Ja en het stomme is dat ik, ondanks dat ik het elke maand heb, elke maand denk maar dit keer voelt het anders, misschien ben ik wel zwanger
Dank je wel ! Ik was niet meer met de pil begonnen, we hebben na de geboorte van onze jongste condooms gebruikt. M`n cyclus is iets wisselend, voorheen altijd rond de 28 a 29 dagen, maar nu tussen de 27 en 33 dagen. Geen idee hoe dat komt, weet iemand dat toevallig?
Ik krijg dat meestal een week na de eisprong ongeveer. En voel dan altijd vanalles. Laatste keer toen het wel raak was merkte ik weinig verschil qua kwaaltjes. Het enige verschil was dat ik koffie opeens niet meer te drinken vond.
Vandaag weer getest, en blijf ik de komende dagen ook nog wel doen. Maar de testjes lopen af dus denk dat ik nu gewoon op 1dpo zit vandaag. Niet echt "de knaller" gehad deze keer maar wel positieve testen en das ook voldoende. Nu maar weer afwachten.
Ik stel voor: deze ene keer niet een knal ovulatietest, maar over 14 dagen een knal zwangerschapstest. Spreek jezelf ff streng toe, wie weet helpt het
Ik heb dus echt al een paar dagen last van krampen in Mn buik. Als ik ga zitten voel ik t en als ik met de fiets over drempels ga...best vervelend. Vraag me af waar dit door komt...ovulatietesten (Action) waren allemaal wit, alleen vrijdag vaag streepje
Heb je de krampen in heel je buik of voel je ze specifiek aan 1 kant in je lies? Kan zijn dat je de follikel voelt groeien, dan zal je test binnen een paar dagen wel positief zijn
Voornamelijk links onder. Ik ben gestopt met testen...wil er eigenlijk niet zo erg mee bezig zijn, maar merk toch dat ik ook heel vaak ff op t forum kijk.
Haha heel herkenbaar! Ik schrijf pas sinds vorige maand weer mee in een nod topic, heb ik maandenlang niet gedaan. Toch wel leuk om weer mee te schrijven
Hier nu ook ineens weer omo witte testen. Gisteren zo goed als positief maar ook geen echte knaller. Ik test nog maar even door. Heb er nog genoeg liggen.
Vroeger had ik nooit knaltesten. Al vind ik die van dag 16 echt donker opgedroogd, waren die niet even donker als de controlestreep tien min na afname? Idd 1dpo nu! Ik ga deze lijst weer verlaten. Mijn ovu wordt morgen of overmorgen positief, maar mn ei zit links en daar heb ik geen vertrouwen in dus op maar volgende ronde! Succes iedereen!
Klopt die waren even donker Je vertrouwen niet kwijtraken meid, ook al snap ik dat dat moeilijk is. Ik blijf voor je duimen