NOD-lijst 3 t/m 9 augustus 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lalalaura, 6 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens93

babywens93 Niet meer actief

Hier nu 3/4DPO. Ik probeer te wachten tot NOD, maar dat zeggen we vaak allemaal. Wedstrijdje wie dit kan volhouden? :cool::p

Cindy1977, Loulou12 en Beertje29 vinden dit leuk.
  2. Beertje29

Beertje29 Actief lid

13 nov 2015
    235
    362
    63
    Vrouw
    Ik heb sinds gisteren ( 7dpo) en vandaag (8 dpo) ook last van rugpijn.. een beetje hetzelfde gevoel als je menstruatie start? Had jij verder nog symptomen van de innesteling of alleen de rugpijn? Ik heb dit normaal nooit rond deze tijd maarja mijn lijf is erg goed in mij voor de gek houden helaas o_O Elke ronde weer andere gekke symptomen haha maar geen zwangerschap..

3. Beertje29

Beertje29 Actief lid

13 nov 2015
    235
    362
    63
    Vrouw
    Haha eens, maar deze keer ga ik het redden als het zover komt!:D

babywens93 vindt dit leuk.
  4. Lentezon18

Lentezon18 Niet meer actief

Ik zou wel mee willen doen, maar weet nu al dat het me toch niet lukt haha

5. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    @paula1984
    Ik heb het even opgezocht maar dit doet progesteron:
    Progesteron zorgt ervoor dat het baarmoederslijmvlies van de baarmoederwand zich voorbereidt op een goede innesteling van een bevruchte eicel. Ook remt progesteron LH en FSH, om te voorkomen dat er nieuwe eicellen gaan rijpen. Het hormoon maak daarnaast de baarmoedermond ontoegankelijk voor zaadcelletjes. Alles met als doel om een bevruchte eicel de beste kansen te geven.
    In het bloed kunnen ze zien of mijn progesteron stijgt of voldoende aanwezig is om een zwangerschap te doen slagen. Anders kan ik hormonen erbij slikken.

Wij zijn vanaf november 2016 bezig. Met twee miskramen tussendoor. Ik vind de miskramen wel verdrietig maar ik heb nog steeds hoop en we gaan er gewoon voor.
    Het scheelt ook dat we al een zoontje hebben.

6. didi79

didi79 Bekend lid

10 nov 2014
    552
    312
    63
    Vrouw
    West Brabant
    We hebben het zeker gewoon gezellig gemaakt, dus mochten we het ei gemist hebben op de testen, hoop ik dat het toch goedkomt! Ik test gewoon nog even door.. heb al vaker pas op cd 21 of 24 een redelijk positieve ovutest gehad, nogal wisselende cyclus. Ik had vrijdagavond echt eipijn (onderrug en buik) en waterige/slijmerige afscheiding op vrijdag en zaterdag, dus vermoed dat het dit weekend was!
    Maar niet veel drinken met dit weer gaat niet lukken..
    Ik temperatuur niet, daarvoor wisselt het dagritme te veel..

Beertje29 en paula1984 vinden dit leuk.
  7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Mijn man heeft vakantie dus pas 14 dpo/cd 28 óg 29 ofzo :rolleyes:
    Vorige keer was ik 9dpo en al positief.
    M'n man verklaarde me voor gek met dat getest :D

8. Dehya

Dehya Lid

13 jul 2018
    91
    64
    18
    Vrouw
    Ik wacht zelf tot mn nod. Heb in het verleden zoveel negatieve testen gezien, ben er klaar mee. :confused:

Vandaag 4 dpo (héél misschien 3)!

9. Dehya

Dehya Lid

13 jul 2018
    91
    64
    18
    Vrouw
    Ik doe met je mee! :pToeval wil dat ik ook zit op 3 a 4 dpo. Al denk ik dat het toch 4 dpo is.

10. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Pffff hier op 10dpo vandaag, bij m’n eerste op 11dpo een positieve test in handen. Nou kon ik me natuurlijk niet inhouden laatst (op 8dpo) en hartstikke omo-wit natuurlijk:roflmao: heb op 7dpo wel wat bruinverlies gehad (innestelingsbloeding?) en 6dpo krampen. Verder geen enkel symptoom.. frustrerend, dat wachten!

11. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Nevermind.. zojuist zie ik bruinverlies.. zou nog een innestelingsbloeding kunnen zijn maar ik vrees ervoor.. :(

12. Tupps

Tupps Actief lid

7 jul 2018
    301
    82
    28
    Vrouw
    Wanneer gaan de dames van 3 augustus NOD testen?
    Ik kan me nog beheersen maar wel voornamelijk omdat het s ochtends steeds niet goed uitkomt en ik hoop te kunnen wachten om na NOD (hopelijk) met mn man te kunnen testen

13. Muggenstift

Muggenstift Actief lid

5 mei 2018
    428
    379
    63
    Vrouw
    De vorige ronde was ik heel zenuwachtig. Maar nu eigenlijk helemaal niet, ik denk ook echt dat ik niet zwanger ben. Daarvoor heb ik teveel stress gehad.

Ik wacht mijn menstruatie af!

14. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Als ik morgenochtend niet ongesteld ben wil ik dan testen. Dan ben ik 11dpo. Bij mijn dochter testte ik toen ook (superrrrr) licht positief.

Dotjes en Tupps vinden dit leuk.
  15. Dehya

Dehya Lid

13 jul 2018
    91
    64
    18
    Vrouw
    Hoop houden! Bruinverlies en 10 dpo kan innesteling zijn. Hoe begint jouw menstruatie meestal en ben je vaker ongi geworden op 10 dpo?

16. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Mijn cyclussen zijn onregelmatig dus geen pijl op te trekken. Wel beginnen m’n menstruaties vaak met bruinverlies enkele dagen ervoor.. ik ga morgen gewoon een testje wagen!

17. Dehya

Dehya Lid

13 jul 2018
    91
    64
    18
    Vrouw
    Oh..Ik ga voor je duimen!

18. paula1984

paula1984 Niet meer actief

4 augustus dan ben ik 15 dpo (ongeveer)
    Mijn man heeft vakantie en die vind dat vroeg testen onzin.
    Het is onze eerste ronde en heb m'n eisprong niet gevoeld deze keer.

Beertje29 vindt dit leuk.
  19. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    En @Foppie hoe is t nu?

Ik denk ook dat ik rond 7/8 misschien al stiekem een testje ga wagen. Vooral met predictor zou het dan al misschien wel kunnen. Wachten tot nod gaat m toch niet worden bij mij, daar moet ik me maar bij neerleggen:roflmao:

20. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Mijn man zit juist elke keer te opperen om te testen. Zelfs gister op(3/4dpo doe ff normaal haha)
    Nu hebben we afgesproken dat hij zich er niet meer mee gaat bemoeien want ik wil hem graag verrassen als ik zwanger ben:cool:

PBV, Lentezon18 en Dinpin vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina