Vind jou temp heel hoopgevend hoor Misschien stiekum toch een testje wagen zou ik zeggen. Leuk kado om 12 uur
Dokters zijn er in algemeen geen fan van omdat je je eisprong niet kunt voorspellen wel naderhand in je temp zien. Ik ben altijd benieuwd of ik überhaupt wel een eisprong gehad heb
Ben gister bij twee winkels geweest en bij beide was de predictor early er niet Volgens Mijn man was het een teken dat ik niet mocht testen
Oooooh mijn god meiden ik heb een tuurtest vanmorgen! Volgens jullie berekeningen 9dpo. Ik moest juist vanmorgen van mijn man testen terwijl ik zei dat het dus te vroeg was. Maar hij wilde zeker weten of ik vannacht champagne met hem kon drinken. Krijg ik dus een tuurstreepje. Zelfs mijn man ziet het. Ik heb het geprobeerd voor jullie op de foto te zetten maar dat lukt nog niet echt volgens mij. Doe de foto voor jullie er bij, wie weet zijn jullie betere tuurders dan ik. Zit hier enorm te shaken!!
De testen van de action zijn heel goed. D zijn minder gevoelig en al ze echt een streepje aan gaan geven komt er ook echt een eitje aan. Ze zijn niet duur 5 voor 2,50. Ik denk dat de gevoelige testen niet echt jou ding zijn. Geeft alleen maar onrust. Is action wit dan is er ook echt geen ei op komst. Misschien kun je ze na je NOD eens proberen?
@Visje85 Ja heb de action ook al gedaan vorige cyclus en dat ging ook goed die knalde ook bij mij, maar ik had deze testen nog liggen. En vorige cyclus ging het ook goed met deze testen. Was positief toen de action ook positef aangaven en negatief toen de action ook negatief aan gaven. Maar ik had idd voor mezelf al vernomen om de action ovu weer te gaan gebruiken als ik er weer aan ga starten. Want heb bewust niet goed getest deze cyclus, omdat ik er ff geen zin in had. Wat een gedoe he hahahah. Ik weet nu echt niet waar ik zit in mijn cyclus dus ik wacht nu gwn de rode duivels op en dan weer opnieuw tellen. Vorige week donderdag zie ik dan ook niet als positief. En zou die wel positief zijn zit ik nu als het goed is op 9 dpo. Dus zou miss ook te vroeg zijn voor een test. Ik moet ff wachten tot het weekend dan is het precies 2 weken na de 1e positieve ovu test
Lastig hè. Ik ken het precies. Mijn lichaam ging weer werken dus dacht de deur uit met de testen. Laat ik nou net de vorige ronde een verlaat ei hebben gehad. Waarschijnlijk door mijn longontsteking en de ibuprofen die ik daarbij gebruikte. Dus ook een en al onzekerheid. Nu maar weer met testen begonnen. Werkt toch rustgevender. Voor mij althans.
Jaaa is zeker lastig. Gelukkig ben je wel weer opgeknapt van je longontsteking !! Jaa ergens geeft het idd wel rust ja, vooral als je je ei gevonden heb. Omdat je dan weet wanneer je je ongi of posi test kan verwachten. Dus ik ga vanaf mijn eerst volgende menstruatie weer netjes bij houden zodat ik dus niet in deze onzekerheid kom. Vorige cyclus heb ik echt heel goed bij gehouden geplakt geschreven etc. EN was duidelijk te zien dat ik op dag 14 een positieve ovu test had en ook weer afliep en precies 14 dagen erna werd ik ongesteld. Dus het was heel rustgevend, maar ook stress omdat ik er dan zo mee bezigwas. Daarom koos ik om nu deze cyclus niet te testen, maar achteraf toch spijt. Zoals je zegt het had rustgevender gewerkt als ik vanaf begin had getest kon ik precies zien waar ik aan toe was ahaha.
Nu dames kon het niet laten. Net toch weer een ovu testje tegen aan gegooid en dit x knallende teststreep zoals vorigr week donderdag super raar ! We hebben het vannacht wel gezellig gemaakt vanavond, maar weer ff. Dit is dan wel een verdomd lange cyclus hahahah. Want volgens de positieve ovu test van vorige week moet ik deze week ongi worden. Moet ik dan nu weer 2 weken bij tellen??
@mommyof1 zoals je boven kan zien slaan mij testen altijd zo positief uit. Ik heb overduidelijk een donkerdere teststreep. Vorige cyclus en daarvoor was dat ook netjes zo. Alleen deze cyclus js heeel vreemd.
Ik ben heel eerlijk ik zie totaal geen lijntje, maaaaar zoals je al zei met een foto maken kan zo een licht streepje al gauw niet te zien zijn!!! Maar als jullie hem beide goed zien is dat natuurlijk gewrldigg !!!!
Nee ik zie ze ook niet op de upload , hij verlaagt de kwaliteit heel erg. Hopelijk overmorgen een lijntje dat met deze kwaliteit wel zichtbaar is!