Ook dat nog!! 2019 moet voor jou wel een beter jaar worden met zoveel pech in 2018! Succes! En hopen dat je gewoon een fijne regelmatige cyclus krijgt!
Vandaag 6dpo. Beetje trekkend gevoel in mijn buik, en jeukende? Tepels.. Ook had ik pijn bij de seks, wat ik eigenlijk vaak alleen bij de ovulatie heb.. heel vreemd!
Nee van hormonen plas je geen bloed idd. Dacht dat je misschien wat tussentijds bloedverlies had. Heb ik ook wel eens gehad. Dan alleen tijdens het afvegen wat bloed. Maar fijn dat ze het serieus nemen en dat ze geconstateerd hebben dat het bloed idd van de urineweg afkomt. Fijn dat je al op het wachtbankje zit. Mijn piek is nog niet in zicht. Wel veel ei pijn maar hij komt nog niet. De laatste twee rondes laat mijn ei langer op zich wachten. Na een half jaar zou je zeggen dat je lichaam nu wel ontpilt is maar helaas. Of ook ik krijg nu wat onregelmatigere cyclussen. We gaan het zien. Normaal hoor ik woensdag mijn piek al te hebben gehad. Ik plaatst zo wel een foto. Gebruik ook de action testen.
Hoop ik ook. Ja ik heb ook wel eens gehad dat ik Omo wit testte en dacht het is nog te vroeg voor een ovu test en twee dagen later een knal test had. Wel positief dat ee al een heel licht streepje komt. Dan is het lh hormoon al wel aan het verhogen. Maar hopen dat mijn cyclus weer snel op orde is. Mocht mijn ei nu weer later dan normaal vallen dan wil ik best die soja isoflavonen tabletten proberen. Al is het maar om weer een beetje terug te komen in mijn cyclus. Hoe gaat het nu met het bloed in je urine? Minder last van?
De ene keer wel de andere keer niet. Ook ini mini (1milimeter maximaal)"klontjes" bloed in de urine. Heel gek.. Het komt er vooral op het eind uit als ik nog een beetje een extra druppel eruit wil krijgen Het bloed pas op het eind dus
Als ik me verdiep in bevruchtingen... filmpjes zoals deze: Dan denk ik... het is ook eigenlijk niet zo gek dat het vaak wat langer duurt voor het lukt. Best een heel gedoetje. Kan niet wachten tot 6 januari! Om te kunnen testen en te weten of ik toch weer zwanger mag zijn!
Oh dat is apart hè. Ik hoop dat het snel afgelopen is en dat je niet weer onderzoeken nodig hebt. Dikke knuffel
Echt hoor zo'n bijzonder proces! Al klinkt het wel vies, we hebben ook miljoenen zaadcel-lijkjes in ons een hele cementary Maar een mooi en duidelijk filmpje, zat het vol bewondering te kijken Dankjewel, lief ! Hoop ook dat dat niet nodig is vreselijk vond ik het de vorige keer
Jeetje joh. Gezien je elke dag positieve/donkere testjes was ik hier al wel bang voor. Jammer dat ze niet gelijk ruimte hadden voor een echo. Getuige mijn handtekening heeft mijn lijf ook opstartprobleempjes na de pil. Cyclus wordt deze ronde ergens tussen 26-30 dagen dus dat is eindelijk ‘normaal’ een half jaar verder. Hopelijk normaliseert jouwe zich ook snel
Ja... als ik in ieder geval maar eerst ongesteld word, snap je. Gewoon écht. In ieder geval net nog wel even seks gehad ondanks mijn rugpijn. Maar mocht die test van gisteren toch echt positief zijn beweest dan heb ik hem toch nog wel benut voor nu Of nou seks.... ik lag vooral