Thanks voor de lieve reacties ❤ fijn om het even met jullie te kunnen delen en dat er begrip is. Ik ga het maar proberen los te laten en er maandagochtend nog maar even 1 doen voordat ik naar mn werk ga
Nee het was de 2e plas zeg maar ongeveer 3 uur later en 1 kopje koffie gedronken. Testte de vorige keer toen ook positief met predictor ongeveer 10dpo maar dat werd helaas een miskraam. Werd toen zelfs al gesproken over een wel heel licht streepje voor 10dpo en dat liep idd mis. Denk dat ik mede daarom er nu geen vertrouwen in heb
Ik vraag me af he . Ik word vaak snachts wakker om te plassen. Moet je dan die urine nemen of de ochtend
Ik had met mijn dochter ook pas heel laat positief getest.. Uiteindelijk ook terug gezet met de termijnecho vanwege late innesteling
Weet je wat ik zo vreemd vind, alle kwaaltjes die ik bij de vorige keren had zijn er. Blauwe aders, veel plassen en wakker in de nacht, trekkende liezen en achter mn navel, idioot veel witte afscheiding en voel me zo wazig alsof mn hoofd vol met watten zit. Boops zijn gevoelig maar niet zo pijnlijk en voller als de vorige keer maar als de andere dingen door hcg worden veroorzaakt dan had er toch echt wat te zien moeten zijn die "klachten" duren nu al bijna een week incl constant het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Is dat dan echt die progesteron die dat veroorzaakt? Ik vind het maar stom
Super kloten!!! Maar ik heb nog even teruggelezen hier op t forum bij mn eerste zwangerschap en toen had ik 11DPO niets (witte test) en 12 DPO (NOD)ineens een streepje... vreemd, maar het was echt zo! Dus dat je op 10 dpo nog negatief test is niets vreemds.
Ik had bij m’n zoontje op 12 dpo een tuurstreep op Kruidvat 2 voor 5 (toen waren ze nog goed) Dat streepje verscheen pas toen de tijd officieel al om was Cb gaf toen wel gelijk zwanger aan. Dus zegt idd niks
Geen bloed geeft moed he! Maandag weer proberen @Aanoniemous ik zou gewoon de plas van s morgens na t wakker worden aanhouden Tenzij je dus pas om 6 uur gaat plassen snachts. Dan zou ik wel met die testen
Dus.... ik ben geen tester. (Alhoewel ik het HEEEL leuk vindt om met anderen te turen... ik test alleen als ik het ‘gevoel’ heb zwanger te zijn of als ik overtijd ben. Ik heb in mn leven (incl 1e zwangerschap) in totaal 6 testen gedaan. Dus.... geen tester zoals ik al zei (zelfbescherming). Maar ik heb 20 december een afspraak bij de fertiliteitsarts gehad en die zag een dominante follikel van 14 mm die binnen een paar dagen waarschijnlijk zou springen. En ja hoor, 23 december een smiley. We hebben 22, 23 en 24 december seks gehad. (Semenonderzoek was prima). Kortom.... we hebben een goede poging gehad! En ik merk dat het wat met mij heeft gedaan. Heb vandaag een zeangerschapstest gekocht (alleen eigen merkt etos was er nog). Ik denk nu ik een test in huis heb (heb ik normaal dus ook niet) dat ik me niet kan inhouden. Denk dat ik toch 3 of 4 januari een testje waag... en dan 11 of 12 dpo. Ik heb toch een beetje hoop gekweekt door de afspraak bij de fertiliteitsarts.
Oooohhh wat spannend!! Snap dat je hebt gekocht ondanks dat je jezelf ervoor wilt beschermen. Zal heel hard voor je duimen
Denk dat alle vrouwen het hier wel stom vinden, ik vind die progesteron verschrikkelijk, want je weet niet hoe of wat
Zit zo eens een beetje te lezen op het forum en vind het zo bijzonder dat we allemaal andere vrouwen zijn, totaal verschillende levens (kunnen) hebben maar toch allemaal dezelfde wens en soms ook verdriet of frustratie delen. Vind de anonimiteit hier heel fijn maar ben ook wel nieuwsgierig geworden naar jullie dus als je het wilt delen lijkt het me leuk om te weten wat jullie bijv voor werk doen en waar jullie vandaan komen Ik kom uit noord Holland, heb mn leven lang in een grote stad gewoon en we zijn een paar maanden geleden naar een heerlijk naastgelegen dorpje verhuist en ik werk in de zorg als verpleegkundige
Wat leuk! Wij wonen in noord Brabant, heb mijn kinderjaren altijd in de stad gewoond en toen ik 'n jaar of 13 was verhuisd naar 'n dorp. Mijn man en ik zijn volgend jaar in september 10 jaar bij elkaar ( dus nu zwanger zijn zal 't mooiste cadeau ooit zijn!) en in 2016 getrouwd. Ik werk zelf in de horeca en hebben 'n dochtertje van bijna 2.
Deze keer mezelf ook echt voorgenomen niet eerder te testen dan NOD. Weet ook gewoon echt niet wanneer eisprong is. Blijf gewoon pijn in mijn linker lies houden en dat is nu al 2 maanden op rij zo. Volgens de apps is hij al beweest, maar stel dat het deze keer weer een langere periode is. Is mijn ei dan ook later en hadden we het dan afgelopen dagen dan nog gezellig moeten maken?
Wat leuk!!! Ja dat zou een heel mooi cadeau zijn wij waren deze maand 14 jaar samen dus had ook echt een cadeautje geweest! Ons meisje wordt begin januari 4 en we hebben 2 cavia s
Ik woon ook in Noord-Holland, maar kom oorspronkelijk uit een klein dorpje in Groningen. 9 jaar geleden in mijn eentje verhuisd naar de randstad en nu in Haarlem geëindigd Ben 3,5 jaar samen met mijn grote liefde en mama van een zoontje van bijna 2 jaar. Ik werk 2 dagen per week als gastouder bij het gezin thuis.