Dit was de mijne, niks. Geloof ook niet dat het over een paar dagen wel iets zou laten zien. We wachten geduldig af. Meer kunnen we toch niet doen.
Dank je wel, ik hoop het ook. Heb op advies van huisarts wel afspraak met gyneacoloog. Ga volgende week Maar ovulatietest doen. Normaal heb ik 11/12 dagen na begin ongi eisprong. Wat fijn dat de predictor oploopt! Dat betekent goed nieuws Ik hoop dat je morgen nog een donkerder streepje hebt!
@GLaura gefeliciteerd!!! Niks weten/afwachten en maar van alles voelen is vreselijk ik ga duimen dat alle dames die net als ik in onzekerheid zitten, snel duidelijkheid hebben.. (het liefst positief)
]3 aug: NonnieMa - 37 jaar - 2e kindje - ronde 3 Mom86 - 4e kindje - ronde 4 Tupps - 2e kindje - ronde 3 Elletje - 1e kindje - ronde 9 (4e na MA) Foppie - 2e kindje - ronde 5 Paula1984 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Dotjes - 3e kindje - ronde 2 (na MA) 4 aug BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 15 (MMM) 5 aug Muggenstift - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Sumer93 - 1e ronde 6 aug PBV, 39 jaar, 2de kindje, ronde 2 na vmk Beertje29 - 2de kindje - ronde 12 Roosje2018 - 1e kindje - ronde 10 7 aug Lisanne2009 - 3de kindje - ronde 3 8 aug Hakoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 A daydream - 4e kindje (helaas 2 zwangerschapsbeeindegingen) - ronde 3 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 (6e na bbz) Phloxie, 37 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e na 3e mk) Babywens93, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 (1e na MA) Loulou12, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 9 aug Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 (MMM) 10 aug Didi79, 38 jaar, 3e kindje, ronde 6 Totaal: 22 Wachtbankje (11), Zwanger (2), Ongesteld(10), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf evenaan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
Ik sta dus op rood nu, menstruatie heeft zich aangediend helaas. Nu sla ik een maand over, en ga ik even genieten van vakantie en wijn Veel succes dames!
Nou...Ik zou het deze nacht moeten worden maar tot nu toe geen rood en heb ook niet het gevoel dat dat komt. Moet van man ff wachten met testje maar heb vals gespeeld en weer een ovutest gebruikt.... Dezw lijkt nog steeds positief te zijn..2 weken na mijn eisprong. Heb het deze week al 3 dagen zo..Kan toch niet als ik mn eisprong heb gehad?
@Phloxie aww balen meis veel succes de volgende ronde! @Dehya ziet er wel hoopvol uit. Wanneer mag je testen?
@Dehya mijn ovutest ziet er nu zo uit. Hartstikke licht vergeleken met die van jou! Plus ik heb net een zw test gedaan en die was negatief
Nou om even jouw theorie hoop te geven! Ik had nog een ovulatie test liggen. Check het resultaat hieronder
Balen zeg. En nu maar afwachten dan maar. Ik had ook zulke ovulatietest strepen toen ik dacht overtijd te zijn. De onzekerheid is killing. Negatief test maar ook niet ongesteld
ik mag op rood (wil iemand dat voor me doen, lukt niet op telefoon) Op naar ronde 6. voor de meiden die op roze staan, onwijs gefeliciteerd!! de andere dames, nog even hoop houden!
Dames een vraag, ik ben maandag avond rond 22:00 ongesteld geworden. Moet ik deze al als dag een tellen of dinsdag pas? Ik heb een lange cyclus en vind het zo jammer dat ik lang moet wachten. Meestal heb ik mij ei op cd 30 en nu dat ik d ovulatietest ga gebruiken voor de 2de keer moet zolang wachten. Ben overigens benieuwd of mijn cyclus hetzelfde is 43 dagen. De afgelopen was na de miskraam 51 dagen
We zijn met stomheid geslagen. Door de grote stressmaand die we gehad hebben (werk) was ik er van overtuigd dat het een negatieve test zou zijn. Omdat ik toch al een paar dagen over tijd ben en alleen wat bruine afscheiding heb, hebben we vanmorgen toch maar een test gedaan. Met dit als resultaat....