Nee, bij mij is het echt nog helemaal wit, plakkerig & draden van te trekken, dat wel... En nee, verwarren doe ik het daar niet mee. Want dat is al weer een aantal dagen geleden
Ik doe voorlopig nog geen testen. 1e kindje was in de 1e ronde raak en we hebben ook nog geen haast. Maar voor anderen hoop ik mooie overduidelijke ovulatietesten!!
Heel raar weer... ik zit op CD11 of CD9 en ik heb nu net met afvegen heel veel afscheiding met een beetje bruin/roze kleur... wat zou dat kunnen zijn?
♡♡NOD-lijst 3 t/m 9 januari 2019♡♡ 3 januari (2) Mommyof1 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Bruisballetje - 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 4 januari (2) Ukkie26, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 Kanarie1988, 29 jaar, 2de kindje ronde 4 5 januari (4) Aba, 24jaar, 1ste kindje, 4de ronde Mamaloo, 32 jaar, 2(3)de kindje, ronde 1 xxFrummel, 32 jaar, 1ste kindje, 1ste ronde Eliesjee, 24 jaar, 1ste kindje, 1ste ronde 6 januari (2) Visje85, 33 jaar, 2de kindje, 4 de ronde Nimm, 27 jaar, 2de kindje, ronde 1 7 januari (3) Geeske85, 33 jaar, 2de kindje, 5de ronde Maja88, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde Aloesja, 21 jaar, 1e kindje, ronde 3 8 januari (4) Cil88, 30 jaar, 2de kindje, 3de ronde YL1992, 26 jaar, 2de kindje, ronde 3 Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 Tan89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 13 9 januari (1) Waxinelichtjes, 31 jr, 2de kindje, ronde 2 Datumloos (0) Totaal: 17 Wachtend op eisprong (17) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Tuurtest (0) Wil je op de lijst? Klik dan op "reageer" bij de meest recent geplaatste lijst, haal de [ QUOTE= ....] [ /QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg! Vul je: "naam - leeftijd - kindje - ronde " in. Belangrijk! Pas ook de totalen naast de datum, onderaan en in het overzicht aan! Zo blijft alles overzichtelijk.
Hoi iedereen, Ook ik heb mezelf op het lijstje toegevoegd. 3 cyclussen verder na het stoppen met de pil en redelijk regelmatig, dus eindelijk echt beginnen. Iedereen heel veel succes en hopen op een heleboel plusjes streepjes en zwangers
Ondanks mijn ‘eigroeipijn’ sinds gisteravond, begin ik ook ineens te bloeden sinds gisteravond. Het is nu echt roze/rood. En ook in maandverbandje.
Dag lieve meiden, Ik ga afstand nemen van het forum. Het lijkt erop dat de ‘bloeding’ van vorige week niet echt een menstruatie is geweest (als in heel weinig en voornamelijk oud bloed, alleen na de echo helderrood eenmalig & na de seks een keer wat roze) En het lijkt nu op dag 37 dan toch meer door te gaan zetten. (Laten we het dan maar gewoon hopen ook) Maar geen idee hoe het gaat lopen aankomende maand met mijn cyclus. Dus voor mijn eigen ‘rust’ beter om me pas weer te melden als het wat duidelijker is of wanneer ik zwanger ben. Ik wens jullie veel geluk ❤️
Hahaha Ja wachten is ook niet echt mijn ding Hij komt er aan. Maar nog geen piek. Welke cyclus dag ben je nu?
Leuk dat je mee komt kletsen. Wat netjes gelijk al zo stabiele cyclus. Ik hoop voor je dat deze ronde niet afwijkend wordt. Had ik wel. De eerste twee rondes moest mijn lichaam weer op gang komen
Hè wat jammer voor je dat het zo onduidelijk is. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en we je hier weer spreken
Dat kan een ovulatiebloeding zijn. Heb ik ook Wisselend voor de eisprong. De ene keer 4 dagen ervoor de andere keer 2 dagen.