Ah wat balen zeg. Hoopte zo dat het deze ronde raak was nu je zo duidelijk je ovulatie gevonden had! Wat jammer. Dikke knuffel
Hier vanmorgen begonnen met testen op 8 dpo. Nog vroeg ik weet het maar ga nu elke dag testen tot 13 dpo. Helaas negatief. Afwachten wat het de aankomende dagen gaat doen. Geen klachten meer nu.
Spannende dagen deze week Vandaag normaal gesproken mijn NOD. Maar vanwege waarschijnlijk latere eisprong loopt ie wat uit.. tussen nu en donderdag verwacht ik nu mijn NOD Ik heb een zwangerschapstest in huis maar durf het nog niet aan
Dat snap ik. Heel wisselt bij jou hè. Maar toch zie ik wel duidelijk een paar dipjes. Ik zou morgen vroeg eens testen als ik jou was. Gewoon met ochtendurine. Je weet maar nooit
Ik ken het helemaal. Daarom had ik al een boel ban die goedkope sticks in huis gehaald Kan ik testen als ik het wil.
Ik zou het met ochtendurine doen. Niet overdag. Dan heb je misschien een negatieve terwijl hij misschien wel positief kan zijn.
@Ukkie26 sorry was net wat kortaf want mijn zoon plaste in zijn broek vlak voor de wc Maar ik wilde dus zeggen: ziet er goed uit en voorzichtig GEFELICITEERD
Nou. Hier cd 31. Nog geen bloed te zien. Ik wacht af tot de 10e. Dan nog geen bloed... Dan maar een testje wagen. Maar geloof er niks van. Die stomme cyclus zal wel weer niet op gang komen.. lekker weer dan... stomme PCOS...
Ik zou als ik jou was wel testen Stel er is wel sprake van een zwangerschap kan je daar iig al naar aanpassen?
Hier een vreemd gevoel in de onderbuik, geen ongesteldheidskramp, dit voelt heel anders en onbekend Laatste zwangerschap was ruim 10 jaar geleden en kan dit gevoel even niet herinneren. Ik was vanmorgen aan het dweilen en het voelde zo zwaar in mijn onderbuik bij mijn eierstokken.. Mocht ik vandaag niet ongesteld worden doe ik morgenochtend een test Spannendddd..