Ik ga ook maandag beginnen met testen ik had beter geen testen in huis kunnen halen. Ik weet in ieder geval dat ik het een volgende ronde anders zou gaan aanpakken (zeg ik nu)
Herkenbaar je lichaam kan je mooi voor de gek houden ik wacht rustig af en probeer niet te veel te focussen ook al is dat erg lastig
Ik zit nu op 7dpo. 1,5 uur geleden de gyn gesproken en mijn bloed bevestigd een eisprong. Nu afwachten wat het wordt. Ben niet van plan om vroeg te gaan testen, maar ik kan niks beloven haha
Ik voel ook nog niks, ik ben ergens 6, 7 of 8 dpo. Bij m'n zoon ook weinig kwaaltjes, alleen voelde ik op 10dpo een steek wat op een innesteling leek, waarna op 11 dpo minimaal bruinverlies. Dus ik wacht nog rustig af...
Twee keer heb ik die kans gepakt! (3e en 2e ronde raak, op 38 en 39) ik Google maar niet op kansen om zwanger te worden als je 40 bent. Je hebt je leeftijd mee! Kans is groot dat je bij die 30% hoort! Of die 60% die binnen 6 maanden zwanger wordt! (Al had ik bij mijn zoon exact hetzelfde, na twee mislukte rondes moedeloos, het zal wel niet lukken (ik was immers al 38), bam raak de ronde erop)
Ja had toch per ongeluk wat zitten zoeken over 40 zijn en zwanger worden De kans dat ik door de bliksem word getroffen en de Staatsloterij win is groter geloof ik
Hoop het niet voor je zal vast wel goed komen behalve als je toch door die bliksem eerst geraakt word
Jaa vreselijk, daar moet je ook niet op Googlen... Maar laten we hopen op het verslaan van de statistieken!!
Ik had vanavond nadat we uiteten zijn geweest last van maagzuur. Dat heb ik nooit, dus dat viel me op.. En af en toe steekjes aan mn linkerkant hoogte van de lies. Ben nu 6DPO en nog geen daling in mn temp waargenomen
Maagzuur!!! Enorm bij zwangerschap zoon, bij MA weer. Wel pas na de test volgens mij, rond 5 weken. Maar wie weet!?
Ja ik vind het ook nog erg vroeg om hier iets van te denken... Maargoed het was iets wat me op viel. Weet jij trouwens of je temp echt moet zakken bij een innesteling?
Ik had vanmiddag opeens out of the blue een bloedneus die heb ik volgens mij sinds mijn 6 jaar niet meer gehad Vond het heeel raar... En het bleef maar stromen..
Kan een teken zijn. Bij mij vorige maand niet helaas.... kreeg er ook ineens één, kon me niet heugen dat ik er ooit één heb gehad
Ja je schijnt een innestelingsdip te kunnen meten. Ik temp niet en ben er niet in thuis. Er zijn wel verschillende experts op het forum geloof ik. Daar je kaartje laten zien?