Oooohhh wat gezellig Wij hadden een heel lief hondje, helaas vorig jaar moeten laten inslapen ze was op. Man wil niet meer helaas. Ik vind cavies zoooo leuk wordt zo blij van ze! Ben mn goudvissen vergeten te vermelden shame on me! Maar ook die zijn leuk!
Ik vind de aquaria prachtig om maar te kijken, vriendlief onderhoud deze. Soort rust geeft dat in huis ! Cavia' s ziin geweldig Kan geen zak chips openen zonder dat ik toegefloten word
Even in topic, vandaag gewerkt van 8 tot 15.00 ben gesloopt. Werk dus in de horeca en heb echt mega last van m'n rug.. Nu half hangend op de bank. Meer mensen last van?
Na nod heb ik veel sneller last van mijn (onder)rug Dat herken ik wel, ook sneller een verkeerde beweging en schiet het erin Edit; Na eisprong voor nod bedoel ik
Ohjee, lage rugpijn hier.. Meestal de voorbode van ongesteldheid Mijn cyclus varieert van 26 tot 32 dagen, vandaag cd25. Ik had een goed voorgevoel maar nu toch wel bang voor de rode duivels
Ik heb jullie kaarsjes nodig... Vanmiddag heel erg hoofdpijn. Dacht dat het door vermoeidheid kwam van mijn rugpijn laatste dagen. Maar ik heb nu de hele avond menstruatiekramp en daarbij flinke opvliegers. Zit vandaag op CD25 (er vanuit gaande dat 5 december toch eerste dag was van een cyclus) En 5 december was toen op CD26 na die ontrekkingsbloeding. Duimen jullie voor me dat het bij mij dus nu op wel op gang gaat komen? (Hoe dom misschien ook)
Nou zal mezelf ook een beetje voorstellen.. Kom uit zo Brabant en daar woon ik samen met mijn man en zoon van bijna3 Hadden altijd een duitse herder maar die is in de vakantie in het pension gedekt door onbekende vader. Daar nestje pupjes van gehad maar mams heeft inwendige bloedingen gekregen van keizersnede en was te verzwakt en is overleden Nu nog 1 pup over de rest gelukkig een nieuw baasje voor kunnen vinden. Onze kruising duitse herder mogelijk friese stabij kalf van nu 10 weken heet Lilly luc. Werk momenteel niet. Heb begin december ontslag gekregen omdat ik niet savonds meer beschikbaar was vanwege nieuwe baan van mijn man. Ben altijd koerier geweest en misschien begin januari mag ik weer terug komen. Fingers crossed Wij (ons zoontje dus mama) hebben ook nog 2 goudvissen suchi en vistick
Lage rugpijn check. Maar heb sowieso een slechte rug. Discopathie L5-S1. Vorige zwangerschap heel snel thuis komen te zitten. Mocht ik weer zwanger raken hopelijk langer kunnen werken. Dat is echt wel een angst die ik heb.