Hoi dames, ik heb net een vroege miskraam achter de rug. Ik ben vandaag weer schoon. ( geen bloedverlies) ik weet niet precies wanneer ik mijn eisprong heb, maar ik ga uit op 06/08. Ik ga dit keer ovutesten gebruiken ivm vroege miskraam, zodat ik ongeveer weet of mijn cyclus een beetje het zelfde is gebleven. Heel veel succes deze ronde. ❤️ Ik hoop op mooie plakbaby’s!
Ik heb ook mijn ei gevonden, een week later dan normaal ivm miskraam met 6 weken. Gelukkig is de piek er nu, dan kan ik morgenochtend op het bankje stappen. (Moet voor iui naar het ziekenhuis). Toitoitoi voor ons allemaal!
3 aug: NonnieMa - 2e kindje - ronde 3 Mom86 - 4e kindje - ronde 4 Tupps - 2e kindje - ronde 3 Elletje - 1e kindje - ronde 9 (4e na MA) Foppie - 2e kindje - ronde 5 4 aug BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 15 (MMM) 5 aug Hakoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 Muggenstift - 27 jaar 1e kindje - ronde 1 6 aug PBV, 39 jaar, 2de kindje, ronde 2 na vmk Beertje29 - 2de kindje - ronde 12 7 aug Lisanne2009 - 3de kindje - ronde 3 8 aug Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 (6e na bbz) Didi79, 38 jaar, 3e kindje, ronde 6 Phloxie, 37 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e na 3e mk) 9 aug A daydream - 4e kindje (helaas 2 zwangerschapsbeeindegingen) - ronde 3 Totaal: 14 Wachtbankje (5), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf evenaan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
Hoop houden Inderdaad wat er al gezegd is door @Beertje29, als het allemaal net even iets anders loopt dan je denkt en de zwemmers het overleven kan het nog prima! Fijne vakantie in ieder geval!
Ja, ik heb echt geen idee hoe lang mijn LF 'normaal gesproken' is/was.. Wel dat mijn cyclus nooit langer dan 27 dagen is geweest (behalve de eerste keer na stoppen met de pil, toen was ie 28 dagen). Heb mijn NOD nu op 5 augustus, dan houd ik mijn gemiddelde cyclus van 26 dagen aan, dan zou ik een LF van 11 dagen hebben, als mijn ei morgen springt (op CD 16). Houd ik 14 dagen LF aan, dan zou ik op CD 29 mijn NOD hebben, wat hem van 5 naar 8 augustus verplaatst. Het is misschien wel slim om dat te doen. Niet echt leuk, 3 dagen erbij, maar voor de zekerheid... En mocht ik dan toch eerder ongesteld worden, weet ik gewoon dat mijn LF korter is! Ja, ik ga mijzelf even op 8 augustus zetten
3 aug: NonnieMa - 2e kindje - ronde 3 Mom86 - 4e kindje - ronde 4 Tupps - 2e kindje - ronde 3 Elletje - 1e kindje - ronde 9 (4e na MA) Foppie - 2e kindje - ronde 5 4 aug BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 15 (MMM) 5 aug Muggenstift - 27 jaar 1e kindje - ronde 1 6 aug PBV, 39 jaar, 2de kindje, ronde 2 na vmk Beertje29 - 2de kindje - ronde 12 7 aug Lisanne2009 - 3de kindje - ronde 3 8 aug Hakoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 (6e na bbz) Didi79, 38 jaar, 3e kindje, ronde 6 Phloxie, 37 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e na 3e mk) 9 aug A daydream - 4e kindje (helaas 2 zwangerschapsbeeindegingen) - ronde 3 Totaal: 15 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf evenaan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
Dat is helemaal waar! Bedankt @Hakoek en @Beertje29. ik houd jullie op de hoogte Uiteraard duim ik ook voor jullie!
Spannend meiden! Laat het lange wachten maar weer beginnen... Ik hoop voor ons dat het gaat lukken deze ronde! @Hakoek, ja denk dat je daar goed aan doet, net zoals je zegt als het eerder komt merk je dat vanzelf @madeliefje26 en @Phloxie , wat ontzettend vervelend zeg... heel veel sterkte en succes in de volgende ronde, mag die positief voor jullie beide uitpakken!
Ooooo het wordt spannend lees ik. Hier waarschijnlijk ook mn piek gevonden. Gisteren 2 streepjes die bijna hetzelfde gekleurd waren en vandaag waren ze hetzelfde. Ik voelde ook wat in mn buik vandaag. Het is afwachten.
3 aug: NonnieMa - 2e kindje - ronde 3 Mom86 - 4e kindje - ronde 4 Tupps - 2e kindje - ronde 3 Elletje - 1e kindje - ronde 9 (4e na MA) Foppie - 2e kindje - ronde 5 4 aug BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 15 (MMM) 5 aug Muggenstift - 27 jaar 1e kindje - ronde 1 6 aug PBV, 39 jaar, 2de kindje, ronde 2 na vmk Beertje29 - 2de kindje - ronde 12 7 aug Lisanne2009 - 3de kindje - ronde 3 8 aug Hakoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 A daydream - 4e kindje (helaas 2 zwangerschapsbeeindegingen) - ronde 3 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 (6e na bbz) Didi79, 38 jaar, 3e kindje, ronde 6 Phloxie, 37 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e na 3e mk) 9 aug Totaal: 15 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf evenaan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
Heb mezelf erbij geplakt. Komende do mijn eisprong dus 9 aug mijn nod! 3 aug: NonnieMa - 2e kindje - ronde 3 Mom86 - 4e kindje - ronde 4 Tupps - 2e kindje - ronde 3 Elletje - 1e kindje - ronde 9 (4e na MA) Foppie - 2e kindje - ronde 5 4 aug BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 15 (MMM) 5 aug Muggenstift - 27 jaar 1e kindje - ronde 1 6 aug PBV, 39 jaar, 2de kindje, ronde 2 na vmk Beertje29 - 2de kindje - ronde 12 7 aug Lisanne2009 - 3de kindje - ronde 3 8 aug Hakoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 A daydream - 4e kindje (helaas 2 zwangerschapsbeeindegingen) - ronde 3 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 (6e na bbz) Didi79, 38 jaar, 3e kindje, ronde 6 Phloxie, 37 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e na 3e mk) 9 aug Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 (MMM) Totaal: 15 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf evenaan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
3 aug: NonnieMa - 2e kindje - ronde 3 Mom86 - 4e kindje - ronde 4 Tupps - 2e kindje - ronde 3 Elletje - 1e kindje - ronde 9 (4e na MA) Foppie - 2e kindje - ronde 5 4 aug BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 15 (MMM) 5 aug Muggenstift - 27 jaar 1e kindje - ronde 1 6 aug PBV, 39 jaar, 2de kindje, ronde 2 na vmk Beertje29 - 2de kindje - ronde 12 7 aug Lisanne2009 - 3de kindje - ronde 3 8 aug Hakoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 A daydream - 4e kindje (helaas 2 zwangerschapsbeeindegingen) - ronde 3 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 (6e na bbz) Didi79, 38 jaar, 3e kindje, ronde 6 Phloxie, 37 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e na 3e mk) 9 aug Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 (MMM) Totaal: 15 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf evenaan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
@Hakoek ik zou 14 dagen erbij tellen en dat is je NOD datum. Ik had gister weer de follikel meting en op mijn echo was te zien dat mijn ei is gesprongen. Ik heb dat ook snachts wel gevoeld.
Oh nee nee nee!!! Had ik EINDELIJK een positieve ovulatietest in mijn handen, hebben we hem niet kunnen benutten!!!! Ik voel me zo stom en dom en @#$*^&! Gisteren begin van de avond was het nog erg warm en plakkerig, maar besloten om zo laat op de avond als mogelijk was het bed in te duiken. In de hoop op wat afkoeling en het dan gezellig te kunnen maken. En echt, we liggen nog net niet, wordt mijn vriend gebeld door z'n werk. Calamiteit, dan moet hij er direct uit en maar zien wanneer hij thuis komt. Dat was dus vanmorgen toen ik op het punt stond om naar mijn werk te vertrekken Nu heb ik op dinsdagochtend om 08.00 uur een smiley gehad. Clearblue zegt dat je dan de komende 48 uur op je vruchtbaarst bent en dus seks moet hebben. Dinsdagavond is niet gelukt. Vandaag als ik uit mijn werk kom wil ik direct aan de slag, dat zal rond 19.00 uur zijn. Warm, heet, bezweet, I don't care. Nu weet ik zelf ook echt wel dat dit nog binnen de 48 uur is. Kan best goed rekenen Maar zou dit nog op tijd zijn?!! Want ik lees ook veel dat je ei al na 24 uur kan springen en dat zou betekenen dat ie al gesprongen is en dan wordt de kans op bevruchting natuurlijk steeds kleiner Ik baal zo ontzettend Ik wil even iets positiefs horen, that's all.
3 aug: NonnieMa - 2e kindje - ronde 3 Mom86 - 4e kindje - ronde 4 Tupps - 2e kindje - ronde 3 Elletje - 1e kindje - ronde 9 (4e na MA) Foppie - 2e kindje - ronde 5 4 aug BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 15 (MMM) 5 aug Muggenstift - 27 jaar 1e kindje - ronde 1 6 aug PBV, 39 jaar, 2de kindje, ronde 2 na vmk Beertje29 - 2de kindje - ronde 12 7 aug Lisanne2009 - 3de kindje - ronde 3 8 aug Hakoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 A daydream - 4e kindje (helaas 2 zwangerschapsbeeindegingen) - ronde 3 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 (6e na bbz) Didi79, 38 jaar, 3e kindje, ronde 6 Phloxie, 37 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e na 3e mk) Babywens93, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 (1e na MA) 9 aug Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 (MMM) Totaal: 17 Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf evenaan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
@Hakoek ik denk dat dat wel kan hoor. Wij moeten meestal na een injectie (zitten in het medische traject) ook nog op de dag van de eisprong zelf seks hebben hoor. Bijv. Ik heb gisteren 19.00 de injectie gezet. Gemiddeld 36 uur later springt mijn ei. Dat zal ongeveer morgenochtend zijn rond 7u. Wij moesten van ma tot en met do gezellige dingen doen (idd, heel fijn met dit weer haha). Na donderdag ben ik er dan ook wel even klaar mee. Geen zorgen meid!