Pff vruchtbaar groepje.. goed bezig jullie! Hihi. Ik wil weer ik de verte wat zien op me test maar is gewoon de hoop, was afgelopen maanden ook.
Iedereen gefeliciteerd met de positieve lijntjes, ik duim dat deze over een paar dagen knallen! Ik durf nog niet te testen, bang voor teleurstelling. Voel ook niks bijzonders dus het zal vast niet.
Nee tis echt zo schaduw achtig vorm.. dus denk gewoon verbeelding Nu onderweg na de efteling met de oudste en krijg vandaag andere testen binnen dus doe ik vanavond eentje Ik hoop het echt diep van binnen want lichaam laat me nu echt in de steek voor me gevoel
Voorzichtig gefeliciteerd @Mini25 en @Big Wish ! Ik duim voor een mooie oploop zoals bij @Meiske22 Hier nog geen klachten, voel me wel echt lekker in mijn vel, instelling van: als die kleine nu wil komen is het heel erg mooi en anders dan is het nog niet de tijd. Voelt echt fijn om er zo even in te kunnen staan. Maar goed nu 6DPO, dus ik zal nog wel ongeduldig worden.
Nu hij is opgedroogd.. Bovenste van gister en de onderste van vanmorgen.. Vind t super spannend.... Heb wel van die krampen in mn buik alsof ik ongesteld moet worden maar das pas zaterdag officieel...
Ziet er wel goed uit volgens mij! Ik weet helaas niet hoe het voelt om zwanger te zijn, maar wat ik lees is dat die krampjes er ook gewoon bij kunnen horen. Dus ik hoop dat dat bij jou ook zo is!
Wow wat een mooie lijntjes verschijnen er al! Ik ben echt nog de rust zelve, zonder testdrang zelfs! Voel niets nog ook! Dus hoop/ en denk deze ronde gezellig met jullie mee ipv dat het zelf raak is denkik
Ik heb bij m’n eerste zwangerschap zeker tot 5-6 weken het gevoel gehad iedere dag ongesteld te kunnen worden. Kan er echt bij horen!
Ja precies... Bij mijn vmk vorig jaar had ik dat ook maar toen werd k toch ongesteld 5 dagen na positieve test.... Vind t wel eng dat mijn NOD nog moet komen....
NOD-lijst 30 mei t/m 5 juni 2019 ** 30 mei (4) Kabouter 32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Truuzje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Ting86 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kristel - 24 jaar - 1e Kindje - ronde 3 31 mei (7) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 Amsterdammertje - 38 jaar - 4e kindje - ronde 10 Kaaskoekje - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Big Wish - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 Mini25 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jesje88 - 30 jaar - 1e kindje- ronde 3, 1e met letrozol 1 juni (3) Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 12 Dielle- 37 jaar - 5e kindje- ronde 2 Momma2b - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 2 juni (2) Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - +/- ronde 2 Corynne - 33 jaar - 3e kindje - ronde 12 (rond 4 na MA) Lichelle89 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 3 juni (2) Siamara - 36 jaar - 1e kindje - ronde 2 na 2x mk Nicole1987 - 31 jaar - 4e Kindje - ronde 5 4 juni (7) Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 8 Tinkerbell-29 jaar - 2de kindje - ronde 3 Nena90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mariah - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 NonnieMa - 38 jaar - 2e kindje - ronde 12 (4e na MA) Zuster9203 - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 9 Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 5 juni (4) Happygolucky19 - 32 jaar - 1ste kindje - ronde 2 LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 9 (MA nov'18) Smienaatje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk Kaatje2017 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Totaal (29) Wachtbankje (23) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Ik zag dat ik mezelf nog niet op paars had gezet! Ik ben niet erg actief geweest deze maand, proberen om wat afstand te nemen maar dat gaat natuurlijk helemaal niet. Op 8 dpo een early (zwanger&kids) gedaan maar niks te zien. Bij mijn vorige zwangerschappen testte ik altijd al op 7 dpo positief. Ik weet dat het nog erg vroeg is maar ik heb totaal geen symptomen dus ik vrees met grote vrees