Nee weinig bloed. Maar vorige maand had ik dat ook. Eventueel kan het ook een innesteling zijn maar dan zou het morgen wel over moeten zijn. Het is inderdaad een beetje korte LF. Geen idee of dat erg is.
Ik heb 17 juni een miskraam gehad en tot heden geen menstruatie gehad. Normaal heb ik een cyclus van 43 dagen wat ook al vrij lang is. Ik dacht een positief ovulatie test te hebben gehad op 21 en 22 juli. Dan zou ik nu toch al 13/14 DPO zijn. Test wit en geen ongi te bekennen met een LF van 12 dagen.
Joepie! Haha, ik zei het toch! Je wordt de eerste! Heerlijk, geniet ervan! Hopelijk mag ik en de rest ook gauw volgen!
Het kan zijn dat je lichaam echt even van slag is van de mk hoor. Dat hoor je wel vaker. Niet leuk joh. Maar als je een piek had 13 a 14 dagen geleden verwacht je nu je ongi idd
Dames, vandaag 10 dpo..Niet heel veel symptomen maar de symptomen die ik heb zijn nieuw voor me (hoofdpijn, licht in mn hoofd en weeïg gevoel in buik). Ben in the middle of nowhere (vakantie) maar heb hier wel ovulatietesten. Als ik er eentje gebruik en die is negatief dan zou je toch ook kunnen stellen dat ik niet zwanger ben? En bij positief is dat weer een goed teken, toch?
Nu twijfel ik enorm aan mij pieken. Denk dat deze niet oké waren. Ik test nog elke dag met de ovulatietest en deze lopen allen maar af/ streepje nihil te zien.
Spannend! Ik had dezelfde symptomen behalve de hoofdpijn dan.. maar zeker dat licht in je hoofd zijn en het weeïge gevoel Ik zal het niet doen hoor testen met een ovulatie test, net zoals al gezegd is, deze reageren op een ander hormoon dan het hcg dus kan dan vals negatief zijn. Gewoon afwachten tot je weer in de bewoonde wereld bent en daar zwangerschaptest kopen!
Ja ik denk dat je cyclus nog erg van slag is na de miskraam, misschien toch even afwachten tot hij weer een beetje stabiliseert. Dit geeft je ook maar stress en onduidelijkheid
Wat vervelend zeg. Zou je nog doortesten? Ik twijfelde altijd zo aan mn lichaam na een mk of beëindiging.
Dit heeft geen zin. Dat idee heeft geen zin. Je kunt namelijk altijd ook LH in je urine hebben. Ik heb toevallig sensitest daarover gebeld verleden week. Super aardige klantenservice. Wel mannen je kunt ze altijd even bellen om zelf navraag te doen als je wilt