Dit is mijn eerste keer zo op het forum maar vind het wel echt leuk! Toch een beetje het gevoel van dat je niet alleen bent en vind het super leuk om tuurtestjes mee te kijken bedankt dames nu al voor de gezelligheid
NOD-lijst 30 mei t/m 5 juni 2019 ** 30 mei (4) Kabouter 32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Truuzje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Ting86 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kristel - 24 jaar - 1e Kindje - ronde 3 31 mei (7) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 Amsterdammertje - 38 jaar - 4e kindje - ronde 10 Kaaskoekje - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Big Wish - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 Mini25 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jesje88 - 30 jaar - 1e kindje- ronde 3, 1e met letrozol 1 juni (3) Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 12 Dielle- 37 jaar - 5e kindje- ronde 2 Momma2b - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 2 juni (2) Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - +/- ronde 2 Corynne - 33 jaar - 3e kindje - ronde 12 (rond 4 na MA) Lichelle89 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 3 juni (2) Siamara - 36 jaar - 1e kindje - ronde 2 na 2x mk Nicole1987 - 31 jaar - 4e Kindje - ronde 5 4 juni (7) Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 8 Tinkerbell-29 jaar - 2de kindje - ronde 3 Nena90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mariah - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 NonnieMa - 38 jaar - 2e kindje - ronde 12 (4e na MA) Zuster9203 - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 9 Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 5 juni (4) Happygolucky19 - 32 jaar - 1ste kindje - ronde 2 LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 9 (MA nov'18) Smienaatje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk Kaatje2017 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Totaal (29) Wachtbankje (23) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Grrr, krijg weer geen meldingen. Wat super zeg al een paar tuurstreepjes. Ik hoop dat ik er morgen ook 1 heb. Moet me echt inhouden niet nu al te testen. Was tot de lunch weer misselijk/weeïg. daarna weinig tot niet, borsten zijn wel weer minder vol lijkt het, wel weer meer plassen vandaag en wat drukkend/ steekjes van onder en in liezen. Kan nog alle kanten op.
dat kun je doen in je profielpagina, bovenaan staat een klein fotootje van je avatar, daar kun je naar je profielpagina. Daar staat je handtekening, dat is je banner. Daar kun je hem verwijderen of aanpassen
Ik ben nu al gewoon weer verdrietig omdat er helemaal niks wijst op dat het raak is deze ronde pff.. sorry dames voor even me geklaag Ben zo verwend de eerste 3 x in 2 maanden en me laatste kleine 6 maanden en nu weer die kant op dus ben gewoon verwend maar je begint gewoon te twijfelen aan je lichaam
Ik wou dat ik wist wat ik hoor te voelen... Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je niks voelt maar wel raak is dus niet de hoop verliezen!
Dat heb ik ook. Ga mijn best doen om niet te gaan malen. Daarom zou ik liever vanavond testen, maar doe het liever morgenochtend. Nu teveel gedronken
Ik voelde bij mijn eerste helemaal niks, de twee rondes ervoor allerlei klachten, het moest wel raak zijn, maar niks dus. De ronde erna testte ik 1 dag na nod, nog geen bloed, het was vrijdag, ik wilde wijn, effe voor de zekerheid, nou die wijn ging mooi niet door negen maanden...... dus het zegt niks als je niks merkt (of juist wel dus....., geen klachten was bij mij dus zwanger hahaha)