Hè getsie..negatief...10 dpo zou wel iets moeten laten zien. Is dan wel geen ochtendurine en heb vaak geplast maar toch..Zie alleen een indrooglijntje denk ik als ik 'm heen en weer beweeg.
Stom!! Hoelang waren je vorige cycli? Kan het zijn dat je een eisprong hebt? Ik had dit dus 2 weken geleden. Ik dacht 10 dpo te zijn en had een positieve ovulatietest en lichte lijntjes op zwangerschapstesten. Maar mn ei probeerde opnieuw te springen...
26 dagen..Met 1 keer dat het opeens 20 dagen werd. Ik heb nu ovulatietesten gebruikt en ik heb mn eisprong goed gevoeld. Pff..
Het is geen gezeur hoor. Moest even uit en dat mag hier ook toch. Soms als het niet gaat dan moet je juist aan de bel trekken. Natuurlijk is de mmm niet echt gezellig maar we moeten gewoon doen als het moet. Voor een goede doel. Ik heb een een lang cyclus en werd gezegd dat ik niet zonder medische hulp kindjes kon krijgen. Nou echter, tis mij geluk en ik had allen een man voor nodig hahah mij man. 2 keer ongeplande zwanger en nu geplande en het lukt niet. Maar ik weet dat het kan dus ik kijk er positief naar uit als is het soms supet irritant dat je niet weet wanneer je lichaam wat gaat doen. Ik ga voor je duimen x
Dames..hebben die clearblue testen indroogstreepjes? Denk toch wat te ziwn..Helaas niet te zien op de foto. Ik word echt gek..
Probeer het eens te sturen? Miss kan ik m wel bewerken Ze staan er wel om bekend dat ze indroogstreepjes geven. Vaak zie je wel het verschil tussen een indroger of een echte. (Ik heb talloze indrogers gehad dus ben echt benieuwd naar je foto)
Dankjewel! Ja ik krijg altijd weer hoop door positieve verhalen te lezen van anderen. Maar misschien ga ik toch wat eerder de mmm in dan ik in eerste instantie dacht. Ik moet het maar op gevoel doen..
Heb m al de prullenbak ingekieperd haha! In zo'n doos zitten er 2 dus morgen met ochtendurine proberen en dan maak ik een foto. Denk ook dat dit een indrooglijntje is. Begrijp alleen niks van die ovulatietesten. Kan toch niet in 2,5 week tijd tweemaal een eisprong hebben?
Ik ben benieuwd naar je foto morgen.. En ja je zou je eipijn kunnen heben gevoeld maar dat hij toch niet is gesprongen en dat hij het nu weer probeert... maar ik duim voor een mooie test morgen. Als die weer negatief is dan heb je nu je eisprong..
Gefeliciteerd @Beertje29 Hier 9/10 dpo maar vanochtend omo-wit. Had vanmiddag zware ongi krampen maar geen bloed en nu nergens meer last van. Heel raar! Afwachten maar weer...
Pff kom op er moeten er meer op roze! Hier gaat het na een baaldag goed. Ik ga morgen v een echo en weer starten met spuiten (Mmm)
Dank je. Is het ook zeer zeker niet maar ik probeer heel positief en dankbaar te blijven voor wat ik wel heb. Soms ben ik heel verdrietig en voel ik me heel zielig maar dan realiseer ik me dat anderen het veel slechter hebben dan ik. Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen geluk en kan een ander pas gelukkig maken als ik zelf ook happy ben. Nu ik moeder ben móet ik wel. En dat doe ik met alle liefde. Maar oh wat zakt de moed me dan toch weer even in de schoenen als ik op 9dpo alweer ongesteld word
10 dpo en negatieve predictor. Denk dat deze ronde wel mislukt is. Had vandaag wel op zn minst een heeel licht streepje moeten zien. Dus over 3 dagen wss ongesteld. Mn borsten zijn niet gevoelig meer maar doen vandaag echt pijn, en de afgelopen dagen onderrugpijn. Gister stond ik al met rolo’s in mn hand bij de supermarkt... Werkse voor degene die moeten werken vandaag! Even afleiding
In principe zegt het nog niks hoor op 10 dpo, ik had mijn innesteling pas op 9 dpo dus ik had ook nooit een positieve test kunnen hebben op 10 dpo. Dus ik ga nog voor je duimen hoor!
Vandaag 2 dagen overtijd(vandaag niet meer getest)en nog geen ongi te bekennen. Gisteren had ik af en toe flink steken in mijn buik. Wat het was... weet ik ook niet. Leek op ovulatiepijn. Ovulatietest was negatieve dus GEEN ei. Wat dan wel op CD 51???
ik zie m @babywens93 ! Loulou,10 dpo is nog vroeg hoor! Ik heb knallende hoofdpijn, misselijk, verhoging denk ik. En een negatieve test vanochtend op 12 dpo. Verwacht morgen of woensdag ongesteld te worden. Algehele malaise hier.