Ik zit op 13 dpo nu. Heb tot nu toe altijd precies 14 dagen na dpo mijn ongesteldheid. Morgen wordt spannend Net weer even met tampon getest, het is nog steeds, nu weer beetje roze. Het is echt heel licht roze
Spannend. Vanaf wanneer is het lichtroze? Heb je ook andere symptomen? Ik zit nu op 12 dpo. Heb nu last van krampen, lage rugpijn en gevoelige tepels. Vanochtend ook heel even misselijk. Ik kan niet wachten dat dit weekend voorbij is en meer duidelijk word.
Wat betekent CD en VMK? Sorry ben nog geen ervaren forum gebruikster Zolang geen ongesteldheid is er hoop Ga je wat afleiding zoeken? Mm vriend is weekje weg naar buitenland, ga zijn huis is flink onder handen nemen qua schoonmaak
In principe kun je in zo'n stadium nog niet heel veel symptomen hebben die aangeven dat je zwanger bent. Iedereen voelt van alles in deze fase omdat je er op let maar je kunt net zo goed gewoon ongesteld worden. Je lijf is goed in je voor de gek houden hoor, kan elke maand weer anders zijn..Dus zegt nog helemaal niks hoor bij jou zolang je geen bloed verliest is er hoop!
@Namar AH = Assisted Hatching AMH = Anti-Muller-Hormoon (zegt iets over de voorraad eicellen) BBT = Basal Body Temperature BCP = Birth Control Pills BM = Baarmoeder BMM = Baarmoedermond BMS = Baarmoederslijmvlies CD = Cyclus Dag Cryo = embryo die ingevroren wordt CT = Cryo Terugplaatsing DHEA = Dehydroepiandrosteron (zegt iets over de rijpingsomgeving van eicellen) DPO = Days Past Ovulation – aantal dagen na je eisprong Emmy = Embryo Endo = Endometriose ET = Embryo Transfer- terugplaatsing FM = follikelmeting FSH = follikel stimulerend hormoon GYN = Gynaecoloog HA = Huisarts HCG = zwangerschapshormoon ICSI = Intra Cytoplasmatische Sperma Injectie IUI = Intra Uteriene Inseminatie IVF = In Vitro Fertilisatie IVM = In Vitro Maturatie (bij ivm worden de eicellen tot rijping gebracht om ivf of icsi te kunnen doen) LF = Luteale Fase (dagen tussen je eisprong en je nod) MK = Miskraam MMM = Medische Malle Molen NOD = Niet Ongesteldheids Dag (de dag dat je je menstruatie verwacht maar waarvan dat het weg blijft) OHSS = Ovariële Hyper Stimulatie Syndroom (Heftig reageren op de stimulatie.) OI = Ovulatie Inductie Ongi = Ongesteld PCO of PCOS = Poly Cysteus Ovarium (syndroom) PGD = Pre-implantatie Genetische Diagnose PGS = Pre-implantatie Genetische Screening PMS = Premenstrual syndrome PMT = Premenstrual tension PU = Pick up (punctie) Tempen = temperaturen TESE = Testiculaire Sperma Extractie (een biopt wordt uit de teelbal genomen, wordt onderzocht op zaadcellen). TTC = Trying to conceive – Proberen zwanger te worden TP = Terugplaatsing WW = Wachtweken (na inseminatie of terugplaatsing) ZH = Ziekenhuis
CD = cyclus dag VMK = vroege miskraam Ik wil vandaag gaan shoppen. En morgen gaan we naar de dierentuin dus. Maar ik word steeds herinnerd aan deze situatie want ik moet vaak naar de wc en heb hier en daar pijntjes . Word ik ongesteld? Drup het wat? Slipturen hahah
Ik heb dit roze/bruin nu vanaf donderdagavond 23.30 uur. een maat groter qua cup (weet niet of dat daarmee te maken heeft), ik heb protheses ze staan super strak, dat is gevoelig. Soms gevoelige tepels aders op borsten (super lelijk overigens ) sinds 5 dpo krampjes in onderbuik, links en rechts soort trekkend gevoel. Dat komt en gaat. Vanaf 9 dpo blijven trekkend gevoel uren aan. Kruik geeft verlichting Heb sinds op 5 dpo tot 8 dpo gevoelige darmen en sinds vrijdag last van onderrug af en toe Genoeg symptomen, maar of het een zwangerschap is? Is jouw ongesteldheid ook precies op 14 dagen? Dus maandag moet het wegblijven? Had je andere rondes ook deze symptomen? Was je toen ook misselijk? Ik had de vorige rondes alleen gevoelige tepels en soms borsten na eisprong en vlak voor ongesteldheid. Zooo spannend is het
Beetje afleiding is goed. Je blijft er toch mee bezig herkenbaar. Wat naar van VMK... Sinds wanneer proberen jullie het, als ik het mag vragen
Iedere maand heb ik wel last van krampen. Ook van grotere borsten maar niet van gevoelige tepels. Misselijkheid heb ik nooit last van. Ik ben nu ook niet erg misselijk. Alleen vanochtend voelde ik me heel even misselijk nu niet echt meer. De krampen en gevoelige tepels zijn nu nog steeds. Ja, mijn nod is maandag. Dus ik wacht dat af. Ben heel benieuwd.
@Beertje29 dat heb Ik ook gelezen. Ik denk zelf dat het heel verleidelijk is symptomen toe te schrijven aan zwangerschap. Omdat je graag wilt. Ben bang dat ik me wel schuldig daaraan maak Wanneer kan je wel meer gaan voelen? Na de innesteling?
@Loulou12 ik ga zeker morgen testen Volgens huisarts zou ik moeten wachten tot maandag. 1 dag na nod. Heb bijna elke dag getest, heb ook licht licht licht streepje gezien donderdag, nu niet zichtbaar Huisarts zegt of je concentratie urine is te laag om in vroeg stadium nog een keer streepje te krijgen (plas snachts keer of 4 sinds donderdag, normaal ook zeker 2 x, drink veel) of het is al weg,niet goed ingenesteld, en je wordt ongi. Dat is nadeel van vroege test. Daar moest ik het mee doen Test je alles met predictor?