NOD-lijst 3 t/m 9 augustus 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lalalaura, 6 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dehya

Dehya Lid

13 jul 2018
    91
    64
    18
    Vrouw
    Theoretisch kan het wel maar jij weet het beste hoe jouw menstruatie meestal begint. Hopelijk zet het niet door!

2. Beertje29

Beertje29 Actief lid

13 nov 2015
    235
    362
    63
    Vrouw
    Ah wat vervelend voor de meiden die nu al op rood gaan... veel succes in de volgende ronde!

Ik hoop dat we nog wel wat roze hebben in deze groep, dat zou toch wel super zijn!

Verder weinig symptomen tot op heden (9dpo), alleen last van snel duizeligheid vandaag. Herkent iemand dit? Kan natuurlijk ook door het weer komen maar had iig wel genoeg gegeten en gedronken..

Morgenochtend hopen dat de temperatuur weer is gestegen dan was het een dip anders waarschijnlijk eem aflopende zaak :confused:

3. Dehya

Dehya Lid

13 jul 2018
    91
    64
    18
    Vrouw
    Bij mn vorige zwangerschap (miskraam geworden) werd ik rond 9 dpo ook erg duizelig. Vooral bij het snel opstaan dus hoop dat het voor jou positief is...

Nina Sanders en Beertje29 vinden dit leuk.
  4. Beertje29

Beertje29 Actief lid

13 nov 2015
    235
    362
    63
    Vrouw
    Ik hoop het ook! Maar je weet het nooit met dit lijf :rolleyes:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier idd ook snel zwart voor de ogen maar dit heb ik altijd snel. Voor mij dus geen symptoom.
    Vandaag verder geen bruine afscheiding meer gezien. Morgen ben ik 7dpo en wil ik kijken of de Ovitrelle al weg is.
    Ik voel wel af en toe krampje/steekje maar dit is echt sporadisch. Wel op een hele specifieke plek, dus geen algemeen zeurderig gevoel.
    Maar ik wil geen hoop krijgen want vroegtijdig bloed betekende bij mij altijd slecht nieuws..

Beertje29 vindt dit leuk.
  6. Miltje

Miltje Niet meer actief

Hoi dames, ik wil mij ook bijvoegen bij de club. Heb mijn eitje gehad op 21/22juli. Volgens mij zit ik op 12-2=10DPO. Mag 4 aug testen. Ik vind het zo spannend. Heb al paar dagen een wisselend humeur en een paar symptomen, maar wil nog nergens aan binden aan de gevoelens. In juni ging de geluk snel voorbij met 5 weken :( .
    Ik zal duimen voor iedereen hier ;)

Dehya vindt dit leuk.
  7. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    6/7 dpo.
    Heb allemaal symptomen, hier ook een duizelige.. maar heb dat ook snel dus zegt niet zo veel voor mij.
    Wat ik wel heb zijn pijnlijke/gevoelige borsten. Als ik dat normaal heb is dat voor mijn eisprong, nooit echt daarna.
    Ook een beetje weeig gevoel van misselijkheid. En steekjes in mn onderbuik.
    En de afgelopen 2 dagen elke ochtend diaree. Gaat lekker hier. Lijkt wel een ziekenboeg. Voel me net een hele oude vrouw haha:roflmao:
    Maargoed, wie weet word ik wel ongesteld en is het al een dalend progesteron of ben ik toch gewoon ziekig.
    We will see!

8. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    @Beertje29 is je temp weer gestegen?
    @Nina Sanders laat je even weten hoe je test is? Hopelijk is de ovitrelle weg!

9. Beertje29

Beertje29 Actief lid

13 nov 2015
    235
    362
    63
    Vrouw
    Ja temperatuur vanochtend weer 37.2! En nog geen vorm van bloed :) wel sinds vandaag ook diaree maar dat heerst op dit moment bij ons thuis dus dat zie ik maar als geen symptoom :$

10. Beertje29

Beertje29 Actief lid

13 nov 2015
    235
    362
    63
    Vrouw
    Welkom! Hopelijk deze keer weer raak voor je en een plakker :thumup:

Miltje vindt dit leuk.
  11. Beertje29

Beertje29 Actief lid

13 nov 2015
    235
    362
    63
    Vrouw
    Ik hoop dat het er bij hoort! Wanneer ga je een testje wagen?

12. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    @Beertje29 wat goed dat je temp is gestegen!!! Op naar een positieve test!
    Ik krijg morgen de predictors binnen via de post en dan ben ik 7/8 dpo dus ik ga t maar proberen. Lekker vroeg!
    En jij?

Beertje29 en Lentezon18 vinden dit leuk.
  13. Beertje29

Beertje29 Actief lid

13 nov 2015
    235
    362
    63
    Vrouw
    Oeh spannend! 7/8 dpo is wel echt heel vroeg ;) Ik ben nu 10 dpo en stel dat dus gisteren de innesteling was dan nog maar paar daagjes wachten om hcg aan te maken.. dus het idee is zondag als alles er nog op wijst :D maar wordt wel zwaar het wachten!

14. Lentezon18

Lentezon18 Niet meer actief

Ik begin denk ik ook morgen op 7/8 dpo, testdrang haha

Beertje29 en Dotjes vinden dit leuk.
  15. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Ohh hier net weer wat bruin bloed.

Ik ga niet uit van late innesteling, maar gewoon menstruatie.

Volgende eisprong waarschijnlijk rond 23 aug.
    Langs de route de solei een nummertje maken in de auto.
    30 ovulatietesten en 20 zwangerschapstesten mee.
    Alleen die 2 kinderen op de achterbank... :roflmao:

Phloxie, Miles, PBV en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Hakoek

Hakoek Bekend lid

20 jun 2013
    760
    768
    93
    Hmmm, waar ik gisteren nog schreef dat ik geen symptomen heb...
    Die symptomen heb ik overigens nog steeds niet haha, maar wel verwarring.
    Er is deze ronde teveel ‘aan de hand’ om te kunnen oordelen...

Vanmorgen wat bruinverlies bij t opstaan en nu (licht) roze.

Ik zit nu op 8 DPO, cd 24.
    Gemiddelde cyclus is 26 dagen en heb altijd zo’n 3 dagen van tevoren bruinverlies.
    Tot hier denk je, dan word je gewoon over 3 dagen ongesteld.

Maar heb mijn cyclus op (verwacht) 29 dagen gezet, ivm eisprong op dag 15.
    Maar, 2 weken geleden een cortisone injectie gekregen en die kan invloed hebben op je cyclus...!

Vooralsnog moet ik er van mijzelf vanuit gaan dat mijn cyclus ‘gewoon’ weer 26 dagen is, en dit bruin/roodverlies mijn normale voorbode is.
    Dat zou wel een korte LF betekenen.

Maar een beetje hoop houden vind ik ook wel fijn, dus daarom mag ik ook wel een beetje denken dat ik gewoon nu op 8dpo zit en dit een innesteling zou kunnen zijn.

Testdrang heb ik (nog) niet gelukkig!

17. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Hmm.. maar 8dpo is ook wel vroeg voor een menstruatie.. zou dan wel eerder aan innesteling denken

18. Miltje

Miltje Niet meer actief

Mag ik je vragen wanneer jij een positief
    eisprongtest had.
    Tel je dan vanaf de positief test of -2dagen? Ik snap nog niet zo de berekening van de dop dagen hahaha. Fertility friend zeg dat ik van dag dpo11 ben. Had mijn ei op 21.

19. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Even vanaf de camping een momentje gehad om bij te lezen. Niet helemaal natuurlijk want wat wordt er veel gekletst hier.
    Spannend is het nu wel voor veel meiden. Duim op vele positieve testen!
    Zelf inmiddels op dag 34 beland. Geen idee wanneer m'n ei geweest is.
    Heb mezelf voorgenomen dat zodra ik thuis kom ik ga testen als de menstruatie nog niet doorgebroken is.
    Zaterdagmiddag zijn we weer thuis.

PBV vindt dit leuk.
  20. Hakoek

Hakoek Bekend lid

20 jun 2013
    760
    768
    93
    Ja klopt, maar is heb nu eigenlijk voor het eerst pas echt mijn eisprong gevonden, dus heb geen idee hoe lang mijn LF is.
    Normaal gesproken een cyclus van 26 dagen, met zo'n 3 dagen van tevoren bruinverlies.
    Ik zit nu op dag 24, dus wat dat betreft zou het helemaal kloppen met 'over 3 dagen ongesteld worden'... Dan zou mijn menstruatie dus op 11dpo zijn.

Deel Deze Pagina