Heb echt diep in me onderbuik de hele tijd zo een vreemd gevoel. Gister ook al en helemaal als ik plat lig. Of ik krijg een blaasontsteking ofzo
Man man kan niet slapen.. Gister ook al niet, echt niks voor mij niet kunnen slapen En word gek van de lage rugpijn.. echt een soort lage rug kramp. Vreemd, nu dus wel herkenbaar die lage rugpijn
Owkee ik denk dus dat ik alles fout gevoeld heb. Ik dacht op cyclusdag 23 mijn eisprong gevoeld te hebben en die dagen hebben we het elke dag gedaan. Maar nu had ik de nacht van woensdag op donderdag (cyclusdag 27) gekke dromen en kon de slaap niet vatten. Mijn man was al om 4u opgestaan en alles wat hij deed irriteerde me. Kasten deed hij te hard dicht en heel raar want slaap hier normaal altijd door. Ook had ik al enkel dagen zo een honger. En deze donderdag dus (dag 28) voelde ik me draaierig. Deze gekke dingen deden me toch een test doen vrijdagochtend. Als ik dus mijn eisprong had de 22ste december (dag 23) dan was dit nog veeell te vroeg maar ik dacht komaan is toch leuk testen.. Die was volgens mij lichtjes positief en daarnet een tweede gedaan en ze lopen op. Ik denk dus dat ik mijn eisprong helemaal niet gevoeld heb en eerder de innesteling. Omdat het wel klopt met een andere cyclus van 31 dagen waarvan nod morgen is. Heel lastig omdat ik dus zo onregelmatig ben. Ik was dus uitgegaan van een cyclus van 36 dagen. Ik zou nu uit het groepje vallen maar ik blijf toch lekker als dat mag en mijn testen posten. Bovenste is van vrijdag (dag 28) en onderste vandaag (dag 30).
Ik had mezelf voor genomen om 'n testje te doen als mijn temp weer opliep. Deze was gezakt naar 36.8 en nu weer 37.1, helaas negatief, heb 't alweer opgegeven deze ronde
Ik heb gevoel dat ik 17de dus cd 18 eisprong zou gehad hebben. Want de test van vrijdag is dan dacht ik 7dpo veels te vroeg. Dan zit ik vandaag aan 13dpo Of denk ik nu verkeerd? Lastig hoor onregelmatige cyclussen
Temp is wel weer mooi hoog. Misschien late innesteling en dan is het niet raar dat je nu negatief test. Niet te snel opgeven meis. Morgen of overmorgen als je nog niet ongi bent even opnieuw testen
Gisteravond dus echt flinke krampen. Dit duurde ongeveer 3 uurtjes. Dit is nu weer over. Wat zouden dit kunnen zijn geweest? Misschien dan toch wel de eisprong?
Ik drink alleen geen alcohol ( wij gaan weg en ik ben de bob, lekker makkelijk ) verder gaan wij pizzarette
Wauw, ik had heel wat bij te lezen Ik ben nu 10/11 dpo, ik weet het niet echt zeker... Wij zijn er niet voluit voor gegaan deze ronde (we zijn een beetje gedemotiveerd, dachten snel zwanger te zijn en nu al in ronde 11 en er blijkt niets mis te zijn). Ik was er ook niet echt mee bezig, maar voel me 'anders' de laatste dagen (nerveus gevoel in mijn buik). Ik durf echter niet testen voor NOD (3 januari), hoewel ik stiekem zou willen... Maar ik weet niet goed hoe ik me zou voelen bij een witte test...