Dacht dat tie daalt tijdens innesteling en als het goed gelukt is dan zou je temp weer omhoog moeten gaan en anders niet geloof ik maar temp zelf ook niet
Oeh spannend @KristelVH ! Ik lijk ook wat te zien en ik ben een slechte tuurder. Qua temperaturen, een innestelingsdip hoef je niet per se waar te nemen in je grafiek. Het kan namelijk ook zo zijn dat je dip s avonds is, terwijl je die niet waarneemt (en s avonds temperaturen is echt een no go). Bij mijn zoon heb ik de dip temperatuursdip ook niet gezien (zie temperatuurkaartjes zwangeren), waarschijnlijk was deze overdag. Dus maak je aub niet druk over een temperatuursdipje. En als je er wel 1 waarneemt, hoeft het niet eens een innesteling te zijn. Maar als dit het wel is en het gaat wel of niet goed, je temperatuur gaat altijd weer omhoog als je vroeg in je LF zit.
Sorry dames, ik krijg geen meldingen meer. Ik zie hem ook christel. Voorzichtig gefeliciteerd. Je ei was eerder da de mijne dan. Mijn NOD is 31e. Ben nu 6 dpo. Ik begin ook wel wat speciefieke dingen te voelen. Al 2 dagen opstaan met heel erge trek. En zeker gister hele dag rugpijn onderin. Veel menstruatie gevoel
Hier vandaag 5 dpo, drukkend/buikpijn gevoel en onderrugpijn en gevoelige borsten beginnen nu maar goed bekende progesteron klachten
Heb ook wel wat klachten... maar weet nooit of het progesteron klachten zijn, of mijn lichaam die zich klaar maakt voor menstruatie. (7dpo) Wat me deze ronde het meeste opvalt is dat ik, voor mijn doen, veel slijm heb!
Ja hier ook wel wat vochtiger en af en toe nat plekje in ondergoed,normaal gewoon alleen binnenin wat vocht maar nog niet noemenswaardig Is nog afwachten Bij de oudste was het echt extreem dik en wit,viel me echt op,kan het bij de andere 2 niet meer herinneren kwa slijm
Ja heb ik ook af en toe nat plekje in ondergoed. En bij afvegen wat op het papier. Wat ik dus normaal nooit heb. Is allemaal afwachten idd.. Voor hetzelfde geld is mijn menstruatiecyclus gewoon een beetje anders deze keer.