De gevoeligere vind ik juist vervelend Geen streep bij action is geen ei hier. Zo'n streep als op de foto is eisprong vind ze juist fijn Die gevoeligere waren altijd net aan positief of net niet. Dan is het denken of positief wel echt positief was! Action werkt voor mij fijn
Heb precies zelfde dus met de zwanger en kids... blijf donkere strepen houden. Al meer dan een week...
Zonet rood met afvegen... kwam niet uit de vrouwelijkheid... daar vingers in gedaan en schoon afgeveegd Ik vrees dat ik het plaste? Wat is dit nu Geen pijn verder maar was een mini plasje en moest nodig.. m
Maar ik heb ook de hele week al met afvegen bloed door mijn afscheiding met afvegen en dan ben ik van binnen in ‘schoon’.
Ja maar heb geen pijn. Ben helaas erg bekend met blaasontstekingen (Door goedaardig gezwel dat ik had in mijn blaas) Maar nooit bloed geplast en altijd wel veel pin gehad 2 jaar geleden is het gezwel verwijderd en bijna niet meer gehad... Misschien toch een ovulatie bloeding ofzo ? Vorige maand ook gehad geloof Ik(even terug kijken)
Blaasontsteking hoeft ook niet altijd pijn te doen hè. Maar was je plas helderrood? Of alleen afvegen?
Lieve allemaal, hele fijne kerstdagen!! Ik wens jullie allemaal een prachtig kerst ei en voor iedereen die op het wachtbankje zit dat er iets moois aan het groeien is in de buikjes Ik ben een beetje afwezig geweest, sorry! Wel meegelezen maar reageren lukt steeds niet @mommyof1 heb je al een zwangerschapstest overwogen? Heb al eens eerder gezien dat ovu testen positief bleven maar reageerde op een zwangerschap
Ik ben al vanaf zaterdag 15 december aan het testen met ovulatie testjes. En ik heb 18 december voor het laatst een testje gedaan. Dit is mijn hele rij testen.
Alleen vegen, net weer! Roze dit keer En nu ook naar de urine gekeken maar die is gewoon nornaal van kleur. Nouja gek! Misschien een wondje dan ergens ofzo Net geknuffeld met vriendlief Ik ga mezelf op paars zetten en duimen!! Voor ons allemaal duim ik♡
♡♡NOD-lijst 3 t/m 9 januari 2019♡♡ 3 januari (4) Bruisballetje - 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Nimonia - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 11 Brenda028 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 na miskraam Momof2rebels - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 4 januari (2) Ukkie26, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 Kanarie1988, 29 jaar, 2de kindje ronde 4 5 januari (6) Aba, 24jaar, 1ste kindje, 4de ronde Mamaloo, 32 jaar, 2(3)de kindje, ronde 1 xxFrummel, 32 jaar, 1ste kindje, 1ste ronde Eliesjee, 24 jaar, 1ste kindje, ronde 1 Imona, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 (PCOS) ieJoortje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 6 januari (3). Nimm, 27 jaar, 2de kindje, ronde 1 Nooompje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 24 Es89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 15 7 januari (5). Geeske85, 33 jaar, 2de kindje, 5de ronde Maja88, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde Aloesja, 21 jaar, 1e kindje, ronde 3 Hazel90, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 MotherOfAnAngel , 24 jaar , 1e kindje , ronde 14 (2e na 5e miskraam) 8 januari (3) Cil88, 30 jaar, 2de kindje, 3de ronde YL1992, 26 jaar, 2de kindje, ronde 3 Waxinelichtjes, 31 jr, 2de kindje, ronde 2 9 januari (0). Datumloos (2). Visje85, 33 jaar, 2de kindje, ronde 4 12/1? Mommyof1, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 25 Wachtend op eisprong (15) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Tuurtest (0) Wil je op de lijst? Klik dan op "reageer" bij de meest recent geplaatste lijst, haal de [QUOTE = ...] [ /QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg! Vul je: "naam - leeftijd - kindje - ronde " in. Belangrijk! Pas ook de totalen naast de datum, onderaan en in het overzicht aan! Zo blijft alles overzichtelijk.
Zalig kerstfeest iedereen! Ik ben niet echt actief (bewust), maar ik lees wel mee. Aftellen naar het nieuwe jaar met hopelijk een extra gezinslid voor iedereen