NOD-lijst 30 mei t/m 5 juni 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door GhostRocker, 3 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos2005

    roos2005 Lid

    15 feb 2016
    87
    63
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!
     
  2. Sajeso

    Sajeso Lid

    4 jun 2019
    10
    2
    3
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

    Bij mij nog geen menstruatie te bekennen, kon niet wachten en had gister al getest :oops:
    Hartstikke negatief, al hadden we de instructie verkeerd gelezen en dachten we 3 minuten lang dat het wel raak was :roflmao:

    Ik wacht nog tot vrijdag met testen mocht de menstruatie uitblijven..

    Hoe is het met de rest?:)
     
  3. roos2005

    roos2005 Lid

    15 feb 2016
    87
    63
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier ook nog steeds geen menstruatie, geen positieve test en de kwaaltjes die ik dacht op te merken zijn ook weer verdwenen. Dus ik gok dat dit gewoon weer een geintje is van moeder natuur. Ben jij normaal ook altijd heel regelmatig qua cyclus? En met welke test test je?
     
  4. Sajeso

    Sajeso Lid

    4 jun 2019
    10
    2
    3
    Vrouw
    Ja ben normaal gesproken altijd op dag 29 ongesteld.
    De 1e test was van het huismerk denk ik?? Van de coop die manlief mee had genomen omdat hij overtuigd was dat ik zwanger was, deze had ik te vroeg getest hoor dus ging uit van een negatieve test maar wou hem even de mond snoeren haha!

    Gister heb ik met de clear blue plus getest, ook negatief.
    Ben zelf ook bang voor dat moeder natuur me voor de gek houd, ik let normaal gesproken ook niet zo erg op mijn 'kwaaltjes' en dit keer wel omdat ik me sinds een week anders voel, heel raar.

    We gaan het wel zien, probeer mijn verwachtingen te laten varen en op andere dingen te focussen.
     
  5. roos2005

    roos2005 Lid

    15 feb 2016
    87
    63
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hahah ja soms is dat de beste methode.. Ik herken wel wat je zegt, dat je je anders voelt. Dat je eigen lichaam je zo in de zeik kan nemen verbaast me echt haha! Verwachtingen laten varen is wel een goed idee, maar het lukt me nooit zo goed. Misschien moet ik een nieuwe hobby zoeken ofzo :roflmao: Ik zag in de lijst dat je ook voor een tweede kindje gaat, hoe oud is je eerste? Gewoon nieuwsgierig :p
     
  6. Sajeso

    Sajeso Lid

    4 jun 2019
    10
    2
    3
    Vrouw
    Onze 1e is nu 19 maanden een dochtertje.

    Door mijn bevalling wou mijn man in 1e Instantie geen 2e omdat hij er echt een trauma aan over heeft gehouden. Eigenlijk iedereen die erbij was heeft er een trauma van behalve ik haha, zou het zo nog een keer meemaken voor een wondertje.

    Voor jullie ook een 2e?:)
     
  7. roos2005

    roos2005 Lid

    15 feb 2016
    87
    63
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh dat klinkt heftig! Maar jij moet het uiteindelijk doen, dus als jij het aankunt is het prima toch! Zware bevalling gehad?

    Ik heb een meisje van 2,5 nu. Bevalling ging perfect, de eerste 1,5 jaar van haar leven waren behoorlijk ruk. Gelukkig helemaal goed gekomen :thumup: Hoop dat het met een eventuele tweede allemaal wat makkelijker gaat.
     
  8. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Poe wat heftig zeg. Wil je er iets over vertellen? Mijn bevalling was ook indrukwekkend voor mijn man (waarschijnlijk niet te vergelijken met jouw verhaal) hij wilde tijdens de bevalling al niet nog een keer door die hel, toen de ruggenprik werd gezet fluisterde hij in mijn oor dat we het bij één zouden laten.... dit niet nog eens. En kijk waar we staan :roflmao:
     
  9. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Wat naar zeg, veel huilen en slecht slapen? Lijkt me vreselijk. Ik ben vreselijk verwend met mijn zoon. Sliep met 8 weken door en toen hij de fles van 23 uur niet meer nodig had sliep hij vanaf 6 maanden van 19 uur tot 7-8 uur. Nog steeds een goede slaper, huilt nooit. Ik heb mijn man al een beetje voorbereid dat hij in het uiterste van het spectrum zit en dat een mogelijke nummer twee zeker meer zal huilen en minder makkelijk zal zijn, dat kan niet anders.
     
    roos2005 vindt dit leuk.
  10. Sajeso

    Sajeso Lid

    4 jun 2019
    10
    2
    3
    Vrouw
    Oh ik vind het niet erg om te vertellen hoor!
    Beetje in grote lijnen:

    Ik werd ingeleid door een zwangershapsvergiftiging met 2x een ballon en daarna gel.
    Meer dan 36 uur in de weeën gezeten en ik werd voornamelijk voorbij gelopen omdat ik rugweeen had en dit dus niet te zien was op de scan.
    Op de avond van de bevalling viel vanaf smorgensvroeg haar hartslag telkens weg maar werd hier niet op gereageerd door de verloskundigen, uiteindelijk moest ik met spoed bevallen d.m.v wee opwekkers en persen zonder persweeen. Het ging op dat moment zowel met mij als de baby erg slecht en ze twijfelde voor een spoed keizersnee maar er was geen plek, door de pomp is ze er uiteindelijk uitgekomen (beetje raar gezegd haha) maar ook de kinderarts en beademingsapparatuur en reanimatieteam kwam ondertussen binnen.

    Onze meid is met 2000 gr geboren, dysmatuur met 38+6 wat niemand van te voren had gezien of verwacht.


    Alsnog een lang verhaal zie ik nu haha.
    Zou het zo weer over doen hoor, al hoop ik ergens dit keer op het "mooie" verhaal van vliezen breken en rustig naar het ziekenhuis haha.
     
  11. roos2005

    roos2005 Lid

    15 feb 2016
    87
    63
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh mijn hemel, ja dan heb je je portie wel even gehad :eek: ik had het mooie verhaal, rustig naar het ziekenhuis, twee uur na aankomst daar was ze er. Maar daarna... Huilen, huilen, huilen.. op den duur niet alleen zij, maar wij ook :roflmao:Uiteindelijk ging het net iets beter en besloten we met het vliegtuig op vakantie te gaan. Toen werd het weer dramatisch en kwam de aap uit de mouw: vocht achter de trommelvliezen, waardoor ze constant pijn had. Vliegen had de druk zo hoog opgevoerd dat ze het echt op de overtreffende trap op een schreeuwen zette en ook echt naar haar oren greep, dus toen wisten we dat dat het was. Dus even later geopereerd, buisjes in haar oortjes en sindsdien is het echt 180 graden gedraaid!
     
    Visje79 vindt dit leuk.
  12. roos2005

    roos2005 Lid

    15 feb 2016
    87
    63
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Visje79, misschien zijn jullie ook wel gewoon heel relaxed en wordt het volgende kindje ook gewoon zo chill, je weet het niet! Die van mij had pijn (achteraf pas geconstateerd natuurlijk), ik werd daar gestresst van want ik wist niet wat het was, en zij werd ook weer gestresst van mij/ons. Vette pech dus :p
     
    Visje79 vindt dit leuk.
  13. Sajeso

    Sajeso Lid

    4 jun 2019
    10
    2
    3
    Vrouw
    Oochh ja oorpijn is zo erg bij die kleintjes :cry:
    Ik heb nog steeds, ondanks dat het als kinderziekte word gezien, zo'n eens in de 2 jaar een oorontsteking en kan op mijn 27e nog steeds door de grond zakken..

    Wel fijn dat ze nu weer lekker in haar vel zit en je nu weer door kan gaan toch? Zou zo fijn zijn als ze vansf dag 1 gelijk zouden kunnen praten en zeggen wat er is :roflmao:


    Wanneer doen jullie eigenlijk een zw-test? En heeft iemand al meer of minder kwaaltjes?:D

    De hoop begint weer stiekem terug te komen :oops:
     
  14. roos2005

    roos2005 Lid

    15 feb 2016
    87
    63
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dat zou zo mega handig zijn haha! Maar inderdaad, de rust is wedergekeerd! Lijkt me inderdaad super pijnlijk hey! Ik heb het alleen met vliegen, zo'n pijn dat je van gekkigheid je oren eraf wilt krabben, maar dat helpt natuurlijk niet haha

    Over het testen; ik heb er vanmorgen weer eentje gedaan, zo'n early van de action.. Uiteraard weer negatief. Ik houd mijn cyclus al dik 4 jaar bij in een app, en ik heb dit dus in 4 jaar tijd nog wel 1 keer eerder gehad zie ik nu. Toen werd ik echt na 2 weken over tijd ineens ongesteld. Dus ik ga er maar vanuit dat dat het weer is, maar net wat je zegt: de hoop komt toch soms ineens weer ff terug. Voel jij zelf iets dat je herkent van je vorige zwangerschap? Ik heb weer weinig honger (dat is niet passend voor mij, want ik kan echt altijd wel eten) en zit weer te bibberen op de bank, terwijl het hier 24 graden is. Mega opgeblazen gevoel en m'n broek zit veel te strak :roflmao: Hoe bedoel je, maak jezelf niet gek...
     
  15. Sajeso

    Sajeso Lid

    4 jun 2019
    10
    2
    3
    Vrouw
    Vooral heel vroeg wakker worden telkens terwijl ik dood moe ben elke avond maar uitgerust wakker word haha.
    En mijn tepels beginnen behoorlijk gevoelig te worden maar nog lang niet zoals bij de 1e.

    Ik heb het nog nooit gehad zo lang over tijd maar lees zowel zeer positieve als negatieve verhalen erover, was elk vrouwen lichaam op dit moment maar hetzelfde :roflmao: Oh wat zou dat makkelijk zijn! :roflmao:
     
  16. roos2005

    roos2005 Lid

    15 feb 2016
    87
    63
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Echt hè! Of doe mij ff zo'n echo apparaat, dan kijk ik zelf wel even :thumup::roflmao: pffff.. wachten is echt stom!
     
    Sajeso vindt dit leuk.
  17. Sajeso

    Sajeso Lid

    4 jun 2019
    10
    2
    3
    Vrouw
    Ben bang dat wij voor de volgende ronde moeten gaan, net bij afvegen een beetje helder rood bloed.. buikpijn begint ook op te zetten, succes voor de iedereen!:)
     
  18. roos2005

    roos2005 Lid

    15 feb 2016
    87
    63
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hè verdorie... Dat is balen! Hoop dat het snel raak is voor je!
     
  19. roos2005

    roos2005 Lid

    15 feb 2016
    87
    63
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds geen teken van menstruatie, geen positieve test en inmiddels 5 dagen over tijd. Ik word er nu wel zenuwachtig van. Nog meer meiden hier die nog in spanning zitten?
     
  20. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    He wat irritant zeg. Nee hier netjes op nod ongesteld geworden, cyclusdag 3 alweer. 5 dagen is wel veel. Ik was in januari 4 dagen overtijd toen het doorbrak. Ben je zeker van je eisprong?
     

Deel Deze Pagina