hoi allemaal, ik lees al een tijdje mee en kon zoals velen van ons de testdrang niet meer weerstaan dit is de 3e ronde en heb nog veel dipsticks liggen dus dacht vanmiddag doe ik toch maar een testje. ik ben of knettergek aan het worden of zien jullie t ook? Moeilijk op de foto te krijgen trouwens maar wel binnen 5 min zichtbaar. ik moet zaterdag pas ongesteld worden denk ik.
Ik denk precies hetzelfde, ook weinig symptomen en dat alleen al maakt me al teleurgesteld... Hoop zo dat we het mis hebben
We gaan duimen Hier sowieso inimini kans. Geen positieve ovulatietest gehad. Verder wel alle symptomen van een naderende ovulatie dus we gaan het zien.. Vorige keer al op 9dpo ongi geworden. Hopelijk deze keer wat later. Of liever niet
Hier zijn de laatste dagen voor NOD aangebroken en de drang om te testen wordt steeds groter. Telkens ik een steekje voel/mijn borsten weer eventjes pijnlijk aanvoelen/ik al die extra pukkels van deze maand bij elkaar tel/... moet ik mezelf altijd zeggen' dat had je vorige maand ook, maak je geen illusies, het zal wel weer niet...'. En toch blijf ik hoop houden. Ik had al van in het begin van deze ronde een ander gevoel dan bij de vorige rondes. Ook rond mijn ovulatie voelde ik mij anders dan anders. Alleen de laatste week lijkt weer op al die vorige rondes waardoor ik de hoop toch meer en meer aan het verliezen ben. Maar al bij al wil ik niet testen voor vrijdag/zaterdag. Ik blijf koppig doorzetten dat ik niet voor NOD wil testen.
Hoop het ook.. maar of het moet nog innestelen maar anders lijk mr wel dat ik al iets gaande in me buik moet voelen Borsten zijn wel met vlagen gevoelig maar dat is zoiezo hier gewoon een progesetron kwaaltje helaas
Nee joh, een sterk vruchtje steekt zijn middelvinger op naar dat tentamen en gaat zich lekker in zitten nestelen hoor. Dat zou niet zo goed zijn voor het voortbestaan van de mensheid als met een beetje stress er geen zwangerschap kan ontstaan, ok, ok, mensen in een oorlogsgebied en dat soort situaties hebben misschien stress waarvan een vruchtje denkt, misschien is het nu niet het moment. Maar gezonde examenstress heeft echt geen invloed hoor. Succes!
He wat jammer he, je hoopt dan op meer oploop. Ik zie niet heel veel verschil helaas. Ik zie ook (foto is denk ik gedraaid, gebeurt bij mij ook altijd, mega irritant, zelfs mijn avatar doet het, krijg m niet goed) niet welke van nu is en welke van zaterdag. Ik hoop dat ik er naast zit, er is wel degelijk hcg. Maar als het goed zit moet de slome duikelaar wel aan de gang en hcg gaan maken. Ik duim
Sensitest (denk ik?) blijft hagelwit als ik niet zwanger ben! Hopelijk mooie oploop. Is echt heel vroeg nu als zaterdag pas nod is. Succes!
Ja hij staat er!! Dat zijn de testen van innovita denk ik? Althans z&k verkoopt ze ook. Die blijven bij mij spierwit als ik niet zwanger ben! Spannend hoor! Edit: even lijst teruggezocht, ronde 12. Zou het dan echt! Super voor jullie als deze ronde raak is!
Is voor mij de 1e dus heb geen idee wat ik kan gaan voelen of moet voelen. Dus bij alles wat ik voel denk ik "zou het?" Vrijdag of zaterdag mijn nod volgens het zkh dus nog maar een paar dagen geduld. Wil het liefste niet voor nod testen aangezien ik vorige ronde valse hoop kreeg door roodbruine afscheiding
Kon me testdrang niet weerstaan maar nog te vroeg.. pas volgende week ma/do me nod Normaal rond 8/9 dpo tuurstreep nu 7 dpo maar geen symptomen nog waarvan ik denk dat het raak is.. Alleen donkere ringen om me tepels en wat aders maar die had ik laatste keer ook normaal alleen tijdens me zwangerschappen opgevallen
Ik zou doortesten met deze dipsticks, dan kun je de oploop beoordelen. Het streepje zou dan per 1-2 dagen moeten oplopen. Omdat je zo vroeg bent evt nu pas over 2 dagen de volgende, maar weet niet of het lukt dat vol te houden..... maar morgen hoef je niet al enorme oploop te zien. Of je stapt nu over op kruidvat en blijft die gebruiken. Succes!