Ja een beurs gevoel in de baarmoeder. Ik schrok de eerste keer ook. Ineens een klein beetje paars bloed met wat vocht. Soms zit het ook vermengt met mijn vruchtbaar slijm
Ja, het is echt precies zoals jij omschrijft. Niet echt de krampen van een menstruatie, maar wel een ‘gek’ gevoel. En trekkerige liezen heb en dat heb ik echt altijd rond eisprong. Hahaha, weer ‘paniek’ om niets dus....
♡♡NOD-lijst 3 t/m 9 januari 2019♡♡ 3 januari (2) Mommyof1 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Bruisballetje - 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 4 januari (2) Ukkie26, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 Kanarie1988, 29 jaar, 2de kindje ronde 4 5 januari (3) Aba, 24jaar, 1ste kindje, 4de ronde Mamaloo, 32 jaar, 2(3)de kindje, ronde 1 xxFrummel, 32 jaar, 1ste kindje, 1ste ronde 6 januari (2) Visje85, 33 jaar, 2de kindje, 4 de ronde Nimm, 27 jaar, 2de kindje, ronde 1 7 januari (3) Geeske85, 33 jaar, 2de kindje, 5de ronde Maja88, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde Aloesja, 21 jaar, 1e kindje, ronde 3 8 januari (3) Cil88, 30 jaar, 2de kindje, 3de ronde YL1992, 26 jaar, 2de kindje, ronde 3 Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 9 januari (1) Waxinelichtjes, 31 jr, 2de kindje, ronde 2 Datumloos (0) Totaal: 15 Wachtend op eisprong (15) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Tuurtest (0) Wil je op de lijst? Klik dan op "reageer" bij de meest recent geplaatste lijst, haal de [ QUOTE= ....] [ /QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg! Vul je: "naam - leeftijd - kindje - ronde " in. Belangrijk! Pas ook de totalen naast de datum, onderaan en in het overzicht aan! Zo blijft alles overzichtelijk.
Nog steeds niet ongie, dus heb mezelf van het lijstje gehaald! Verwacht wel elk moment mijn ongi, zal dus een groepje later pas aansluiten! Heel veel succes allemaal!! Hoop op een mooie roze lijst voor jullie! Zal af en toe wel even spieken als de testjes eraan komen!
♡♡NOD-lijst 3 t/m 9 januari 2019♡♡ 3 januari (3) Mommyof1 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Bruisballetje - 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Nimonia - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 11 4 januari (2) Ukkie26, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 Kanarie1988, 29 jaar, 2de kindje ronde 4 5 januari (3) Aba, 24jaar, 1ste kindje, 4de ronde Mamaloo, 32 jaar, 2(3)de kindje, ronde 1 xxFrummel, 32 jaar, 1ste kindje, 1ste ronde 6 januari (2) Visje85, 33 jaar, 2de kindje, 4 de ronde Nimm, 27 jaar, 2de kindje, ronde 1 7 januari (3) Geeske85, 33 jaar, 2de kindje, 5de ronde Maja88, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde Aloesja, 21 jaar, 1e kindje, ronde 3 8 januari (3) Cil88, 30 jaar, 2de kindje, 3de ronde YL1992, 26 jaar, 2de kindje, ronde 3 Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 9 januari (1) Waxinelichtjes, 31 jr, 2de kindje, ronde 2 Datumloos (0) Totaal: 16 Wachtend op eisprong (16) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Tuurtest (0) Wil je op de lijst? Klik dan op "reageer" bij de meest recent geplaatste lijst, haal de [ QUOTE= ....] [ /QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg! Vul je: "naam - leeftijd - kindje - ronde " in. Belangrijk! Pas ook de totalen naast de datum, onderaan en in het overzicht aan! Zo blijft alles overzichtelijk.
Hallo allemaal Ronde 11 alweer voor mij. Ronde 10 was een heftige ronde. Mijn vriend en ik hebben ons laten nakijken, maar alles is oké... Zijn zaad is niet schitterend, maar zou wel in orde moeten zijn om zelf zwanger te raken. Ik denk dat hij vooral moe en gestresseerd is door zijn werk en dat dat invloed heeft op het zaad. Of we hebben gewoon heel veel pech al gehad. Dankzij die onderzoeken was ik even wat rustiger geworden, zo van 'we worden geholpen', maar nu blijkt dat er eigenlijk niet echt iets mis is, ben ik terug wat onrustiger geworden. Ik wilde het allemaal wat loslaten, ook dit forum, maar dat maakt me eigenlijk niet veel rustiger... Dus ik kom hier terug even piepen. Ik ga wel minder actief zijn denk ik. Ik ben ook niet meer bezig met temperaturen of ovulatietesten. Deze ronde geloof ik er ook niet echt in, omdat we allebei een drukke week hebben en deze week is ergens mijn eisprong natuurlijk. We proberen om de dag te klussen, maar ik vrees dat het niet altijd zal lukken. Mijn vriend wil nog eens terug naar de gynaecoloog na deze ronde, hoewel ik dat eerst wat snel vond. Gynaecoloog had gezegd dat we nog 2-3 maand moesten proberen voor we terug mochten komen, tenzij het echt niet ging. Twee van mijn beste vriendinnen hebben vorige maand aangekondigd dat ze zwanger zijn van hun tweede kindje en mijn nichtje (van 7 jaar jonger) is eergisteren bevallen van een zoontje. Bij elk nieuws heb ik gehuild omdat ik het ook zo graag wil. Dus misschien is een extra bezoekje aan de gynaecoloog wel niet zo'n slecht idee. Ik hoop dat ik niet zo huilerig word als ik op bezoek ga bij mijn nichtje... Sorry voor de lange introductie, ik moest het even van me afschrijven. Ik hoop me wat te kunnen ontspannen deze ronde, hoewel het dus een drukke week is. Ik duim alleszins voor veel roze op deze lijst!
Zal er morgen ff een foto van maken als ik uit mn werk kom, beetje hysterisch weekend dus lukt me ook niet zo goed om op posts te reageren maar zag je berichten langs komen, hoe gaat het nu? Balen hè die onzekerheid maar te testen zagen er wel goed uit!
Is helemaal goed! Heb nog steeds die afscheiding, lijkt wel vermengd met wat dunnere afscheiding, het is ook wat rekbaar, maar niet enorm... Het is een beetje bruin/paarsig van kleur. Kan niet goed omschrijven. En eigenlijk alleen maar met het afvegen. Hoef niets in. Wel een wat beurs gevoel in baarmoeder & trekkerige Lies met vlagen. Einde middag wel een testje gedaan nog, maar eigenlijk niet geldig want teveel gedronken daarvoor en dat werkt volgens mij niet helemaal dan (?)
Jeetje meid, ik kan me je verdriet goed voorstellen en weet dat het er ook mag zijn. Die onzekerheid en teleurstelling iedere keer gun je niemand. Ondanks dat je het niet rooskleurig in ziet deze maand hoop ik op een goeie maand voor je! Voel je in ieder geval welkom om lekker mee te kletsen
Balen is dat hè, liet de test nog wel wat oploop zien? Hadden we soms maar een luikje dat we even naar binnen konden gluren
Lastig, snap daar niet zoveel van. Had ooit eens gelezen niet met ochtendurine want dat is te geconcentreerd maar nu lees ik bij voorkeur op speciale tijden en dus idd niet drinken en plassen voor 2 tot 3 uur. Dat lukt me niet, gaat altijd wel een glas water of een bakkie thee/koffie in.. ik heb het dus ook niet volgens de regeltjes gedaan. Voel vandaag die eipijn die ik 2 maanden geleden ook zo voelde. Toen 1 testje gedaan en die was vrij donker. Die avond plezier gehad en ik was zwanger. Nu was de test net zo duidelijk als die maand dus ik beschouw hem maar als positief.
Leuk dat je mee komt kletsen. Wat netjes gelijk al zo stabiele cyclus. Ik hoop voor je dat deze ronde niet afwijkend wordt. Had ik wel. De eerste twee rondes moest mijn lichaam weer op gang komen We gaan het zien. Paar jaar geleden moest ik ook stoppen met de pil ivm hoge bloeddruk. Kijken of het daar aan lag wat dus niet zo was. Toen had ik ook meteen een regelmatige cyclus. Maar we gaan het zien.
Hoi meiden. Ik kom ook graag met jullie mee kletsen. Mijn naam is Brenda en ik ben 31 jaar. In december 2016 hebben mijn man en ik een prachtige zoon gekregen die deze week al weer 2 wordt. Deze zomer kon ons geluk niet op toen ik weer zwanger was, alleen half september bij de echo was het kindje aan de kleine kant en eind september was het hartje gestopt. Curretage gehad. Zo heftig om mee te maken. Gelukkig heel snel mijn normale cyclus terug en nu zitten we in ronde 3 na deze missed abortion. Ik zit nu op CD12 en mijn NOD is 3 januari gezien mijn cyclus van meestal 29 of 30 dagen. Mijn ei zit meestal rond CD16/17. Vandaag begonnen met klussen en ovulatietesten. We hopen dat het deze ronde raak mag zijn. Ik duim ook voor jullie allemaal dat we begin 2019 het jaar met fantastische roze strepen gaan starten met zn allen!
♡♡NOD-lijst 3 t/m 9 januari 2019♡♡ 3 januari (3) Mommyof1 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Bruisballetje - 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Nimonia - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 11 Brenda028 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 na miskraam 4 januari (2) Ukkie26, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 Kanarie1988, 29 jaar, 2de kindje ronde 4 5 januari (3) Aba, 24jaar, 1ste kindje, 4de ronde Mamaloo, 32 jaar, 2(3)de kindje, ronde 1 xxFrummel, 32 jaar, 1ste kindje, 1ste ronde 6 januari (2) Visje85, 33 jaar, 2de kindje, 4 de ronde Nimm, 27 jaar, 2de kindje, ronde 1 7 januari (3) Geeske85, 33 jaar, 2de kindje, 5de ronde Maja88, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde Aloesja, 21 jaar, 1e kindje, ronde 3 8 januari (3) Cil88, 30 jaar, 2de kindje, 3de ronde YL1992, 26 jaar, 2de kindje, ronde 3 Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 9 januari (1) Waxinelichtjes, 31 jr, 2de kindje, ronde 2 Datumloos (0) Totaal: 18 Wachtend op eisprong (18) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Tuurtest (0) Wil je op de lijst? Klik dan op "reageer" bij de meest recent geplaatste lijst, haal de [ QUOTE= ....] [ /QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg! Vul je: "naam - leeftijd - kindje - ronde " in. Belangrijk! Pas ook de totalen naast de datum, onderaan en in het overzicht aan! Zo blijft alles overzichtelijk.