Zit nu op 10 dpo en had gister en eergister beetje bloed bij afscheiding. Maar normaal als ik ongesteld wordt zet t na een dag spotting eigenlijk door
@GhostRocker logisch dat je je rot voelt, dit is zo moeilijk. Maar echt, het komt goed! Ook voor jullie @Truuzje en @Wickie. En sowieso voor iedereen die ik vergeet met naam te noemen met negatieve test/menstruatie ik hoop heel eg dat jullie snel een positieve test in handen hebben. Ik weet helaas hoe vreselijk moeilijk dit is. @Ws91 ik heb af en toe een maand gehad dat ik een week voor mijn menstruatie spotting had en ik hoopte dat het een innestelingsbloeding was, maar helaas. Soms doet je lijf een maand anders dan je gewend bent maar wil het niet zeggen dat er iets niet goed is, beste scenario is dat je gewoon zwanger bent natuurlijk!
Super gefeliciteerd voor iedereen met knaltesten en voor de tuurtesters hopelijk ook over enkele dagen.
Hoi Allemaal, Ten eerste gefeliciteerd voor iedereen met een positieve test! Ik ben slecht in fora bijhouden merk ik, maar iedereen zit wel altijd een beetje in mijn gedachten . En sterkte voor wie nog afwacht of helaas door moet naar de volgende ronde. Ik heb vanmorgen tegen alle verwachtingen in ineens een positieve test gehad en enerzijds ben ik blij, maar anderzijds wordt het nu pas echt spannend omdat het vorige keer is misgegaan. Ik had dinsdag of woensdag een test gedaan (ik weet het gewoon echt niet meer) en die was hartstikke negatief en nu is het ineens best duidelijk. Ik denk dus eigenlijk dat de oploop nu te snel is en het dus weer misgaat, maar we zullen zien.
Dankjewel, jij ook! Ik blijf trouwens in het overzicht nog maar even op paars staan tot Mn NOD geweest is en ik wat oploop zie in de testen.
Hopelijk zien jullie wat ik zie 9dpo vandaag en voorzichtig maar toch volledig door het dolle heen!!!
@Lichelle89 jeeej!!! En te snelle oploop bestaat niet, waarschijnlijk is je ovulatie/innesteling ietsje later geweest en was je test eerder negatief. @Kanarie1988 whoop whoop!!
NOD-lijst 30 mei t/m 5 juni 2019 ** 30 mei (4) Kabouter 32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Truuzje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Ting86 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kristel - 24 jaar - 1e Kindje - ronde 3 Denise - 22 jaar - 1e kindje - ronde 8 31 mei (6) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 Amsterdammertje - 38 jaar - 4e kindje - ronde 10 Kaaskoekje - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Big Wish - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 Mini25 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jesje88 - 30 jaar - 1e Kindje - ronde 3 1 juni (5) Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 12 Corynne - 33 jaar - 3e kindje - ronde 12 (ronde 4 na MA) Dielle- 37 jaar - 5e kindje- ronde 2 Momma2b - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Mandareintje - 31 jaar - 1e Kindje - ronde 11 2 juni (2) Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - +/- ronde 20 Lichelle89 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 3 juni (2) Siamara - 36 jaar - 1e kindje - ronde 2 na 2x mk Nicole1987 - 31 jaar - 4e Kindje - ronde 5 4 juni (7) Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 8 Tinkerbell-29 jaar - 2de kindje - ronde 3 Nena90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mariah - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 NonnieMa - 38 jaar - 2e kindje - ronde 12 (4e na MA) Zuster9203 - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 9 Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 5 juni (5) Happygolucky19 - 32 jaar - 1ste kindje - ronde 2 LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 9 (MA nov'18) Smienaatje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk Kaatje2017 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Totaal (31) Wachtbankje (16) Zwanger (6) Ongesteld (6) MMM (0) Negatieve Test (4) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)