Meisjes, Ik ben niet veel online geweest. Ik wens jullie succes. Wij zijn nu op schiphol en vertrekken zo naar China. Ga proberen af en toe even te spieken of er al veel roze is!!
Ik heb geeeeen idee. Vooral omdat hij weet dat mn nod volgende week is. Dus als ik hem een cadeautje geef dan weet hij al hoe laat het is. Hier iemand nog een goed idee waar geen cadeau bij komt kijken?
Ik wil eigenlijk pas zondag testen, dan ben ik 13 of 14 dpo en had ik al 1 of 2 dagen ongesteld moeten zijn. Maar of ik dat ga volhouden...
Nou, hier vanmorgen eindelijk een dikkere streep (nog niet positief), maar ei is in aantocht.. vanmiddag als ik thuiskom uit het werk ga ik weer testen en ook vanavond nog.. als het dan afloopt, weet ik dat piek is geweest.. en anders hoop ik een knaller te zien! Vanavond en morgen in ieder geval nog even tijd maken voor een pleziertje!
Ja ik ook maar toch wel lastig.. en had net een drup rood op tampon :/ Heb 28 dagen cyclus dus nu al ongesteldheid in aantocht? Normaal op vrijdagochtend..
Nu is ie weer lichter.. Vanavond nog een keer testen, benieuwd of het verder afloopt, dan morgen zeker een ei! Dat wordt hard werken vanavond
Dag dames. Mag ik ook op de lijst? 5 aug NOD. Eerste ronde. Dit keer ook zonder medicatie wel zekere ovulatie gehad want had 2 dagen een knaller van ovu test. Hoop dat ons dit keer de medische molen wordt bespaard
3 aug: NonnieMa - 37 jaar - 2e kindje - ronde 3 Mom86 - 4e kindje - ronde 4 Tupps - 2e kindje - ronde 3 Elletje - 1e kindje - ronde 9 (4e na MA) Foppie - 2e kindje - ronde 5 Paula1984 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Dotjes - 3e kindje - ronde 2 (na MA) 4 aug BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 15 (MMM) 5 aug Muggenstift - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Sumer93 - 1e ronde 6 aug PBV, 39 jaar, 2de kindje, ronde 2 na vmk Beertje29 - 2de kindje - ronde 12 Roosje2018 - 1e kindje - ronde 10 7 aug Lisanne2009 - 3de kindje - ronde 3 8 aug Hakoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 A daydream - 4e kindje (helaas 2 zwangerschapsbeeindegingen) - ronde 3 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 (6e na bbz) Didi79, 38 jaar, 3e kindje, ronde 6 Phloxie, 37 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e na 3e mk) Babywens93, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 (1e na MA) Loulou12, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 9 aug Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 (MMM) Totaal: 19 Wachtbankje (17), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf evenaan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
Ik heb hem voor je aangepast. Hoop ook dat jou de medische molen bespaard wordt. Ik duim voor je! * Heb mezelf op tuurtest gezet...