NOD-lijst 3 jan t/m 9 januari 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door Visje85, 11 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ja. Hij kan tot 48 uur na de positieve test nog springen. Misschien voelde je dat?

2. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Maar visje zit 3 dagen na de laatste positieve test , 72+uur dus

Dat zou geen eisprong meer kunnen zijn denk ik ??

Gek hoor

3. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Hm ja dat is vreemd.
    Geen idee dan? Sowieso als t je ei zou zijn zouden je testen idd langer positief zijn

MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  4. Visje85

Visje85 Bekend lid

9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Heel gek idd. Ook geen vruchtbaar slijm meer gehad na 13 cd. Ik ken het ook niet. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat omdat ik 12 cd zo verschrikkelijk veel pijn heb gehad wat ik zelden meegemaakt heb dat er misschien wat bloed in de eileider is gekomen wat reageert of dat het een groter eitje dan normaal is dat ik die voel dalen. Kan toch? Bevrucht of onbevrucht glijdt hij toch langzaam naar de bm?

MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  5. Visje85

Visje85 Bekend lid

9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Ja dat zou ik dan ook zeggen. De pijn was wel op 13 cd en de test ook nagenoeg weer zoals voor de piek. Misschien is het een verklaring die ik bij @MotherOfAnAngel heb aangegeven? De komende dagen maar even goed bijhouden wat ik voel.

6. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Ja of anders een zenuw-tje knel ofzo ?
    Gekke beweging gemaakt ?
    Of progesteron kwaaltje?

7. Juffie123

Juffie123 Actief lid

16 nov 2018
    185
    174
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd voor degene die al zwanger is :).
    Zelf kon ik mij ook niet inhouden. Ik heb zondagochtend met kv2v5 getest, maar omowit. Zat toen op 9 of 10 dpo.
    Is het mogelijk om vrijdag (nod) nog positief te testen of kan ik het al opgeven? Ben benieuwd naar ervaringen.
    Heb sinds mn eisprong last van mn tepels en sinds een paar dagen ook van mn borsten. Maar dit kan natuurlijk ook wijzen op een menstruatie.

8. ieJoortje

ieJoortje Lid

21 dec 2018
    26
    18
    3
    Vrouw
    Is dat niet het gele lichaampje wat je na je ei dan voelt? Want cd 12 lijkt zo wel positief!

9. Nimonia

Nimonia Bekend lid

13 aug 2018
    669
    468
    63
    Vrouw
    leerkracht
    België
    Bij sommigen is 9/10 dpo te vroeg... dus het kan nog! De gevoelige borsten is spijtig genoeg de progesteron, die dat altijd doet, zwanger of niet...

10. Aba

Aba Actief lid

10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    Juist Nimonia ik had vorige cyclussen altijd last van mijn tepels en nu ik zwanger ben juist niet. Gisteren eventjes maar zit ook al bijna in week 5 dus zou wel mogen.

11. Visje85

Visje85 Bekend lid

9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Ik heb geen idee of dat zou kunnen. Ik ken het ook niet bij mezelf. Maar was echt even in de war. Ik dacht heb ik het nu allemaal zo gek gezien en gevoeld en springt mijn ei nu later.
    Maar dat kan gewoon niet. Gisteren mijn bm slijm nog gecontroleerd die was gewoon weer zalvig en wit. Dus kan ook geen eisprong zijn.
    Ik hou het in de gaten. Misschien is het gewoon één dag zo geweest.
    Geen gekke beweging gemaakt. Misschien ook gewoon na pijn. Omdat ik echt niet meer zitten kon van deze eisprong. Zulke steken zaterdag avond. Ik zat schuin op één bil om de steken op te vangen op de bank.

12. Visje85

Visje85 Bekend lid

9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Je kan 14 dpo nog wel positief testen. Ik geef het zelf na 13 dpo op als ik negatief gestrest heb. Je weet ook nooit precies als er een evt innesteling is geweest, wanneer dat is geweest. Als dat een late is met 10 dpo dan is het hcg hormoon nu nog te laag om te zien op een test. Nog even moed houden ;)

13. Bruisballetje

Bruisballetje Actief lid

17 okt 2018
    322
    404
    63
    Vrouw
    Oh nee :cry: dikke knuffel meid!

14. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    11dpo was ook omo wit. Dus ik ga nu gewoon wachten tot ik ongesteld word En dan wachten tot Maart. Al zegt mijn man steeds van als het eerder komt komt het eerder en neemt hij anticonceptie niet helemaal serieus :rolleyes:

15. Bruisballetje

Bruisballetje Actief lid

17 okt 2018
    322
    404
    63
    Vrouw
    Ik ben een beetje in twijfel. Maandagavond bij afvegen een beetje rood. Gisteren wat meer maar sinds vannacht zijn de sluizen open zeg maar. Wat ga ik nou aanhouden als eerste dag menstruatie? Sinds die vmk is het helemaal veranderd. Vroeger gewoon keurig dag op dag 28 meteen al bloedverlies bij het opstaan en dat werd in de loop van de dag dan steeds wat meer... Wat ga ik nu aanhouden?

16. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    Ik tel die "halve ongesteldheid" altijd als spotting. Pas als ik helder rood heb en veel tel ik het als 1e dag

Bruisballetje vindt dit leuk.
  17. Nimonia

Nimonia Bekend lid

13 aug 2018
    669
    468
    63
    Vrouw
    leerkracht
    België
    Na een witte test maandag, ga ik er vandaag geen nieuwe tegenaan gooien... temperatuur was vrij laag en ik heb menstruatiekrampen. Morgen is mijn NOD, dus het zal wel weer voorbij zijn...

Duimen dat 2019 ons meer geluk brengt dan 2018...

18. Visje85

Visje85 Bekend lid

9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Ik zou dinsdag aanhouden. In de avond begin je altijd weer de dag erna. Omdat de dag dan al bijna om is. Ik heb vaak ook een opstart dag. Dag drie en vier zijn bij mij het ergst. Maar snap dat je je lichaam niet helemaal begrijpt. Frustrerend hè.

Bruisballetje vindt dit leuk.
  19. Visje85

Visje85 Bekend lid

9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Ik hoop voor je dat het niet doorzet. Ik duim met je mee voor 2019!

20. Visje85

Visje85 Bekend lid

9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Ik heb het opgezocht en wist niet dat het kon. Maar idd het gele lichaam kan opgezet raken met vocht wat napijn na de ovulatie kan geven als hij vergroot is. Zou goed kunnen met de eierstok pijn die ik voel. Thanks

Deel Deze Pagina