1 dpo- gevoelige tepels 2 dpo- gevoelige tepels (nog van de ovulatie denk ik) 3 dpo- wakker met diaree, krampjes de hele dag in onderbuik 4 dpo- wakker met diaree, veel last van bovenrug, gevoelige borsten 5 dpo- wakker met diaree, gevoelige borsten 6 dpo- wakker met diaree(gaat lekker hier met die darmen. alle keren maar 1x na het wakker worden), gevoelige borsten, ontzettend moe, krampjes in onderbuik. En de afgelopen dagen echt super lastig gehad met de warmte.
Mij vorige zwangerschap had ik ook ontzettend veel last van mijn darmen en 2 a3 keer naar de wc. En toen vermoed ik het een beetje en een vriendin zei het nog dat ze ook bij haat zwangerschap had ik dus getest paar dagen later en ja hoor. Nu niet last van
Haha of ik; die vanavond nog naar mijn tuurtesten gaat zitten kijken terwijl ik dik ongesteld ben, en een gemiddelde haai me allang aangevallen en opgevreten had. Maar tóch nog even kijken naar wat had kunnen zijn... Vragen of GGZ nog een plekje voor me heeft.
Haha ja erg is dat he en dan elke keer opgelucht zijn als het er nog goed uit ziet voor ongeveer 30 minuten!
Ohhh ja en dan heb ik vanavond ook nog zitten discussiëren met mijn man. Echt, wáárom komen sommige boodschappen gewoon niet aan? Ik praat toch Nederlands? Denkt ie ook nog ff lekker verder serie te gaan kijken. Excuse me. En dan alles zeker negeren? Neen neen. Never. Gaat lekker allemaal. Kan mij het wat… ik was het niet van plan maar ik ga toch echt een heerlijke fles ontkurken
1 dpo niets 2 dpo niets 3 dpo niets 4 dpo niets 5 dpo Weeïg gevoel in mn buik 6 dpo Weeïg gevoel in mn buik, druppeltje bruine afscheiding 7 dpo Weeïg gevoel in de buik, hoofdpijn en misselijk!
Hoi Allemaal, Ik ben nieuw op het forum. Heb dezelfde symptomen als Loulou. Kon niet slapen en zat wat te googlen op alles wat met innesteling en symptomen te maken heeft ☺️ Mijn NOD is 6 aug (Ik las op site dat het de dag na je niet ongesteldheidsdag is maar op andere sites lees ik weer dat het de dag zelf is) Weet niet of ik het dan goed heb. Misschien weet een van jullie het?
Goedemorgen, lekker vroeg hierrow. Ik denk dat ik vandaag of morgen toch ongesteld word. Ik had gisteren schoonmaakdwang/ nesteldwang. Ik wilde alles schoonmaken. Uiteindelijk het aquarium schoongemaakt en ik heb weer wat toegevoegd aan de To Do List. Ik zag echt de kleinste vlekjes. Oja en alle bedden verschoond. Ik ben het slipturen ook zat, maar wacht nog steeds met testen. Vandaag 12 dpo. Wat me alweer meevalt, omdat ik meestal bij 10/ 11 al ongesteld wordt. (Ben je dan officieel al overtijd eigenlijk?) haha. Ow mijn borsten beginnen pijnlijker te worden en dat menstruatie gevoel is er behoorlijk. Ik ga nog even proberen te slapen. Slaapze nog.
Oeee..Dat klinkt goed! Ik zat eigenlijk te denken dat ik een gek virus had opgelopen die maar 1x per dag tot uiting komt haha Nou we gaan het zien de komende dagen. En voor jou nog de hoop dat je niet persé dezelfde symptomen hoeft te hebben als je opnieuw zwanger bent!
Jij houdt het spannend! 12 dpo zou je wel Al kunnen testen met predictor hoor Vooral nu je eigenlijk dus overtijd bent voor jouw doen. Spannenddddd
Hi welkom Namar! Ben je zeker van je eisprong? Hier word inderdaad wel de dag zelf dat je ongesteld moet worden als nod gezien. Veel succes deze ronde!
Ik durf niet echt te testen. Straks is ie positief en word ik weer ongesteld. Ik wacht even tot zondag.