die van vanmiddag) Edit; later de middag bedoel ik Pfff winter , donker, hersens op 50% Gevoelsmatig al diep in de nacht
Ja maar dit zijn de testen die ik onwijs k*t vind Deze zijn bij mij altijd net wel/net niet positief Maar nu echt knal De action is nooit "positief/knal" bij mij Maar ik ken de testen en hoe ze op mij reageren dus prima en fijn
Tuurlijk. Door de flits lijkt ie lichter, ze zijn even donker. Gisteren heel licht streepje, binnen 18 uur knaller.
Je hebt juist alleen pijn als hij op knappen staat. Als je ei echt gaat komen neemt de pijn af. Als je nu een knal test het betekend het dat er een rijp eitje is die gaat komen. Hij is dan echt nog niet geweest. Dan zwakt de test namelijk al af als hij gesprongen is