Ik moest echt even bijlezen, wat is er veel gezellig gekletst vandaag! En de eerste streepjes, wat snel! Ik zal voor een mooie oploop duimen.
Ik weet niet hoor meiden, de pijn aan de zijkant van m'n borsten neemt toe en is ZO herkenbaar van mijn 2e zwangerschap. Ik heb nooit pijnlijke borsten voor m'n ongesteldheid. NOOIT. Tot nu toe alleen als ik zwanger was... Dus dit is zo herkenbaar dat ik bijna niet kan geloven dat ik NIET zwanger ben... Maar morgen is echt nog te vroeg om te testen... Ik denk dat ik dan 8dpo ben...
Binnen 3 minuten verscheen hij ☺ Nu hopen dat ik niet te vroeg heb getest, want heb het gevoel dat mijn borsten niet meer steviger zijn en misselijkheid ook minder.
Voorzichtig gefeliciteerd @Big Wish !! Mijn test is nog negatief... Ik geloof 'm niet haha. Die typische pijn aan de zijkant van m'n borsten wordt steeds erger.
Ik ben vandaag 10 DPO en zie volgens mij ook een streepje! Wel heel moeilijk om op de foto te krijgen... zien jullie hem ook?
@Mini25 ik zie 'm!!! Voorzichtig gefeliciteerd!!! 8dpo pas, dus ik ben er ook wel vroeg mee. Morgen probeer ik 't weer.
Goedemorgen allemaal. Het streepje verscheen binnen 2 minuten. Straks even vergelijken als ze zijn opgedroogd! Oh wat word ik hier voorzichtig blij van zeg na vmk,12 rondes later eindelijk weer een positieve test....
Oh. Kan nog echt wel. Ik ben nu 9 dpo en voelde me ook al 2 dagen echt weeïg en borsten zwaarder. Al heb ik nu van beide bijna geen 'last' meer. Hopelijk was ik niet te vroeg en gaat het mis.
Super @Meiske22 !! Het is je gegund!!! Betekent vast niks, maar ik hoop met je mee!! En ik ben er nu alerter op omdat ik de pijn herken... De vorige zwangerschap ging ik expres niet te vroeg testen om mezelf niet gek te maken, en ontdekte ik 't pas later. Maar ik kan in mijn symptomendagboekje terugzien dat ik de pijn in mijn borsten toen ook pas had vanaf 9dpo, nu al vanaf 7dpo. En ik heb een normale zwangerschapstest gedaan net, geen early...