Ik heb vandaag getest met de early pridictor maar deze was omo wit helaas. Nu maar nod afwachten. Ik heb sinds vanmiddag zo'n raar gevoel in mijn buik. Het begon aan de rechterkant alsof ovulatiepijn. Heb gelijk getest en ovulatietest is ook imo wit. De nat gevoel van onder is nog steeds sinds paar dagen ik moet nog steeds vaak plassen. Gek gek gek om van te worden dus
Ja, om gek van te worden. Ik had gisteren een vloed waterige afscheiding. Nu valt het wel mee. Ik heb nu vooral gevoelige tepels.
Ik heb wel getest maar nog niks erg spannends op te zien. Morgenochtend misschien wel Je weet maar nooit! 7 of 8 dpo is ook best vroeg maarja ik kan het niet laten. Heb nog 7 predictors
Sorry hoor ik heb zo weinig tijd gehad om te lezen. Wat spannend allemaal! Ik verwacht woensdag dat ik ongi word of niet natuurlijk. Ik ga pas testen op do of vr.
Hier zojuist 12 cassette tests besteld van testpoint. Morgen in huis (wehkamp.nl). Vinden jullie die fijn? Die van KV hebben tegenwoordig veel hcg nodig willen ze een beetje positief worden..
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel die zwanger zijn al voor NOD positief hebben getest? Is dat niet meer een uitzondering? Hoor ook wel dat er pas dagen na NOD positief getest is?
Hier precies hetzelfde. Lijkt het alsof ik in me broek plaas of zo. Mijn tepels doen ook zeer. Ik dacht on eerst instantie dat het ontstoken was hahahah. Allen de linker is erg gevoelig en pijnlijk de rechter valt wel mee. Die is ook min of meer gevoelloos door eerder operatie. Als ik ongi word, dan krijg ik pukkels enzo en nu niks. Allen ik ben super chagrijnig extreem ook. Ik wil niet maar voor ik het weet ben ik vel tegen iedereen vooral tegen mij man
Er is nog hoop. Niks is momemteel zeker dus ik wacht (on)geduldig. Anders nieuwe rond.... nieuwe kansen hahah. Beetje positief blijven TOCH!
Nou hier zit er nog een!! Ik heb echt vlagen van menstruatie pijn. Ongelooflijk gevoelige pijnlijke borsten. Vanmiddag zijn we naar het strand geweest. Ik wist gewoon niet of ik een badpak aan moest doen of bikini. Toch maar voor het badpak gegaan. Ook steeds een nattig gevoel, dus weer afveegdwang!! Morgen 13de dag.
Rare vraag misschien, ik gebruik in dit soort moment wel tampon, jij niet? Twijfel altijd maar kan geen invloed geven op eventuele zwangerschap toch?
Ben alweer aan het shoppen als afleiding haha. PostNL zal blij met me zijn want ze staan zowat elke dag deze week rond 7.30 op de stoep. Morgen dus wehkamp en h&m vandaag geweest, maar zojuist 2 nieuwe orders geplaatst. Hebben veel online sale: heb alvast een aantal wintertruien voor mijn zoontje besteld. Voor mama schoenen, jurkje, shirt, pantalon, nog een jurk… mijn man wordt gek van mij. Gaat ter compensatie morgen maar naar de kapper (ben ik vandaag ook nog geweest)!